Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
25 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Udlejningsassistent til Hertz-kontoret i Kastrup Lufthavn
Nu kan du blive en del af, et af verdens største biludlejningsfirmaer.
Vi har travlt, og lige nu søger vi endnu en medarbejder til vores kontor i Kastrup Lufthavn.
Dine primære ansvarsområder vil være:
- Betjene og rådgive Hertz’ kunder i forbindelse med billeje.
- Tage aktivt ansvar for kundehåndtering på stationen og stile efter den absolut bedste kundetilfredshed som overhovedet muligt.
Teamleder til prøvesagkyndigteam København syd og Bornholm
Du får en vigtig rolle som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for engagerede prøvesagkyndige, hvis kerneopgave er at afholde teoretiske- og praktiske køreprøver.
Vi har brug for dig, som kan bane vejen for et godt arbejdsmiljø og sikre driften, så Færdselsstyrelsen kommer sikkert i mål.
Du bliver leder for en gruppe selvstændige medarbejdere i et geografisk område, og dine medarbejdere er ”på vejen” det meste af dagen. Du skal derfor også kunne lede på distancen.
Dispatcher til Security Ressource Management
Din primære opgave at bidrage til, at vi altid har det rette personale på arbejde – især når hverdagen rammer med sygdom, ferieønsker, motorvejskøer og alt det uforudsigelige, du nok hurtigt stifter bekendtskab med i din nye rolle i CPH.
Derudover står du for at tildele overtid, opdatere personalegrafer, sørge for, at vi overholder overenskomst, planlægge møder samt andre special- og ad hoc-opgaver.
Økonomimedarbejder til Center for Social Indsats og Udvikling
I vores Center for Social Indsats og Udvikling (SIU) savner vi en ny og dygtig økonomimedarbejder, der skal sikre god økonomistyring og binde økonomi og aktivitet tæt sammen.
Du vil få berøringsflade med en lang række opgaver, og der vil være god mulighed for at påvirke opgaveudførslen og bidrage til en løbende udvikling af driften.
Du vil blandt andet arbejde med følgende:
- Vedligeholdelse af disponeringsark og kobling til bevillinger/afgørelser
- Beslutningsoplæg til centrets ledelse samt politiske indstillinger
Elev til Industrial Projects
Forestil dig en karriere, hvor dit arbejde ikke bare er et arbejde. Du går på arbejde, fordi du brænder, for det du laver, og fordi du er god til det.
Din hverdag er varieret, både i indhold og tempo, og din passion for at hjælpe kunden samt finde de bedste løsninger er dit kendetegn.
Du trives i et team, hvor alle er ligeværdige, strukturen er flad, og humøret er højt.
Leadership Assistant
I CPH Digital’s ledergruppe går vi altid efter at skubbe flyvehøjden yderligere i vejret ift., hvordan vi arbejder med de vigtige strategiske agendaer.
Vores agenda er at fremtidens lufthavn bygger på en endnu mere digitaliseret og datadrevet tilgang – både til driften og til at skabe en verdensklasse passageroplevelse. Med reference til CIO, Christian Saugman, er du en vigtig hjørnesten for, at vi i ledelsesteamet kan drive vores store strategiske mål bedst muligt.
Med din sans for orden og support, sætter du fokus på struktur, intern kommunikation, og forandringsledelse, når du sikkert lander de mange opgaver, du ofte har ude at flyve på en og samme tid.
Administrative Assistant
This role will primarily focus on:
- providing administrative support in bookkeeping
- HR administration
- payroll functions
Our team thrives on challenges, pushing boundaries, and achieving remarkable results. We embrace a spirit of resilience and adaptability, navigating the ever-changing global landscape. As one team we get the job done, and we recognize, celebrate, and reward commitment to the mission.
Speditør til luftfragt eksport
Har du brug for ny luft under vingerne? Så har vi en spændende stilling til dig!
Du bliver en del af et team på 5 erfarne medarbejdere, der understøtter hinanden både socialt og professionelt.
Som en del af vores team vil dit ansvar inkludere at sikre, at vores forsendelser forløber professionelt og effektivt, samt at du befinder dig godt i kontinuerlig kommunikation med afdelingens kunder.
Senior Manager FP&A Intercontinental
You will work across markets & functions and closely with the Leadership Team to highlight opportunities to increase the region’s efficiency and profitability.
Your day at Ferring
- Support strategic and operational decision making with timely and proactive analyses, assessments of variances to the plans, financial impacts and risks.
- Develop scenarios and stress test options taking into consideration the risk / reward profile
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Teknisk servicemedarbejder til Skelgårdsskolen
Som teknisk servicemedarbejder på Skelgårdsskolen er den daglige drift og vedligehold af skolens bygninger og udearealer et overskyggende fokusområde.
Du bliver del af et serviceteam, som - ud over dig - består af en teknisk serviceleder samt en medarbejder i fleksjob.
Du vil have et tæt samarbejde med skolens medarbejdere – lige fra ledelsesteamet til lærere/pædagoger samt rengøringsassistenter.
Senior Financial Controller
Som vores nye ejer af financial closing-processen går du i spidsen for vores månedsluk og sørger for, at vi lukker tallene rettidigt og compliant. Du er ansvarlig for optimering af lukkeprocessen, både i eget team, men også på tværs af værdikæden i Finance.
Vi tilbyder frihed til planlægning af dine opgaver – det betyder for eksempel, at du har mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale med din leder.
Salgskoordinator
Har du sort bælte i struktur og service? Motiveres du af at være bindeled mellem kunder og kolleger i salgsteamet, når administrative opgaver skal løses og processer effektiviseres?
Du får en nøglerolle, når salget skal koordineres og effektueres ’backoffice’. Du får en række vigtige support- og koordineringsopgaver, der understøtter sælgerne og sikrer effektivitet og professionalisme både internt og eksternt.
Service Partner til lufthavnens ejendomsportefølje
Du samarbejder med nogle af lufthavnens største kunder, når du er med til at sikre, at de faciliteter vores Real Estate-afdeling udlejer og tilbyder eksterne kunder og samarbejdspartner i lufthavnen understøtter deres ønsker og behov.
Du har erfaring med istandsættelser og ombygninger i erhvervsbygninger, både i forhold til aktiv sparring til lejerne samt styring af tid, økonomi og ressourcer. Du arbejder med dette på en struktureret måde, herunder sikrer løbende dialog og opfølgning overfor involverede parter.
Piccoline/Piccolo – 37 timer
Vi søger endnu 1 piccoline/piccolo, som skal tegne firmaets ansigt udadtil i vor reception.
Interesse for skibe eller rederibranchen er intet krav, da arbejdsopgaverne primært består i at besvare telefon, modtage gæster, dække op til møder, indtastningsopgaver, samt diverse kopieringsopgaver og ærinder.
Vi tilbyder et spændende arbejde sammen med gode kollegaer i dejlige omgivelser.
Turn Around Coordinator (TRC) / Operations Agent
Du vil i rollen som TRC få ansvar for at sikre rettidig og korrekt udarbejdelse af en række opgaver relateret til flyets ankomst og afgang.
Dette inkluderer sikkerhedsansvar, koordinering af diverse services på flyvendinger, broføring, kommunikation med interne- og eksterne parter, samt at tilsikre at dokumentation relateret til flyets vægt- og balance udfyldes korrekt.
Customer Service Representative - VAT & Tax Refund, Kastrup Airport
We are looking for Customer Service Representatives - VAT & Tax Refund for fixed-term call-in for work when necessary-positions, to strengthen our Kastrup Airport Refund team until end of year 2024.
The Refund point operates from Monday to Sunday from early morning (6 AM) to late evening (10 PM). We are looking for someone to who can work morning/middle and evening shifts and during weekends and be called-in in case of absences. Therefore, this position is optimal for e.g. a student.