Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer matcher din søgning 21 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Proceskonsulent
Brænder du for at optimere processer og skabe fantastiske kundeoplevelser?
Rollen som proceskonsulent spænder bredt, og du vil have en afgørende rolle ved at være med til at udleve og eksekvere Sampensions IT-strategi.
Du vil være en aktiv sparringspartner for forretningen med fokus på forståelse af unikke processer og levere vejledning om procesoptimering i tæt samarbejde med IT-projektledere.
Senior Settlement Specialist
Vi søger flere specialister til afvikling af vores nordiske handler og til samtidig at være en del af et team i rivende udvikling.
Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:
- Daglig afvikling i T2S
- Afvikling af danske og internationale værdipapirer for kunder i Danmark, Sverige, Norge og Finland
Senior Accountant
This position offers a unique opportunity to be part of a dynamic Finance department in a well-established growth company with a focus on solar energy.
As a Senior Accountant at Nordic Solar A/S, you will be responsible for various accounting tasks in close collaboration with the other employees in the Finance team.
Sampension søger porteføljeforvalter til Fixed Income
Har du erfaring med forvaltning af Emerging Markets (EM) obligationsporteføljer? Så søger vi nu en engageret og analytisk stærk porteføljeforvalter, der kan forvalte vores EM-porteføljer samt bidrage bredere på Fixed Income og FX markederne.
Vi tilbyder dig at blive del af en velfungerende, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret organisation. Et miljø med fokus på faglig og personlig udvikling og på at skabe resultater til fordel for pensionskunderne.
Global Graduate Program
Managing risk is challenging and rewarding. If you enjoy working with stakeholders, creating value for our clients, and supporting our growth strategy, a great career awaits you at GRM.
We invite you to be part of a graduate program represented by four internal brands covering bunker trading, sourcing, hedging solutions, and physical supply expertise.
Kundeservicemedarbejder
Edelmann Kontorservice er en professionel business-to-business (B-t-B) virksomhed, som med fokus på de gode kunder tilbyder telefonpasning for vores kunder, deres kunder og relaterede produkter. Vi dækker både bredt og dybt med over 30 års erfaring.
Vi forventer minimum nedenstående skills:
- Du har erfaring som receptionist eller fra servicebranchen, kundeservicecenter eller detail
- Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
Office Assistant (Part time)
The Office assistant will work together with the Office Manager to play a key role in the smooth day-to-day running of the Copenhagen office. You will need to be highly organized and well-disciplined, self-motivated, and proactive with a professional manner, and have strong interpersonal and administrative skills.
This role will suit someone who enjoys being a valued member of the team. You, together with the office Manager, will be responsible for coordinating the duties to ensure a smooth running of the office.
Erfaren Controller til Koncernregnskab
Vil du arbejde med automatiseringsudvikling og være med til at opretholde sikkerhedsniveauet og compliancekravene i vores kritiske infrastruktur, som drifter Danmarks økonomi?
Som vores nye kollega skal du være med til udvikle automatiseringsløsninger og sikre, at vi er i fremdrift. Du skal også være med til at optimere vores indsigt omkring sårbarhedsbilledet i infrastrukturen og håndtere sårbarheder i relation til den aktuelle risiko.
Erfaren skatterådgiver - bliv del af et fællesskab med fokus på compliance indenfor selskabsskat
Til vores Compliance & Wealth-afdeling har vi brug for flere gode kollegaer til at være en del af det hold, der fokuserer på at hjælpe vores kunder med at holde styr på selskabsskatten og de mange skattemæssige rapporteringer.
I Compliance & Wealth har vi forskellig faglige profiler og kompetencer, men fælles for os alle sammen er, at vi synes, det er sjovt og spændende at gå på arbejde hver dag og arbejde med vores kunder og være sammen med vores dejlige kollegaer. Vi værner som afdeling omkring vores fællesskab. Vores organisatoriske struktur er meget flad, og du vil derfor opleve, at der i det daglige arbejde er kort fra dig og til directoren/partneren på de enkelte opgaver.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Senior Manager til implementering af ESG
Vil du hjælpe større virksomheder med at udvikle ESG? Og har du allerede erfaring med roadmap, design, indsamling, controlling og rapportering af ESG?
Du vil bidrage med operationel rådgivning og en andel hands-on opgaveløsning, da vores kunder er på forskellige stadier af ESG-rejsen, og vores projekter spænder bredt.
Hverdagen foregår typisk ude hos kunderne, og om fredagen arbejder de fleste konsulenter fra Basico-kontoret, hvor der er mulighed for at dyrke det faglige og sociale fællesskab.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Bliv en del af Lockton's succesfulde Netværksteam
Ønsker du at blive en del af en spændende international rådgivningsvirksomhed med et godt arbejdsmiljø?
Du vil blive en del af Locktons internationale netværksteam, hvor vi servicerer nogle af Danmarks største virksomheder og sikrer forsikringsdækning i hele verden. Du vil få ansvaret for bl.a. at:
- Indgå i tæt samarbejde med kundeteams og kunder
- Sikre levering og kvalitet i administationen af vores kunders globale forsikringsprogrammer på alle lines of business
Vi tilbyder attraktiv lønpakke inkl. god forsikringspakke og mange personalegoder
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Document Control & Archiver
We are seeking an analytical and detail-oriented Document Control & Archiver who can contribute to handling various administrative tasks and streamlining internal processes.
You will have the responsibility of ongoing archiving and management of documentation, ensuring an effective document flow and compliance with document handling procedures. You will aslo handle historical and existing documentation.
Teknisk driftsvagt til Center for Ejendomme på Bispebjerg-, Frederiksberg- og Gentofte Hospital
Er du en dygtig tekniker med bred viden inden for håndværksfagene? Ønsker du en stilling med alsidige opgaver, hvor trivsel og godt samarbejde er i højsædet, selv når der er travlt?
Så er du måske den nye medarbejder, vi søger til vores driftsvagt på hospitalerne i Region Hovedstaden.
Din primære opgave vil være at deltage i akut vedligehold samt faste driftsopgaver på hospitalet.
Opgaverne omfatter:
- Akut- og planlagt vedligehold af tekniske installationer.
- Overvågning af alarmsystemer, inklusive BMS, CTS og ABA.
Kundevendt rådgiver til løsning af faglige problemer indenfor blandt andet regnskabsaflæggelse
Vil du hjælpe danske virksomheder med at løse komplekse regnskabsfaglige udfordringer inden for årsregnskabsloven og de internationale regnskabsstandarder (‘IFRS’) samt udvalgte selskabsretlige og fondsretlige problemstillinger,), omstruktureringer, fusioner og spaltninger?
Som Manager/Senior Manager i CMAAS vil du i samarbejde med dit team dagligt hjælpe vores kunder, der typisk omfatter mellemstore og store danske virksomheder.
Vores opgaver spænder bredt, og der er derfor gode muligheder for at vælge et område, du ønsker at blive specialiseret indenfor, eller at have større bredde i din rådgivning.
Derivatives Trader
Are you ambitious with a keen commercial sense, ready to take on a vibrant role in derivatives trading, overseeing derivative trades for the Northwest Europe and Mediterranean regions, executing commodity swaps and futures, managing oil price risk and fine-tuning hedging strategies?
We aim to inspire our business partners and become first choice by challenging status quo with our original solutions.
Strategisk indkøber med erfaring i lagerstyring
Som indkøber hos Statement Copenhagen vil din primære opgave bestå af at supportere salondriften for kædens 9 lokationer med indkøb, oprettelse, fordeling og distribuering af kædens varelager samt løbende at arbejde med optimeringen heraf.
Du vil have en central rolle i kædens drift og det forventes derfor at du har erfaring fra lignende stillinger, samt at du er vant til at have direkte kontakt til underleverandører, kan forhandle priser samt afrapportere til den gældende ledergruppe.