Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
FPT Industrial Aftermarket Sales Manager
Interested in engines and spare parts plus touring the Danish country?
Then Copenhagen Global A/S has a job for you as our new FPT Industrial Aftermarket Sales Manager.
Your key focus will be to identify, develop, implement, and maintain customer centric aftersales offerings of FPT Industrial products and services to both public and commercial customers in the Kingdom of Denmark (including Greenland and the Faroe Islands).
Accountant
GUBI is a modern design company that offers a wide variety of luxury furniture, lighting, and interior objects for both residential and commercial settings.
As an Accountant at GUBI, your primary responsibility is to ensure a high quality of work in your areas of responsibility and contribute to the finance team’s overall goals. You will play a central role in the accounting department by managing the debtor ledger, payments, collections, reconciliations, and reporting. Additionally, you will assist with creditor tasks such as posting and paying invoices, reconciling accounts, and addressing queries.
Head of Insurance and Risk Management
This strategic role involves overseeing the company’s insurance programs, claims handling and leading our enterprise risk management processes. You will be responsible for the entire insurance life cycle covering our fleet of more than 450 vessels and operational activities in 37 countries.
We embrace flexible working arrangements, encouraging work-from-home options to balance productivity with personal well-being.
Nye kolleger søges til Innovationsfondens arbejde med at investere i innovation i København og Aarhus
Er du passioneret for at skabe resultater gennem forskning og innovation og ser samfundsværdien i samarbejder mellem forskere og virksomheder? Har du viden om dynamikkerne i den grønne omstilling og nye teknologiers muligheder samt et fagligt kendskab til områderne?
Vi søger medarbejdere til:
- Investment Officerer til faglig programstyring med egen portefølje (stilling 1)
- Investment Officer til procesoptimering og drift, herunder en ny vurderingsproces (stilling 2)
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Senior Finance Business Partner
Are you passionate about providing value-adding support to the business and translating their requirements into improved solutions?
This role supports the NESO Finance function and the Finance Director & and helps ensure we meet the responsibility to always report in an accurate & timely manner, but also continue to challenge the current ways of working, seek improvements, and adopt any opportunity for smarter working.
Project manager til Transaction Support i M&A
Kunne du tænke dig at skabe værdi ved at strukturere og optimere processer, assistere de bedste teams inden for advokatbranchen og arbejde på nogen af de største M&A-transaktioner?
Arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- daglig sparring, assistance og rådgivning af jurister i forbindelse med opstart af projekter
- kontakt til og rådgivning af kunder og samarbejdspartnere
- daglig koordinering og ledelse af studentermedhjælpere
- løbende projektstyring
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Alsidig og procesorienteret PA til Fast Ejendom
Vi søger en engageret, effektiv, alsidig og dygtig personlig assistent, der har en professionel tilgang til sit arbejde, gode engelskkundskaber, stort overblik og godt humør.
Udover at levere traditionelle PA-ydelser til afdelingens ledere vil dit primære ansvar være at lede et mindre supportteam med 2-3 yngre medarbejdere og sammen med dem håndtere og koordinere en stor del af afdelingens interne processer og arrangementer og eksterne markedsførings- og netværkstiltag.
Data Analyst
Keen on learning new skills within the world of data and analytics?
As our new Data Analyst, you’ll play a pivotal role in supporting driving a data-driven culture across the organisation, utilising Microsoft Power BI to empower our colleagues with the knowledge and wisdom to drive the best business decisions.
QA Assistant, GS-5, QAC
This position is embedded in the Quality Assurance Centre (QAC), where teams have coreresponsibilities around quality assurance and quality control of supply processes and the productswe procure and deliver.
The incumbent will beresponsible for assisting the Quality Assurance Specialist (non-pharma) in the management of all aspects of Pre-Delivery Inspection (PDI) arrangements for non-pharma items from initial request tofinal invoice certification.
Customer Success Specialist
Brænder du for at sikre tilfredse kunder, er struktureret, glad for systemer og processer, og er tovholderen der får enderne til at mødes?
Ansvarsområder:
- Ordrehåndtering, levering og fakturering
- Kommerciel superuser på virksomhedens ERP- og CRM-systemer
Vi tilbyder et sjovt og uformelt miljø med stor fokus på sammenhold og fællesskab.
Fagligt stærk og serviceminded Lønansvarlig til en af Danmarks største og førende full-service- advokatvirksomheder
Er du en dygtig erfaren og alsidig Lønansvarlig? Trives du i en travl og afvekslende hverdag i et dedikeret og uformelt arbejdsmiljø, hvor engagement og arbejdsglæde er i højsædet?
Du bliver en del af et team, hvor samarbejdskulturen er åben og uformel. Der er en høj grad af hjælpsomhed, sparring og gensidig tillid samt en høj ambition om at levere kvalitet og resultater i opgaveløsningen. Du vil få de absolut bedste rammer for din trivsel og udvikling både personligt og fagligt.
Aktuar med flair for forretning
Til vores fortsatte vækst indenfor genforsikring af liv- og personforsikring i Norden og Baltikum søger vi en aktuar eller kollega med lignende baggrund og erfaringer.
Om jobbet
- Udvikling af nye forretningsmuligheder samt støtte til vores eksisterende kunder
- Rådgivning omkring genforsikring og eksekvering af genforsikringsudbud
- Udarbejdelse af risikoanalyser af risikoprodukter indenfor liv- og personforsikring
Office & Community Manager (maternity cover)
You will play a pivotal role in steering our office operations, fostering our company culture, and ensuring the smooth running of our daily office activities.
Key responsibilities include management of 6 full-time employees as well as a group of part-time students working in the afternoons and evenings. You will also handle events, general administration, supply management, and reception.
Sælgermæglere til projektsalg og udlejning af boligprojekter - home Nordhavn
Projektsalg og udlejning af boligprojekter - home Nordhavn er en stor spiller på det Københavnske projektsalgs marked.
Analytisk og lærelysten Controller/økonomikonsulent søges til BUPL
Er du dygtig med tal og har du en passion for controlling?