Frederikssund Kommune

Medarbejder til kommunens Callcenter 24 t/ugen

Vi har en ledig stilling på 24 timer om ugen i Frederikssund kommunes Callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.

Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen. Callcenterets funktion er at give svar på generelle spørgsmål, hvilket kræver hurtig afklaring via spørgeteknik, forståelse for borgeres krav og forventninger, dygtig formidling og sidst - men ikke mindst - omstillingsparathed fra det ene kald til det andet.

Frederikssund kommune indgår herudover også i Den Digitale Hotline, som er en telefontjeneste på tværs af adskillige af landets kommuner. Når man betjener Den Digitale Hotline, indgår man i besvarelser via guidelines i et digitalt system.

Du vil i Callcenteret møde 4 andre kolleger, hvor visionen er ”Danmarks bedste Callcenter”. Du skal derfor forvente en daglig faglig sparring med ugentligt teammøde, og vil indgå i løbende udvikling af de mange fagområder, du skal have kendskab til. Som Callcenter-medarbejder arbejder man på tværs af mange digitale systemer, hvor der vil være løbende oplæring. Der er samtidig mindre administrative opgaver, som laves i tiden uden for telefonbetjeningen.

Vi er et arbejdsfællesskab der løfter i flok, hvor der er plads til forskellighed på både personlighed og kompetencer, og hvor humor bærer de hårde og travle dage igennem.

Vi forventer en nysgerrighed på udvikling af både faglighed og metoder, og at vi i arbejdsfællesskabet skal kunne sige vores mening, blive hørt både i teamet og hos vores leder. Alle skal evne at lytte og indgå i samarbejde, både internt, eksternt og med vores borgere med en anerkendende tilgang. Vi forpligter os til at være ”team-players”, der står sammen om opgaverne og finder fælles løsninger

Medarbejderne i Callcenteret

Callcenteret betjener borgere telefonisk mandag, onsdag og torsdag kl. 9-14 og fredag kl. 9-12.

Den Digitale hotline betjenes inden for tidsrummet kl. 8.00-20.00 – i hverdage samt om søndagen mellem 16-20 i 2-4 timers vagter.

Du skal derfor være indstillet på en fleksibel tilrettelæggelse af dine arbejdstider. Der udarbejdes vagtplan, ligesom der efter aftale kan arbejdes hjemmefra, når man betjener Den Digitale Hotline i ydertimerne.

Din faglige profil:

Vi ser gerne, at du har erfaring fra telefonbetjening eller borgerbetjening fra lignende erhverv. Ansøgere med kendskab til den kommunale verden – herunder selvbetjeningsløsninger - vil blive foretrukket, men er ikke et krav.

Du skal samtidig have digital forståelse, herunder gennem en positiv kommunikation, da en stor del af vores opgave består i at guide borgere i digitale selvbetjeningsløsninger.

Vi ønsker samtidig en kollega med naturlig nysgerrighed på nye fagområder, og at du selvstændigt er i stand til at sætte dig ind i nye emner, ligesom vi lægger stor vægt på at alle prioriterer et positivt arbejdsmiljø med en ordentlig tone og forståelse for hinanden.

Du vil hos os opleve nærværende kolleger, der bakker op om hinanden både med humor og omsorg. Samtidig er der plads til personlig udvikling via kompetenceudviklingsplan, herunder også ved administrative opgaver. Der er teamkoordinator tilknyttet teamet på tværs med Borgerservice.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Callcenterets medarbejdere på telefon 47 35 10 00 eller ved kontakt til afdelingsleder Heidi Andersen på samme nummer.

Stillingen er på 24 timer om ugen, og din fridag lægges om tirsdagen. Arbejdstiden er som udgangspunkt fast, men vi forventer en fleksibel indstilling på omlægning af arbejdstiden i forbindelse med temadage osv. Arbejdstiderne fastlægges inden for åbningstiden i Callcenteret, men med fleksibel aftale indgået med HK i forhold til den Digitale hotline.

Løn

Ansættelse sker efter gældende overenskomst med principperne efter Ny Løn.

Ansøgningsfrist

Fristen for ansøgning er fredag den 17. maj 2024. Vi afvikler samtaler den 23. og 24. maj.

Ansøgningsfrist

17. maj 2024

Ansøgning sendes til

Dette job kan kun søges via 'SØG JOB'-knappen herunder

Arbejdssted

Borgerservice - Administration

Ansættelsesforhold

24 timer om ugen

Tiltrædelse

Snarest muligt

Kontakt

Callcenterets medarbejdere på telefon 47 35 10 00 eller ved kontakt til afdelingsleder Heidi Andersen på samme nummer

Frederikssund Kommune