Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
10 jobannoncer matcher din søgning 10 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Finance Business Controller
We are seeking a talented individual to join our FP&A team as a Business Controller. We will offer you a challenging role in a growing international organization, providing the right candidate with various opportunities for professional as well as personal development.
Responsibilities will include:
- Act as trusted finance partner towards stakeholders for the Executive Management Team
- Analyzing and report monthly financial results, highlight issues & risks and turn that into actionable knowledge for stakeholders
- Challenging the business and drive impact via proactive engagement
Finance Business Partner
We are looking for a talented individual to join our FP&A team as a Finance Business Partner. We will offer you a challenging role in a growing international organization, providing the right candidate with various opportunities for professional as well as personal development.
We give the right candidate the opportunity to work closely together with the Executive Management as well as the benefit from having a skilled finance team as colleagues. With reference to the Head of FP&A, you will be responsible for Financial Business Partnering and Controlling activities across all functions.
Engageret og initiativrig controller / økonomimedarbejder
Er du initiativrig og i stand til at arbejde selvstændigt? Og vil du være med til at løfte niveauet i Bording Danmarks økonomiafdeling til nye højder?
Optimalt set er du den ansvarlige type, som har både lysten og evnerne til at blive en vigtig brik i Bording Danmarks økonomiafdeling, som består af 7 kollegaer.
Du kan selv være med til at præge og udvikle stillingen. I vores afdeling fokuserer vi blandt andet på effektivisering og kvalitet af processerne i det administrative flow.
Junior Controller
Er du detaljeorienteret, selvkørende og forstår regnskabets mange facetter? Så er du den vi leder efter. I Steelcos økonomiafdeling har de brug for en dygtig, engageret og positiv junior controller.
Du vil fungere som højre hånd til Nordic Finance Director og vil skulle supportere med controlling, rapporteringer og statistikker.Derudover vil en del af dine daglige opgaver blive:
- Daglig bogholderi, herunder kontering og bogføring
- Betaling af kreditorer
- Rykning af debitorer
Analytikere til Efterretnings- og Analysecentret
Vil du være med til at identificere, analysere og beskytte samfundet mod den mest komplekse og grænseoverskridende kriminalitet?
Du bliver en del af Analyseafdelingen, som blandt andet varetager indhentning, monitering og analyse af kompleks organiseret kriminalitet, kompleks økonomisk kriminalitet og cybercrime, herunder nye trends, modi og udviklingen i de kriminelle miljøer.
Med vores kriminalitets- og efterretningsanalyser understøtter vi efterforskningen og moniteringen af den mest komplekse kriminalitet og grænseoverskridende kriminalitet og sikrer at ledelsen kan træffe beslutninger på et oplyst og kvalificeret grundlag.
Sektionsleder for fællesfunktion – Grøn fjernvarme
Vil du være ansvarlig for sektionen, som bidrager til løsningen af tværgående opgaver og administrativ support til programmer, projekter og drift, som gennemføres i vores fjernvarmeområde ”Grøn Varmeforsyning”?
Sektionslederens opgaver omfatter:
- Personaleledelse og udvikling af medarbejdere i Grøn Varmeforsynings fællesfunktion – medarbejdere med forskellige fagligheder og ansvarsområder.
- Levere specialistviden (via sektionens medarbejdere) på følgende kompetencer til både bygge-/anlægsprojekter og driftsenhederne: Areal og myndighedsbehandling, dokumentstyring, contract management, administrativ support til området, GIS support, ERP på anvendelsesniveau.
Bogholder til dynamisk ejendomsadministration virksomhed
Du får ansvaret for at håndtere regnskabsmæssige aspekter for vores portefølje af kunder, der består af foreninger, bolig- og erhvervslejemål. Dette inkluderer daglig bogføring ejendoms- og selskabsfakturaer, håndtering af fakturaworkflow, kontakt til kreditorer og kunder m.v.
Vi tilbyder bl.a. en stilling gerne på 25-30 timer evt. på fuldtid med fleksible arbejdstider, samt et åbent og venligt arbejdsmiljø med gode kolleger og fokus på både personlig og faglig udvikling.
Motiveret og lærevillig lønmedarbejder
Drømmer du om indflydelse, stort ansvar i en mindre afdeling OG mulighed for at tilrettelægge din egen hverdag? – Så er det muligvis dig der fremadrettet skal indtage rollen som lønmedarbejder hos Entreprenørvirksomheden Nordkysten.
Som lønmedarbejder får du en central rolle i lønafdelingen, hvor du fra dag ét kommer til at varetage lønområdet i tæt samspil med afdelingens anden lønansvarlig. I dagligdagen vil I have et tæt samarbejde omkring løn- og personaleadministration, men du skal samtidig være klar til selvstændigt at have dine egne ansvarsområder.
Bliv en del af Jan Nygaard AS som Controller
Vil du arbejde med:
- Overvågning og analyse af vores indtjeningsdrivere for at identificere trends, muligheder og risici.
- Afstemning- og opfølgning på inddrivelse af tilgodehavender og betaling af gæld.
- Analyse af finansielle data for at identificere effektive forretningsstrategier og forbedringsmuligheder.
Så bliv en del af vores nytænkende og travle arbejdsplads, hvor du også vil arbejde med proaktiv rådgivning og støtte til afdelingsledere samt månedsrapportering til ledelsen.
Regnskabsmedarbejder til veldrevet virksomhed i massiv vækst
Er du nyuddannet eller har ganske få års erfaring, er der her en super mulighed for udvikling.