Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
27 jobannoncer matcher din søgning 27 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Centerchef til et nyt, tværfagligt, professionsrettet center med fokus på de små børn
Københavns Professionshøjskole har fået midler til, over en periode på 10 år, at etablere og udvikle et ”Center for Bedre Børneliv”.
Med udgangspunkt i professionsrettet forskning, samarbejde med praksis og opbygning af forskningskapacitet skal centeret skabe et kvalitetsløft i de fagprofessionelles understøttelse af de 0-6-årige og deres familier og dermed løfte små børns fysiske, mentale og sociale trivsel.
KP søger derfor en erfaren, forskningskyndig chef med stærke samarbejdskompetencer, som kan udfolde og realisere centerets vision og ambitioner.
Leder af HR Operations
Sund & Bælt er inde i en spændende udvikling, hvor de interessante opgaver står i kø. Udviklingen stiller store krav til HR, der er ansvarlige for at sikre at organisationen er ”fit for purpose” og klar til at håndtere nuværende og kommende opgaver.
Som leder af HR operations vil du lede fire dedikerede kollegaer og være en del af ledergruppen i People & Organisation (P&O) med reference til vores Director i P&O.
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et team med en uformel omgangstone, en stærk holdånd og et højt ambitionsniveau.
Projektchef til 3-årigt EU socialfondsprojekt med SOSU-skoler og VUC-institutioner i Region H
”Nye broer til flere faglærte” er et projekt med forventet start d. 1/8 2024, som er skabt i et tæt og forpligtende samarbejde mellem seks VUC-institutioner og to social- og sundhedsskoler i Region Hovedstaden.
Du har erfaring med ledelse, herunder personaleledelse, samt solid og dokumenteret erfaring og kompetence inden for projektstyring af store projekter f.eks. finansieret af fonde, regioner eller EU, herunder økonomistyring, dokumentation, afrapportering og administration.
Souschef/kok til The Harbour på Copenhagen Island
Vil du prøve kræfter med køkkenledelse et sted, hvor du både kan udvikle dig og lære fra dig, alt imens du sikrer gode oplevelser til vores gæster, som kommer fra hele verdenen?
Som souschef/kok hos os, vil du kunne udfolde og udvikle dine kompetencer inden for personaleledelse, drift, menuplanlægning, kommunikation, økonomi og indkøb. Alt sammen under trygge rammer med støtte og support fra en erfaren køkkenchef.
Vicedirektør til økonomi, IT og øvrige stabsfunktioner i en af Danmarks største ejendomsvirksomheder
Vores vicedirektør har efter mange år i Bygningsstyrelsen fået nyt job som ejendomsdirektør. Vi bruger anledningen til at justere organisationen og søger derfor ny vicedirektør til økonomi, IT og øvrige stabsfunktioner.
Du vil indgå i den samlede direktion, som i høj grad har fokus på samarbejde på tværs og fælles ambitioner for styrelsen.
Som vicedirektør med ansvar for de tværgående funktioner spiller du en nøglerolle i betjeningen af og samarbejdet med ministeriets departement og Finansministeriet og på tværs i forhold til vores øvrige væsentlige samarbejdspartnere i bl.a. Økonomistyrelsen, Statens Administration, Medarbejder- og Kompetencestyrelsen, Rigsrevisionen samt private systemleverandører.
Head of Revenue Operations
In MapsPeople we need a new revenue operations leader to play a pivotal role in helping the company grow and retain clients.
We are an ambitious B2B SaaS company, and it is safe to say that our new Head of Revenue Operations will play a key role in improving our current set up - including our GTM engine through systems, data, insights, and technology.
With your engineering mindset you can architect efficient processes that improve productivity while simultaneously delivering the data needed to run and improve the business.
Deichmann söker HR-ansvarig till huvudkontoret i Köpenhamn!
Deichmann söker en HR-Ansvarig med fokus på svensk arbetsrätt och arbetsmiljö till vårt nordiska huvudkontor i centrala Köpenhamn.
I rollen ansvarar du för att, tillsammans med HR-assistenten, hantera allt HR-arbete löpande för det svenska bolaget. Du har det huvudsakliga ansvaret för att efterfölja och införliva svensk arbetsrätt och kollektivavtal i företaget. Förhandlingar kommer därför att vara en naturlig del av ditt arbete.
Vi erbjuder möjligheter att på sikt kunna arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
A la carte Chef, Restaurant Ansvar at Scandic Spectrum
If you are ambitious in the kitchen and enjoy working with the best ingredients and serving quality and pleasure on every plate, we believe you could be our new a la carte Chef at Restaruant Ansvar - Greenery lab, which is Scandics front-runner and development site for a sustainable green ecological profile.
At Restaurant Ansvar, you become part of a team that is passionate about and takes great pride in the food served. You will help to create a vegetable-oriented menu at a high level, which is always based on seasonal ingredients. The kitchen is handled by our head chef with experience from Denmark and abroad, including several Michelin restaurants.
Assisterende Café-leder til spritnyt Domicil i indre København hos en af Danmarks største finansielle virksomheder
Kan du jonglere med kaffekopper og skabe førsteklasses cafeoplevelser? Er du ekspert i at sikre, at caféen altid fremstår strømlinet og indbydende, så den skiller sig ud fra mængden?
Dine primære opgaver og ansvarsområder
- Supervision af medarbejderne og sikre rammerne for afvikling af cafeens daglige drift
- Træning og udvikling af medarbejdere
Vi tilbyder en enestående mulighed hos en af Danmarks største Facility Management leverandører, hvor du vil få en vigtig nøglerolle i at være med til at sikre succes med vores nye kontrakt.
Klar på ledelse af fagligt stærkt team i et sikkerhedsorienteret miljø? Bliv teamleder for Trafikstyrelsens tilsyn med security-regler i luftfarten
Er du vant til at arbejde med regulering og myndighedsarbejde?
Som teamleder indgår du i kontorets ledelse med personaleansvar for 10 engagerede og fagligt stærke luftfartsinspektører. Du vil have det direkte ansvar for tilrettelæggelse og gennemførelse af styrelsens tilsyn med security-reglerne i Danmark (inkl. Færøerne og Grønland).
Området understøttes af kontorets juridiske kompetencer, og du bliver en central sparringspartner for kontorchefen i forhold til bredere, strategiske projekter fx om udvikling af lovgivning og regulering på securityområdet.
Enhedschef til Direktionssekretariat & Kommunikation
Vil du være med til at understøtte landbrugets grønne omstilling?
Hvis du også har rigtigt godt styr på beslutningsprocesser i et politisk miljø, besidder nogle veludviklede samarbejdsevner og har et stærkt fokus på kommunikation og presse, så er jobbet som leder af Landbrugsstyrelsens Direktionssekretariat & Kommunikation måske noget for dig.
Du får en plads tæt på direktionen, og du får derfor både viden og indsigt i de faglige områder styrelsen varetager og et unikt perspektiv på den bredde og kompleksitet, som styrelsen rummer.
Teamleder til dygtigt hold af sikringstekniske projekteringsledere
Som teamleder får du ansvar for et lille team af teknisk dygtige medarbejdere med mange års erfaring inden for projekteringsledelse. Sammen kommer I til at håndtere porteføljestyring og planlægning af sikringstekniske leverancer samtidig med, at I bidrager med faglige inputs i forhold til sikringsprojektering og validering.
Dine primære opgaver vil være inden for projektstyring og personaleledelse. Du får bl.a. ansvar for økonomistyring, drift og planlægning samtidig med, at du skal sikre, at dine medarbejdere har de nødvendige forudsætninger for at kunne lykkes med deres projekter fra start til slut.
Boligforeningen AAB søger en driftsleder
I Ejendomsservice & Fraflytning søger vi nu en serviceminded driftsleder til vores team af driftsledere, som varetager driften af Boligforeningen AAB’s boligafdelinger i tæt samarbejde med afdelingsbestyrelserne.
Du bliver daglig leder af en række boligafdelinger beliggende i Københavnsområdet. Samtidig får du mulighed for at præge den løbende udvikling og effektivisering af ejendomsdriften i og på tværs af boligafdelingerne samt i AAB’s administration.
Som driftsleder i AAB er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag, hvor det er ledelse og administrative opgaver, der fylder mest.
Vicedirektør
Har du ambitioner om at gøre en forskel for den grønne omstilling, solid ledelseserfaring og lyst til at blive en del af et stærkt ledelseskollektiv på toplederniveau?
Som vores nye vicedirektør vil du få ansvaret for Center for undergrund og Center for grøn forsyning, og du vil have syv enhedschefer i direkte reference.
I Center for undergrund arbejder vi med at sikre udnyttelse af ressourcerne i den danske undergrund samt med godkendelse af aktiviteter i relation til olie og gas.
I Center for grøn forsyning skaber vi rammerne for en grøn, effektiv og sikker forsyning inden for gas-, varme- og vandsektoren samt affaldshåndtering.
Teamleder, Ejendomsadministration
Som teamleder i Kundeafdelingen hos Balder har du et stort ansvar og stor frihed til at gøre en positiv forskel for mange mennesker. Du arbejder gennem dine medarbejdere med at sikre, at vores kunder (lejere) har et trygt og dejligt hjem, hvor tingene fungerer.
Du bliver en ud af 3 teamledere i kundeafdelingen og får ansvaret for 5-8 medarbejdere, som skal varetage ejendomsadministrationen på Balders ejendomme, så som udarbejdelse af forbrugsregnskaber, opkrævningskørsel, lejereguleringer, rykker- og ophævelsesprocedurer, inkassosager samt bogføring og diverse kontroller.
Bestyrelsesmedlem med stærk forretningsforståelse og gerne med erfaring inden for fundraising og/eller marketing
Vi ønsker at styrke bestyrelsen med en profil, der har en stærk forretningsforståelse samt digitale og strategiske kompetencer inden for marketing og/eller fundraising, der kan bistå den øvrige bestyrelse og ledelsen med vigtig sparring for at sikre en konkurrencedygtig, digital transformation og bæredygtig vækst for Oxfam Danmark.
Vi tilbyder mulighed for at være med til at lede en af Danmarks mest markante og stærke stemmer for en mere lige og retfærdig verden.
Site Manager, til barselsvikariat med drift fokus
Som Site Manager vil du få direkte reference til kundechefen og vil blive overordnet ansvarlig for en række kantiner i København.
Du arbejder tæt sammen med kunden om den fortsatte udvikling af forretningen og vil dermed stå i spidsen for at implementere nye initiativer.
Du vil få en udfordrende og mangfoldig arbejdsplads med gode kolleger og store perspektiver for faglig og personlig udvikling.
Enhedschef til Landbrugsstøtte & Geodata
Vil du være med til at indfri Danmarks ambitioner på miljø- og klimaområdet? Har du politisk tæft og flair for at udvikle robuste, administrative løsninger?
Enheden Landbrugsstøtte & Geodatas primære opgave er at implementere og forvalte en række tilskudsordninger, både i form af indkomststøtte til landbrugerne, men også i form af arealstøtteordninger, hvor indsatser til gavn for natur og miljø prioriteres.
Du skal sammen med vores anden enhedschef lede enheden. Sammen skal I udstikke den overordnede retning for enhedens ca. 80 medarbejdere, der både har til huse i København og Augustenborg.
Teamleder til OiSTER Kundeservice
OiSTER søger en energisk og produktiv teamleder, der evner at levere en førsteklasses kundeservice og forstår vigtigheden i balancen mellem performance og trivsel.
Som teamleder i Kundeservice vil du have ansvaret for et team på ca. 7 medarbejdere med henblik på at skabe engagement, glæde og motivation i teamet.
Dine opgaver inkluderer at få resultater inden for kundeservice på mail-support, både ind- og udgående opkald, SoMe, Trustpilot, salg, procesoptimering og driftsoptimering.
Bliv presse- og kommunikationschef hos Merkur Andelskasse
Har du erfaring med strategisk PR- og pressearbejde, og gerne fra den finansielle sektor, så er det lige præcis dig, vi mangler.
Du bliver overordnet ansvarlig for kommunikationsområdet, herunder pressearbejde i tæt samarbejde med den administrerende direktør. Du bliver leder for et lille selvkørende team på to kommunikationskonsulenter og en studentermedhjælper.
Vi er en lille organisation, hvor du hurtigt får rigtig gode muligheder for at få indflydelse og for at udvikle dig både fagligt og personligt.