Koncenton A/S som arbejdsplads
Kategorier Læs mere
Her kan du se yderligere evalueringer af forhold på arbejdspladsen. Bemærk, at evalueringerne i kategorierne optræder separat fra den overordnede score, der skal ses som en særskilt kategori.
Når medarbejdere evaluerer nuværende eller tidligere arbejdspladser tildeles stjerner inden for en række kategorier. Men hvad der lægges i ordenes betydning er forskelligt, og derfor har vi nedfældet en sætning om hver kategori, som kort forklarer den tiltænkte mening med dem:
- Ledelse er din vurdering af øverste og nærmeste ledelse samt ledelsens troværdighed.
- Kultur og mening er din vurdering af kultur og værdier, samt om du oplever mening i dit arbejde.
- Karrieremuligheder er din vurdering af mulighederne for at avancere og dygtiggøre dig i din karriere.
- Belønning er din vurdering af, om du bliver belønnet og anerkendt for dit arbejde.
- Arbejdsmiljø og balance er din vurdering af arbejdsmiljøet samt oplevet work-life balance.
- Samarbejde og relationer er din vurdering af samarbejdet med kolleger samt fællesskabsfølelsen.
Er du eller har du været ansat hos Koncenton A/S?
Som nuværende eller tidligere ansat kan du også fortælle, hvad du synes om at arbejde hos Koncenton A/S.
Husk, at selvom du er logget ind, er din evaluering 100% anonym over for arbejdsgiver.
Vi søger lige nu:
Driftsleder
Vi søger lige nu:
Vurderingsansvarlig


Koncenton er specialister i at skabe værdi for investorer gennem formidling, forvaltning og udvikling af boligejendomme. Vores mission er at give mennesker nye muligheder – og et stabilt og højt afkast. Vi investerer primært i ejendomme med de bedste beliggenheder i København og Aarhus. På den måde giver vi private og selskabsinvestorer nem adgang til ejendomsinvesteringer med solide udbytter, gode opsparinger og høj sikkerhed.
Koncenton er et søsterselskab til Obton, der investerer i solenergi og vindenergi. Tilsammen beskæftiger Koncenton og Obton over 200 medarbejdere.
”Vi lærer nyt hver dag ved at udveksle viden. Og så er vi meget passionerede. Her går vi på arbejde med en større ambition. En ambition om at være bedre i dag end vi var i går,” siger Louise.
Vi fejrer vores succeser, men ”smadrer” vores pokaler
”Vi har stor succes og er i kraftig vækst, men vi hviler ikke på vores succes. Vi ”smadrer” vores pokaler, så vi hele tiden er et skridt foran. Og så er det et sjovt sted at arbejde. Vi gør meget ud af at have det sjovt og lave gimmicks, mens vi har travlt med at skabe endnu mere succes,” fortæller Louise.

Samarbejde, videndeling og passion
På det store fælleskontor i Prismet er omgangstonen uformel, og der er fart over feltet – både professionelt og socialt. Du får mere end 90 kolleger og bliver en del af et åbent kontorlandskab. Vores kontormiljø danner gode rammer for, at vi hjælper hinanden, videndeler og sparrer på tværs af bordene.
Et stærkt værdisæt, der ikke bare står i personalehåndbogen
Med afsæt i værdierne flid, glæde, handlekraft og vindermentalitet arbejder vi sammen mod visionen om at blive Danmarks stærkeste investeringsalternativ.
Flid
Vi er vedholdende, disciplinerede og effektive. Vi arbejder benhårdt og ambitiøst for at nå vores mål.
Glæde
I vores hverdag har vi humor. Vi anerkender hinandens sejre og fejrer vores succeser.
Handlekraft
Vi er forandringsvillige, nytænkende og tager ansvar – vi får ting til at ske!
Vindermentalitet
Vi udfører vores arbejde med passion og fokus på gode opgaveprocesser og resultater. Vi definerer os selv som sælgere, hvorfor vi går forrest og vinder vores kampe.
”Værdierne efterlever vi i tanke og handling. Det kan du helt sikkert mærke her,” fortæller Louise.

Vi tager godt imod nye kolleger – også dig
Som ny medarbejder vil vi gerne have dig effektivt med ombord fra starten. Vi ved, at jo bedre modtagelse, jo større sandsynlighed er der for, at du hurtigt føler dig godt tilpas og som en integreret del af vores kultur.
Du bliver derfor en del af et grundigt onboarding-forløb med introduktion til nye kolleger, morgenmad med dit team, mentorordning og en lang række tiltag, der giver dig viden og færdigheder samt klæder dig så godt på som muligt til at varetage dit job.
”Jeg var igennem et rigtig godt forløb, hvor der blev brugt mange kræfter og ressourcer på en vellykket introduktion. Og hele Koncenton står klar til at tage imod nye kolleger,” fortæller Louise.


”Vi har rigtig mange sjove arrangementer. Vores personaleforening tager sig rigtig godt af os. Så der er selvfølgelig både sommerfest, julefrokost og juletræsfest, men også kvartalsbar, champagnebar og arrangementer, hvor man kan tage familie, venner eller kæresten med,” slutter Louise.
Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor kulturen er i særklasse. Vi styrker vores sociale fællesskab via vores personaleforening, der arrangerer mange sjove tiltag og aktiviteter i løbet af året. Derudover har vi en lækker frokostordning og vi værdsætter medarbejderindflydelse.
Vil du høre mere? Besøg os på www.koncenton.com.
Regnskab for Koncenton A/S
Regnskab for Koncenton A/S
Registreret navn
KONCENTON A/SMomsnummer
DK36547065Selskabsform
AktieselskabEtableret
2015Antal ansatte
67Regnskab | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 |
---|---|---|---|---|---|
Valuta | DKK | DKK | DKK | DKK | DKK |
Omsætning | 77.150.000 | 101.759.000 | |||
Bruttofortjeneste | -899.000 | ||||
Årets resultat | -1.104.000 | 29.532.000 | 47.294.000 | ||
Egenkapital | -604.000 | 31.628.000 | 38.122.000 | ||
Balance | 1.354.000 | 60.545.000 | 81.576.000 | 0 |
Annoncestatistik for Koncenton A/S
Her kan du danne dig et overblik over jobannoncer fra Koncenton A/S. Du kan se hvilke kanaler og regioner annoncerne var placeret i og hvordan antallet af indrykkede jobannoncer har ændret sig fra kvartal til kvartal.