Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
259 jobannoncer matcher din søgning 259 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren serviceleder/kvalitetschef søges til rengøringsvirksomhed i rivende udvikling!
Er du god til at lede og fordele arbejdet, motivere medarbejdere, har du erfaring med rengøring? Så er du måske vores nye serviceleder.
RENO2 søger en ny serviceleder/kvalitetschef, som i samarbejde med ledelsen skal sikre, at vores kunder får den optimale service samt en rengøring i top. Dette skal sikres gennem struktureret arbejde, kontrol og vejledning af serviceassistenter, samt evnen til at finde løsninger - både hvad angår rengøringen, men også ledelsen af serviceassistenterne.
Souschef til at forme Danmarks strategiske indsats for brug af data og nye teknologier
Vil du være med til at sætte data, cloud og nye teknologier som kunstig intelligens i spil i den offentlige sektor og i virksomheder? Synes du, at det er spændende at sikre sammenhæng på tværs af offentlig IT gennem fælles principper og retning?
Er det naturligt for dig at bringe dine ledelsesmæssige kompetencer, din politiske tæft og dine gode samarbejdsevner i spil? Så søg stillingen som souschef i Kontor for teknologi og data i Digitaliseringsstyrelsen.
HR Partner - Retail
Du vil primært være dedikeret til opgaverne i vores Retail-organisation i Danmark. Synoptik er en people business, som dagligt hjælper kunder i vores over 100 butikker.
Stillingen indbefatter således, at du bidrager betydeligt til at sikre, at vi har de rigtige profiler og kompetencer i relation til at møde kunderne og drive butikkerne – i en optimal balance mellem kliniske og kommercielle hensyn.
Leder af HR Operations
Sund & Bælt er inde i en spændende udvikling, hvor de interessante opgaver står i kø. Udviklingen stiller store krav til HR, der er ansvarlige for at sikre at organisationen er ”fit for purpose” og klar til at håndtere nuværende og kommende opgaver.
Som leder af HR operations vil du lede fire dedikerede kollegaer og være en del af ledergruppen i People & Organisation (P&O) med reference til vores Director i P&O.
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et team med en uformel omgangstone, en stærk holdånd og et højt ambitionsniveau.
Projektchef til 3-årigt EU socialfondsprojekt med SOSU-skoler og VUC-institutioner i Region H
”Nye broer til flere faglærte” er et projekt med forventet start d. 1/8 2024, som er skabt i et tæt og forpligtende samarbejde mellem seks VUC-institutioner og to social- og sundhedsskoler i Region Hovedstaden.
Du har erfaring med ledelse, herunder personaleledelse, samt solid og dokumenteret erfaring og kompetence inden for projektstyring af store projekter f.eks. finansieret af fonde, regioner eller EU, herunder økonomistyring, dokumentation, afrapportering og administration.
Afdelingsleder til Materielgården
Har du et skarpt øje for både borgernes og brugernes behov, så opgaverne ses i sammenhæng og på tværs af kommunens områder?
Du vil være ansvarlig for den overordnede strategiske ledelse og den daglige operationelle drift af afdelingen. Dine primære ansvarsområder omfatter vedligeholdelse af grønne områder, veje, stier & pladser samt sikring af effektiv vintervedligeholdelse.
Vi tilbyder en god og fleksibel arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder, hvor vi høster erfaringer med hjemmearbejde og er ambitiøse i forhold til en høj grad af fleksibilitet i opgaveløsningen.
Souschef/kok til The Harbour på Copenhagen Island
Vil du prøve kræfter med køkkenledelse et sted, hvor du både kan udvikle dig og lære fra dig, alt imens du sikrer gode oplevelser til vores gæster, som kommer fra hele verdenen?
Som souschef/kok hos os, vil du kunne udfolde og udvikle dine kompetencer inden for personaleledelse, drift, menuplanlægning, kommunikation, økonomi og indkøb. Alt sammen under trygge rammer med støtte og support fra en erfaren køkkenchef.
Kontorchef til HR Jura i Skatteministeriets koncern
Vil du stå i spidsen for et fagligt ambitiøst kontor med den bredeste personalejuridiske opgaveportefølje i staten? Vi søger en kontorchef med strategisk udsyn, som vil være med til at sætte retningen for personalejuraen i en forvaltning med 12.000 medarbejdere.
Du overtager et velfungerende kontor, med både nye og erfarne medarbejdere, herunder et stærkt organisatorisk setup med en souschef, 3 fagkoordinatorerer og en driftskoordinator, som vil støtte dig i den daglige drift, ekspertise inden for de forskellige fagområder samt faglige udvikling af medarbejdere i kontoret.
Teamleder til Bygge- og Udviklingsafdelingen
Kunne du tænke dig at være med til at udvikle og bidrage med løsninger til flere af de kommende års helt store dagsordner i et af Danmarks største almene boligselskaber?
Du kommer til at arbejde med mange af de vigtige problemstillinger, der præger hele den almene boligsektor. Her er bæredygtighedsdagsordenen (ESG) central, og Lejerbos mission om at skabe rum for liv kommer til at fylde.
Kontorchef
Som kontorchef har du ansvaret for, at kontoret leverer på sine kerneopgaver, der indebærer risikovurderinger af statens store it-projekter og reviews af it-systemporteføljerne i staten samt sekretariatsbetjening af Statens It-råd.
Desuden vil du spille en nøglerolle i, at Statens It-råd og Økonomistyrelsen bidrager til at styrke styringen af it-økonomien på tværs af staten.
Praksismanager søges til fast stilling på 32 timer i stort lægehus i Sorø
Vi søger en praksismanager med lyst til ledelse til at overtage ansvaret for alle de praktiske og administrative opgaver der er i et lægehus.
Arbejdet vil bl.a. indeholde arbejds- og ferieplanlægning, kalenderstyring, personaleledelse (i samarbejde med personalechefen) samt generelle lægesekretariatsopgaver.
Vi tilbyder et alsidigt job, et godt socialt sammenhold og gode kollegaer.
Sektionschef til afdelingen for militære cyberoperationer i Forsvarets Efterretningstjeneste
Vil du lede og bidrage til koordinationen af FE’s defensive kapacitet inden for cyberoperationer til støtte for Forsvaret?
I afdelingen for militære cyberoperationer leverer vi offensive cyberoperationer og koordinerer defensive cyberoperationer til gavn for Forsvaret og Danmarks sikkerhed.
Afdelingen er præget af en uformel omgangstone, og vi forventer, at du kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling og dermed bidrage til, at FE er et godt sted at arbejde.
Department Manager
Are you skilled at fostering collaboration and communication? Do you have a passion for leading and developing teams?
If you answered yes, we invite you to become a vital part of our Business Support team as the new department manager of the team. Join us in shaping the future and making meaningful impact on the decarbonization of the maritime industry.
As a department manager, you will play an important role in fostering a culture of collaboration and communication across the organization and with external stakeholders.
Serviceleder
Vi søger de 3 sejeste serviceledere i landet. Du skal være bosiddende i Nordjylland, Aarhus-området eller på Sjælland.
Du vil have som hovedansvar at sikre tilfredse kunder og glade medarbejdere. Du vil skulle tjekke og sikre kvaliteten hos dine ca. 100 kunder og kunne have en god sparring med dine kunder.
Selve rollen indebærer også:
- Kundebesøg, opstart af nye kunder, pleje af gamle.
- Rekruttering og oplæring af rengøringspersonale - derefter opfølgning.
- Kvalitetsrapporter - opfølgning med kunde.
Afdelingssygeplejerske
Holmegårdsparken er et populært plejehjem, kendt for vores anerkendende tilgang og gode værdiarbejde. Vi bor i et nybygget hus fyldt med varme, aktiviteter og liv.
Vi søger en ny afdelingssygeplejerske, der brænder for at gøre en forskel for beboere, pårørende, frivillige, medarbejdere og ledelseskolleger.
Dine opgaver på afdelingen spænder bredt, lige fra sikring af fornuftig vagtdækning til opfølgning på budgetterne.
AR Manager
Du vil være ansvarlig for at sikre en effektiv daglig drift af vores debitorafdelinger med udgangspunkt i Danmark og Sverige, herunder sikre effektive arbejdsprocesser, støtte op om optimering af samarbejdet mellem de nordiske lande samt motivering og udvikling af medarbejderne i de enkelte teams.
Som leder er det vigtigt for dig, at du i dit team skaber høj trivsel og lyst til at lykkes med de forventninger, der er til AR-funktionen.
Skadechef for Bygning og Indbo
Motiveres du af at kunne levere kvalificeret assistance, når uheldet er ude?
Som skadechef er du en del af et udviklingsorienteret lederteam i LB Forsikrings Skadecenter med 3 skadechefer og med direkte reference til Skadecenterchefen.
Du får ansvaret for områderne Bygning, Indbo, Lønsikring og Hund, som varetages af 4 dedikerede teamledere med tilsammen 75 medarbejdere i reference.
Program Director – Executive Master in Sustainable Leadership – DTU Learn for Life
We are looking for an experienced Program Director for our executive level Master in Sustainable Leadership program. You will be responsible for the planning, delivery, and overall success of the program.
You will be part of a high-performing team and our shared goal is to ensure that every cohort is delivered successfully and adds the highest possible value to the participants, faculty, and the organization.
Sourcing Manager
Strategic Responsible Sourcing (SRS) søger en ny Sourcing Manager som har lyst til at videreudvikle vores strategiske indkøb og samarbejde med vores partnere på bygningsområdet.
Helt konkret forestiller vi os at det indebærer:
- Udfordre og udvikle nye samt eksisterende indkøbsinitiativer
- Udarbejdelse af sourcingstrategier
- Udvikle kundedialog- og tilfredshed i samarbejde med vores partnere
Duty Manager til Security Staff Check
Security er ansvarlig for sikkerheden på lufthavnens område, og til afdelingen Security Staff Check (SSC) søger vi en ny Duty Manager. I SSC er vi ca. 180 engagerede medarbejdere med mange forskellige baggrunde, nationaliteter og kulturer. Til dagligt udfører vi sikkerhedseftersyn af mere end 16.000 ansatte og samarbejdspartnere, køretøjer og vareleverancer til lufthavnen.
Du får ansvar for trivsel og udvikling af ca. 25 medarbejdere, og du bliver et vigtigt medlem af vores lederteam på 8 Duty Managers, hvor du bidrager med viden og erfaring i forhold til ledelse og drift.