Udfordring
Teknologisk Institut ville gerne arbejde med deres image. Det var vigtigt for dem at vise, at de arbejder med alle de nyeste teknologier og hjælper store, danske virksomheder med at fremme deres udvikling gennem test og forskning.
"Vi har kunnet bruge videoerne på tværs af platforme og sociale medier, hvor de har haft et rigtig godt liv. Flere af vores afdelinger har nu efterspurgt at få deres egen."
Løsning
Vi har produceret 2 employer branding-videoer, der ikke bare viser Teknologisk Institut som virksomhed, men som en arbejdsplads, hvor man kan få arbejde, passion og fritid til at gå op i en højere enhed.
Begge videoer viser medarbejderambassadørernes hverdag, hvor der er fokus på deres fagligheder, samtidig med at man kan se, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Som kandidat oplever man tydeligt, at man kan være med til at udvikle et fagområde sammen med virksomheder, så ens arbejde kommer ud at leve.
I den ene video følger vi Katja i en kombination af arbejde og fritid for at vise, hvordan de to kan spille sammen og danne grobund for et meningsfyldt arbejde.
Den anden video portrætterer et helt team i forskellige situationer, og hvordan de forskellige personligheder supplerer hinanden til gavn for Teknologisk Instituts medarbejdere og kunder.
Employer branding-video
Teknologi for en bedre fremtid
Skal vi booste dit employer brand?
Kontakt os herDu kan også ringe til os på 38 32 33 55, eller skrive en mail til salg@jobindex.dk.