ABENA
Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
Jobannonce: Dedikerede tekniske supportere, der gør det nemt for kunderne
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Dedikerede tekniske supportere, der gør det nemt for kunderne
Kunne du tænke dig at få foden inden for i en stor dansk energi- og telekoncern i rivende udvikling? Har du kommunikativt flair, motiveres af at nå dine mål og sætter en ære i at yde en god kundeservice? Så er jobbet som teknisk supporter måske en mulighed for dig.
Som teknisk supporter bliver du en del af et team, der primært supporterer vores Stofa-kunder. Dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet være at:
- Besvare kundernes henvendelser telefonisk
- Fejlsøge og afhjælpe kundens udfordringer med blandt andet telefoni, tv og internet
- Booke teknikerbesøg, hvis hjælp over telefonen ikke rækker
- Følge op og sikre, at kundens problem er løst
Du kan læse mere om jobbet og se en video med medarbejdere fra supportteamet her.
Anbefalede job
SCHOU COMPANY A/S
CP test A/S
LEMAN A/S