Københavns Kommune
Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
Jobannonce: Customer Experience Manager
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Customer Experience Manager
Kan du se dig selv arbejde med kundeoplevelsen i en virksomhed, som er en stor del af den danske befolknings hverdag? I DSB sætter vi kunden i centrum i alt hvad vi gør, og søger en ny kollega, der kan være med til at drive den strategiske CX-agenda på tværs af DSB. Du kommer til at bidrage til at skabe en kulturforandring i hele organisationen, skabe fokus på kunderejsen, og være med til at realisere DSB's vision for kundeoplevelsen de næste mange år.
Opgaverne er meget forskelligartede og er blandt andet:
- Se og koble forretningsmæssige muligheder og udfordringer med kundeindsigter
- Scope analyser og efterfølgende forankre indsigter i DSB
- Samarbejde med analysebureauer i analysefasen
- Planlægge arbejde med CX i samarbejde med den Kommercielle ledelse og andre interessenter
Anbefalede job
Skattestyrelsen
Det Kgl. Bibliotek
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S