Jobannonce: Kan du etablere og udvikle et fagsekretariat med høj trivsel og høj kvalitet i opgaveløsningen?

Holbæk Kommune

Kan du etablere og udvikle et fagsekretariat med høj trivsel og høj kvalitet i opgaveløsningen?

Holbæk Kommune søger en ny leder af Fagsekretariatet til Aktiv hele livet

Brænder du for at understøtte Aktiv hele livet med udviklings- og analyseopgaver? Kan du understøtte etablering og udvikling af et fagsekretariat med høj trivsel og høj kvalitet i opgaveløsningen? Kan du skabe overblik over opgaver og ressourcer i Aktiv hele livet samtidig med at du udfordrer ledergruppen i retningen og løsningerne?

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver bl.a. at:

  • Etablere og udvikle Fagsekretariatet, så der skabes klarhed over opgaver, prioriteringer og flow samtidig med at der er stor medarbejdertilfredshed og faglig stolthed blandt konsulenterne. Der skal skabes et nyt fællesskab
  • Etablere en smidig kultur/struktur som sikrer, at fagsekretariatets understøttelse af driftsområderne bliver relevant, fleksibel og effektiv