Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
63 jobannoncer matcher din søgning 63 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Serviceminded bogholder
Hos SPEKTRUM advokater har vi travlt – vi har derfor brug for endnu en kollega til en kombineret stilling som bogholder og receptionist.
Du vil blive ansvarlig for vores daglige bogholderi. I den forbindelse vil du bl.a. skulle arbejde med debitor-, kreditor- og finansbogholderi, herunder bankafstemning, momsregnskab, lønregnskab.
Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os. Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os.
Vi tilbyder bl.a. en stilling på mellem 30-37 timer om ugen, gode arbejdsforhold i dejlige lokaler og ulighed for efteruddannelse.
Bogholder/regnskabsassistent søges til vores økonomiafdeling
Har du lyst til at bruge dine gode færdigheder i en virksomhed, der bidrager stærkt til den grønne omstilling, er dette en enestående mulighed for at træde ind i en energisk og dygtig organisation med ambitioner.
Vi søger en erfaren bogholderi- og regnskabskyndig kollega til at hjælpe med at holde styr på bogføring og andre regnskabsmæssige opgaver.
Vi har brug for en kollega, som sætter pris på at arbejde selvstændigt og sammen med gode og erfarne kolleger, og som har et godt blik for deadlines, struktur og kvalitet.
Financial Controller – join a leading European refrigeration company
Would you like to lead the finance and controlling activities in our subsidiaries in the Czech Republic and Spain? And can you see yourself at a company where growth and acquisitions are the order of the day?
Here, you’ll truly develop your financial talent as we’re growing rapidly,
Graduate Program
Afslutter du din kandidat til sommer? Så bliv en del af bankens Graduate forløb, der starter til september 2024.
Programmet strækker sig over 18 måneder og er designet til at udvikle dine kompetencer yderligere i en spændende finansiel virksomhed.
Arbejdet består af meningsfulde opgaver inden for områder som Risk Management og Financial Management, hvor du kommer rundt omkring flere funktioner.
Økonomiassistent til regnskaber for kirker og menighedsråd
Er du nyuddannet eller har du erfaring med bogføring, regnskab, budget og lønadministration? Eller måske erfaring fra en stilling som kordegn eller regnskabsfører i Den Danske Folkekirke? Så læs endelig videre…
Vores opgaver omfatter bl.a. bogføring, betalinger, afstemninger, momsindberetning, budgettering, hjælp til likviditetsstyring, lønadministration, kvartalsrapporter, årsregnskaber, deltagelse på menighedsrådsmøder – og en række andre opgaver.
Business Controller
Har du stærke analytiske evner, og motiveres du af at optimere forretningen og skabe transparens? Drømmer du om at være Business Controller i en førende retail-forretning?
Med reference til ledelsen indgår du i vores controlling-team af vores tyske butikker, hvor du har ansvaret for business- og financial controlling. Du får et centralt placeret job med en bred berøringsflade.
Økonomiansvarlig
Kan du se dig selv bidrage til global og national sikkerhed ved at arbejde hos en industriel frontløber, der udvikler og producerer innovativ teknologi til forsvars- og rumfartsindustrierne?
Trives du med en blanding af hands-on bogføringsopgaver, regnskab samt udvikling af økonomifunktionen, så søger Medarbejderne ApS for Trier Industries en ny økonomiansvarlig.
Der tilbydes et job i en virksomhed i udvikling med korte beslutningsveje og en uformel tone. Du vil få en central rolle i virksomheden med en bred kontakt flade.
Dedikeret økonomicontroller til en af landets største it-afdelinger
Brænder du for økonomistyring, controlling og regnskabsoverblik og det at have et selvstændigt ansvar? Og har du lyst til at være en del af en udviklingsorienteret organisation? Så er du måske vores nye controller.
I Økonomi får du 18 engagerede og dedikerede kolleger, der sætter pris på at samarbejde. Du får et job i en åben og agil organisation præget af et højt fagligt niveau og med mulighed for stor fleksibilitet i arbejdstiden.
Økonomimedarbejder med udviklingspotentiale til økonomisupporten
Brænder du for bogholderi, regnskab og en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at være en del af en stor It-afdeling?
Som økonomimedarbejder i Digitalisering og It, er du med til at varetage vores bogføringsopgaver, interne kontroller samt afregninger ud mod den øvrige del af vores forretning. Du skal også være en aktiv deltager i udvikling og øget automatisering og digitalisering af vores arbejdsprocesser. Derudover vil du skulle understøtte vores controllere i deres daglige arbejde og have en koordinerende rolle indenfor forskellige administrative opgaver.
Erfaren HR-profil
Har du en administrativ profil med ansvar for løn og HR? Så er det måske dig vi søger som HR- og lønmedarbejder.
Hvis du har erfaring med lønadministration og HR og ønsker at være en del af vores vækstrejse, så læs videre!
For større virksomhed beliggende i Region Midtjylland, søger vi en medarbejder til en projektansættelse med opstart hurtigst muligt, hvor der kan være mulighed for en fastansættelse for rette vedkommende.
Primære arbejdsopgaver:
- Håndtering af løn til timelønnede
- Lønbogføring og afstemning (Navision)
- Refusioner
Økonomirådgiver
Du kunne fristes til at tro, at du skal være meget skarp på tal og mindre dygtig til mennesker, hvis du skal arbejde som økonomirådgiver.
Men hos SAGRO ser vi faktisk helst, at du er rigtig dygtig til mennesker, og så kan vi forbedre dit faglige udgangspunkt.
Du skal få energi af at kunne forklare landmanden, hvorfor f.eks. virksomhedsordningen er som den er, og hvordan man skal bruge det til sin strategi. En form for tolk kan man nok kalde det, der omsætter komplekst (for kunden) stof.
Revisorassistent
Har du erfaring med bogføring og regnskabsopstilling for personligt drevne virksomheder? Eller er du nyuddannet med kendskab til landbrugssektoren og til branches regnskabssystem Ø90? Så læs endelig videre…
I Økonomi & Regnskab løser vi en lang række opgaver for vores landbrugskunder. Primært omkring udarbejdelse af momsopgørelser, skatteregnskaber og årsrapporter men også på en række andre områder.
Revisor
Er du en erfaren revisor, der søger nye udfordringer på en arbejdsplads, der sætter dig i centrum?
Med afsæt i din erfaring og faglighed får du som revisor ansvar for at lede og udvikle kundeporteføljen, hvor værdifuld rådgivning er essentielt. Dine opgaver er bl.a.:
- Afdækning af kundebehov
- Rådgivning af kunder
- Bidrage til udvikling af portefølje
Økonomiassistent
Arbejder du struktureret og detaljeorienteret? Trives du med en kombination af rutineopgaver og ad hoc-opgaver?
Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling på 37 timer på en arbejdsplads, der aldrig står stille. Gode kolleger, en uformel omgangstone, fantastisk frokostordning, smukke omgivelser og i det hele taget ’højt til loftet’.
Finance Process Owner
Are you motivated by improving financial workflows, ensuring timely reporting, and at the same time being of valuable service to your organization at all levels?
You will be a part of the finance and administration team where your areas of responsibility will include design and implementation of financial processes, and in support hereof implement the group ERP system (BC365) in group subsidiaries.
The position will be perfect for you if you enjoy working in a dynamic and flat organization.
Økonomimedarbejder og administrativ haj
Dansk Svæveflyver Union (DSvU) repræsenterer de danske svæveflyveklubber og er en paraplyorganisation for svæveflyvning i Danmark.
Du bliver et værdifuldt medlem af et lille team, som arbejder med økonomi og administration. I teamet har vi har fokus på at optimere arbejdsgangene og sikre det korrekte regnskabsgrundlag.
Vi tilbyder en lille organisation med flad struktur og et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden.
ESG Performance and Reporting Manager
Do you want to contribute to our continuous effort at Faerch to be the industry leader on sustainability?
You are a strong project manager with an ability to work independently with several workstreams simultaneously.
You are motivated by driving projects with excellent interpersonal skills, a flair for stakeholder interactions and for motivating others.
Regnskabschef
Du vil som regnskabschef få ansvar for følgende opgaver:
- Bogføring og fakturering samt løbende afstemninger
- Udarbejdelse af perioderegnskaber
- Udarbejdelse og klargøring af materiale til revisor
Du vil indgå i et tæt parløb med såvel ejerkredsen som med firmaets nuværende lønbogholder. I forbindelse med ferieafholdelse og sygdom forventes du at kunne tage del i håndtering af lønkørsler.
Økonomiassistent
Er du en skarp Økonomiassistent med øje for det digitale? Så få mest muligt ud af dine evner og værdifulde erfaringer på en arbejdsplads, der er kåret som en af Danmarks bedste. Her er der plads til at udfolde dine ambitioner og karrieremål, samtidig med der er plads til venner, familie og fritid.
Du styrer selvstændigt flere bogholderier og har kontakt til kunden, og du nyder både at være sparringspartner for kunden og dine kolleger.
Økonomiassistent
Du bliver en del af en mindre økonomi- og administrationsafdeling, hvor du vil spille en stor rolle i at deltage i afdelingens daglige opgaver i virksomheden. Det er en alsidig stilling, hvor du vil have mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver. Du er dermed sikret en varieret og spændende hverdag.
Dine opgaver vil bl.a. være.
- Lønbehandling – 14 dages- og månedslønnede
- Kreditor- og debitorbogholderi