Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
4 jobannoncer matcher din søgning 4 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Sagsbehandler til sygedagpengeopfølgning
I sygedagpengeteamet arbejder vi med at fastholde borgere i beskæftigelse og støtte dem tilbage på arbejdsmarkedet. Fagligheden og engagementet er højt, og vi er gode til at skabe en positiv dialog med vores borgere.
Den ledige stilling er i gruppen med langvarige sygedagpengesager (+22 uger), hvor du kommer til at sidde sammen med fire kollegaer.
Dine kerneopgaver bliver samtaler med borgere, vurderinger af uarbejdsdygtighed og forberedelse af sager til kommunens rehabiliteringsteam.
Medarbejder til kommunens callcenter 34/t om ugen
Vi har en ledig stilling på 34 timer om ugen i Frederikssund Kommunes callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.
Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen.
Du vil i callcenteret møde 4 andre kolleger, hvor visionen er ”Danmarks bedste callcenter”. Du skal derfor forvente en daglig faglig sparring med ugentligt teammøde, og vil indgå i løbende udvikling af de mange fagområder, du skal have kendskab til.
Medarbejder til kommunens Callcenter 24 t/ugen
Vi har en ledig stilling på 24 timer om ugen i Frederikssund kommunes Callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.
Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen.
Der udarbejdes vagtplan, ligesom der efter aftale kan arbejdes hjemmefra, når man betjener Den Digitale Hotline i ydertimerne.
Teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter
Vi er et fælles hold af medarbejdere og en leder, der søger efter vores nye teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter.
Går du med en koordinator-drøm om at arbejde med udvikling af både kerneopgaver og borgerkontakt samt faglighed, medarbejderkompetencer og arbejdsmiljø, vil vi glæde os til at få en ansøgning fra dig.
Du vil få til opgave sammen med medarbejderne at skabe løbende overblik samt prioritering af de mange opgaver, som i et Borgerservice-center kommer i en lind strøm, men også afklaring af lovgivning samt implementering af politiske forventninger til borgerkontakten.