74 jobannoncer matcher din søgning 74 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Voyagerr

Operations Manager

Aarhus

Se video om Voyagerr som arbejdsplads

We have developed a number of web and smartphone applications with more on the way, and we are in the process of migrating our customers to the new web and smartphone app based product portfolio as well as bringing new customers in the Nordics and the UK onto our platform for next generation software solutions.

You will be responsible for leading the initiation, planning, execution, and follow-up of projects, ensuring the attainment of targeted outcomes.

Voyagerr
ISS Facility Services A/S

ISS søger en dygtig Tilsynsførende til kunde i Århus-området

Vi søger en engageret og dygtig tilsynsførende til vores kunde. I denne rolle vil du være ansvarlig for at sikre, at rengøringsopgaverne udføres tilfredsstillende af vores rengøringsassistenter.

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

Dine opgaver vil omfatte både praktisk rengøringsarbejde og at føre tilsyn. Du vil i løbet af din arbejdsdag køre rundt mellem flere af vores kunde-lokationer i Østjylland omkring Aarhus.

Dine ansvarsområder:

  • Udføre daglige rengøringsopgaver
  • Føre tilsyn af cirka 15 rengøringsassistenter på forskellige kundelokationer i løbet af din arbejdsuge
  • Support til og ledelse af medarbejdere for at sikre at rengøringen udføres til tiden og til en kvalitet, der efterlever kundens forventninger
ISS Facility Services A/S
ISS Facility Services A/S

Vi søger en tilsynsfunktionær til rengøring ved stor kunde i Øst- og Midtjylland

Er du grundig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst? Og vil du gerne være ansvarlig for et rengøringsteam? Så er det måske dig, vi leder efter!

Se video om ISS Facility Services A/S som arbejdsplads

I jobbet som tilsynsførerende vil du indgå i den daglige rengøringsleverance samt varetage ledelse og føre tilsyn af medarbejdere.

Det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundens interesse så effektivt og professionelt som muligt. Du planlægger og koordinerer den daglige rengøring samt diverse ekstra opgaver, ligesom det er dig, der står for materialestyring og lettere administrative opgaver.

ISS Facility Services A/S
Midtbylægerne Silkeborg

Praksismanager/ledelsessekretær søges til Midtbylægerne i Silkeborg

Silkeborg

Har du et naturligt overblik og et godt servicegen? Synes du ansvar og ledende opgaver er spændende? Kan du lide dage med varierende opgaver som fx at hjælpe mange patienter, sikre at der er styr på programmet, bestille varer og få rengøringsplanen til at gå op?

Vi tilbyder blandt andet

  • En klinik, der sætter læring højt, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden.
  • Et stærkt fagligt miljø med fokus på udvikling af gode løsninger, som sikrer, at klinikken er et godt sted at arbejde og et godt sted at være patient.
APM Terminals – Aarhus A/S

Landside Manager

Aarhus C

You'll be responsible for planning, dispatching and exceptions handling activities cross Landside Operations.

You will ensure great customer experience/delivery, and ensure excellent execution of the production in APMT AAR regarding Landside Operations – primarily focused on Inland Service, Warehouse, Storage, Gates and Rail.

You'll be part of Operations Leadership and will provide overall leadership and management of all aspects of Landside operations including our great employees.

APM Terminals – Aarhus A/S
Trafikstyrelsen

Motiveres du af personaleledelse og drift?

Skanderborg

Minksekretariatet, 2. instans, søger en teamleder til kontoret i Skanderborg, som tilbyder en fastansættelse med gode kolleger, et godt arbejdsmiljø og mulighed for at sætte dit præg på Danmarks historie.

Som teamleder har du personaleansvar for dit team med aktuelt syv juridiske medarbejdere. Teamet forventes gradvis at blive større, og du får derfor mulighed for at være med til at sammensætte dit eget hold. Du har samtidig ansvaret for at sikre den daglige drift af sagsbehandlingen af klagesager i teamet.

Trafikstyrelsen
GML-HR A/S søger for Gocollective A/S
Gem
GML-HR A/S

Head of Commercial til togforretningen

Silkeborg

Kan du se kommercielle muligheder for fremtidens kollektive trafik? Kan du lede en afdeling med ca. 40 medarbejdere, så deres kompetencer stråler og får gennemslagskraft?

Som Head of Commercial hos GoCollectives (tidl. Arriva) togforretning får du muligheden for at forme og eksekvere på den kommercielle strategi, som skal sætte kursen for vores virksomhed.

Toget skal være et tilvalg, som kan konkurrere med bilen – både når det gælder tid, komfort og miljø. Et valg, hvor det er nemt for både pendlere og fritidsrejsende at stige på – uanset formål og geografi.

GML-HR A/S
5R People ApS

Operationel Afdelingsleder med forsikringserfaring

Aarhus C

Se video om 5R People ApS som arbejdsplads

Vi søger lige nu en ny Afdelingsleder til at drive en af vores store outbound-kunder.

Du bliver ansvarlig for at drive og videreudvikle samarbejdet sammen med 3 salgsledere og et team på ca. 100 ansatte. Opgaven er primært fokuseret omkring mødebooking og salg. Vi søger en afdelingsleder med stærke kompetencer indenfor drift og udvikling af netop de områder.

Du vil få en nøglerolle med direkte reference til vores Afdelingsdirektør i Aarhus.

5R People ApS
Aarhus Vand A/S

Personaleleder med driftslederansvar, der brænder for en bæredygtig udvikling af afløbssystemet

Viby J

Vi søger en person med gode menneskelige kompetencer og samarbejdsevner til en stilling med mange udviklingsmuligheder og høj grad af frihed under ansvar.

Du bliver en del af ledergruppen i afdelingen ”Klima og Afløb”, som varetager både planlægning, projektering, drift, vedligehold og udvikling af vores 2800 km afløbssystem.

Vi forventer, at du har kendskab til maskin- eller pumpeteknisk viden samt relevante ledelsesmæssige kompetencer. Afløbsteknisk forståelse er en fordel, men ikke et krav, så længe du går ind i emnet med stor nysgerrighed.

Aarhus Vand A/S
Århus Sinfonietta

Daglig leder

Aarhus C

Har du et bankende hjerte for ny musik, klar til at udfordre det eksisterende, og kan du lide at organisere?

Dit primære arbejdsområde vil være den daglige drift og produktion af koncerter, men også sparring og udvikling af ensemblets kommende projekter i samarbejde med ensemblets kunstneriske udvalg, bestyrelse, og kuratorer.

Du kommer til at samarbejde med ensemblets musikere, med dirigenter, solister, komponister og andre aktører indenfor kulturverdenen.

Skattestyrelsen

Funktionsleder til indsatsen mod skatteøkonomisk kriminalitet

Højbjerg

Er du en tydelig personaleleder med politisk tæft, der skaber resultater gennem relationer og god ledelse? Har du blik for udvikling og fokus på kvalitet? Vil du stå i spidsen for én ud af i alt tre enheder, der sammen har til opgave at løse komplicerede sager inden for skatteøkonomisk kriminalitet? Så er du måske den funktionsleder, vi søger til Kompleks Svig 3 i Skattestyrelsen.

Du får ansvaret for at lede en enhed med 18 kompetente og dedikerede medarbejdere samt sikre et fortsat tæt samarbejde med de to øvrige enheder i projektet ’Komplekse Svigssager’.

Skattestyrelsen
Aarhus Kommune

Sektionsleder til Sekretariatet i Børn og Unge

Aarhus C

Vil du være med til at understøtte direktør og rådmand? Og være med til at binde organisationen sammen fra politiske beslutninger til dagligdagen i dagtilbud, skoler og fritidstilbud? Motiveres du af ledelse af engagerede og fagligt dygtige medarbejdere? Så er du måske den sektionsleder, som vi søger.

I sektionen på rådhuset er der 8 faste medarbejdere og en praktikant/ studentermedhjælper, som du får ledelsesansvaret for.

Med en stor bredde og dybde i jobbet vil der være gode muligheder for både at udvikle sig fagligt og personligt. Du vil være omgivet af kompetente, nysgerrige og hjælpsomme kolleger og medarbejdere, der vil sørge for, at du får en god start.

The Coffee Collective A/S

Souschef / Assisterende leder

Frederiksberg eller Aarhus

Går du med drømmen om at udvikle dig som leder, og har du taget de første skridt på vejen?

Den ideelle kandidat, der indtræder i barens ledelsesteam, vil have en fremragende sans for baroverblik, stærke baristafærdigheder og en høj grad af interesse for kundeservice.

Du får et kick ud af at være en fantastisk kollega og kan bidrage til det gode sammenhold.

Carpenter ApS

Teamkoordinator til skumproducent

Højbjerg

Vi søger 1 teamkoordinator til vort team på daghold i vores skumningsafdeling, der producerer skum til salg og forarbejdning i både ind- og udland.

Dine primære funktioner er opgaver i forbindelse med skumningsprocessen, samt daglig drift af væsentlige processer og opgaver.

Arbejdsområder

  • Klargøring af skummaskine
  • Produktion af skum

Vi tilbyder sundhedsforsikring, personaleforening, samt flere personalegoder.

Carpenter ApS
Marius Pedersen A/S

Kørselsleder - Region Aarhus

Aarhus N

Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver, der skal løses her og nu?

Med reference til kørselschefen får du ansvaret for den daglige ledelse af afdelingens transportaktiviteter med fokus på disponering samt planlægning af chaufførernes arbejdstid.

Vi tilbyder en grundig oplæring i virksomhedens systemer og procedurer, ordnede arbejdsforhold med gode kolleger og et godt arbejdsmiljø.

Marius Pedersen A/S
Gem
Lejerbo

Varmemester til Østjysk Bolig Aarhus/Lejerbo

Aarhus N

Østjysk Bolig søger 2 servicemindede varmemestre, der sætter en ære i at være tilgængelig for beboerne og som helt naturligt er imødekommende, hjælpsom og nærværende?

Varmemesteren har ansvaret for samarbejdet med håndværkere, leverandører, kommunen og andre partnere i forbindelse med den daglige drift af afdelingerne, herunder stor kontakt til beboerne. Varmemesteren er ligeledes ansvarlig for afdelingens udvendige renholdelse, og skal koordinere og i samarbejde med det øvrige driftspersonale varetage det daglige arbejde.

Skanderborg Kommune

Afdelingsleder til Bostøtterne og JobNu Kollegiet

Skanderborg

Har du lyst til at stå i spidsen for en velfungerende socialfaglig afdeling med høj faglighed og med fokus på helhedsorienterede sociale og beskæftigelsesrettede indsatser?

Og vil du være med til at udvikle vores samlede tilbudsvifte på det specialiserede voksenområde i Skanderborg Kommune, så vi sikrer, at borgeren altid tilbydes rette indsats til rette tid?

Du bliver leder for 24 bostøttemedarbejdere på Danmarksvej og 4 medarbejdere på JobNu Kollegiet, Vesterskovvej. Du får ansvar for både personale, faglighed, drift og afdelingens økonomi.

CGI Danmark A/S

HR Director med solidt fundament indenfor HR

Tranbjerg

Brænder du for at arbejde i en kultur, som præges af værdibaseret ledelse, tillid og ordentlighed, så har vi stillingen til dig.

I rollen som HR Director bliver du leder for et velfungerende, professionelt og socialt team, bestående af to HR Business Partnere og én Talent Acquisition & HR Consultant.

Du er med til at tegne de strategiske rammer for CGI i Danmark, ligesom du bliver inddraget i processerne som rådgiver for den øverste ledelse i Danmark.

CGI Danmark A/S
Konsulenthuset ballisager A/S recruiting on behalf of Rehau-Behr A/S
Gem
Konsulenthuset ballisager A/S

Purchasing Manager

Hadsten

At REHAU-BEHR A/S – a pretty cool company in the cooling industry, to us at least – we are looking for our new colleague to lead the purchasing department with a structured head and attention to detail. Are you a skilled negotiator, technically savvy with solid purchasing experience?

At REHAU-BEHR, a collaboration between BEHR A/S and the German group REHAU, our vision is as clear as the innovative glass solutions we develop for commercial refrigeration.

As purchasing manager, you will step into an important role as you will be the main point of contact with our suppliers abroad, ensuring that the procurement process runs smoothly while also negotiating valuable company contacts.

Domstolsstyrelsen

Administrations- og sekretariatschef til Retten i Randers

Randers C

Vi tilbyder et spændende, meningsfyldt og kompetenceudviklende job, hvor du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet og arbejdsgangene.

Som administrationschef har du det overordnede og daglige ansvar for rettens administration og varetager ledelsen af rettens administrationsafdeling sammen med afdelingslederen.

Som sekretariatschef er du juridisk sekretær for retspræsidenten. Du bistår retspræsidenten ved udfærdigelse af og opfølgning på de årlige handlingsplaner og embedsregnskaber og er ansvarlig for gennemførelse af brugerundersøgelser og trivselsundersøgelser.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV