Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
33 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Kundeservice i verdensklasse
Brug dit skarpe blik for fantastisk kundeservice, og bliv en del af et firma i verdensklasse
Hos os får du brugt alle dine talenter, når du hjælper vores kunder med at få den helt rigtige hjælp. Du er tusindmetermester i at skabe gode relationer over telefonen, og leder du samtidig efter et sted at være, hvor kundeservice også betyder forretningsforståelse, tekniske løsninger, udvikling, tal, IT-systemer eller noget helt tredje – så fortæl os, hvordan lige netop DU kan give os det, som vi ikke vidste, vi manglede.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Projektcontroller til økonomistyring af anlægsprojekter
Kunne du tænke dig at arbejde med økonomistyring af komplekse anlægsprojekter? Og vil du være en del af en veldrevet projektorganisation, som prioriterer medarbejdertrivsel og et arbejdsliv i balance? Så er denne nyoprettede stilling som projektcontroller lige noget for dig!
Du vil få tildelt en projektportefølje af større anlægsprojekter, hvor du har ansvaret for at sikre et så retvisende billede af projekternes økonomiske status som muligt. I første omgang vil du blive projektcontroller for etablering af en tredje limfjordsforbindelse, som Folketinget netop har vedtaget anlægslov for.
Ejendomsadministrator / Controller
Har du lyst til at arbejde med ejendomsadministration i en ambitiøs vækstvirksomhed?
Vi søger en dygtig hands-on ejendomsadministrator/controller til at hjælpe med arbejdsopgaverne omkring vores lejemål.
Arbejdsmiljøet er præget af en uhøjtidelig og positiv stemning med fokus på arbejdsglæde, godt humør og trivsel.
Junior Controller / Accountant
Hos NORMAL har vi vokseværk, og vi søger derfor endnu en Junior Controller/Accountant til at hjælpe med primært de finansielle arbejdsopgaver omkring vores lejemål.
I tæt samarbejde med vores tre controllere vil du få ansvar for finansielle opgaver inden for budgettering, bogføring og udarbejdelse af regnskaber.
Vi søger en ny kollega, der har lyst til at lære og udvikle sig, og som over tid vil få givet mere og mere ansvar. Bredden af opgaver vil blive løbende udviklet og tilpasset.
HR-assistent søges til barselsvikariat
Er du nysgerrig på rekruttering og HR-administration?
Til oktober går vores HR Manager på barsel, og derfor søger vi en barselsvikar, som er nysgerrig, struktureret og trives godt i en omskiftelig hverdag præget af både faste, tilbagevendende arbejdsopgaver, men i høj grad også af diverse ad hoc-opgaver med kortere deadlines – store som små.
Du tilbydes sundheds- og pensionsordning efter endt prøveperiode.
Controller til økonomistyringsenhed
I stillingen som controller bliver du en del af det tværgående team i økonomistyringsenheden. En væsentlig del af teamets opgaver er at sikre, at Vejdirektoratets økonomistyring baserer sig på og følger dokumenterede principper og metoder.
Blandt opgaverne er:
- Ansvar for et eller flere økonomiske specialer (det kunne fx være budgetopfølgning, lønstyring, registreringsramme), så området er dokumenteret, beskrevet og løbende udvikles og tilpasses interne og eksterne krav
- Aktivt samarbejde med de øvrige teams i form af sparring, kommunikation og koordinering
Financial Controller
Har du solid erfaring og vil udfordres på dine faglige kompetencer og i en ledende retning?
Du bliver en del af en international koncern med fokus på højteknologiske løsninger og udstyr.
GEA-koncernen omfatter flere divisioner, hvoraf du kommer til at beskæftige dig med et af selskaberne, GEA Westfalia Seperator DK, der har 35 ansatte. Du vil få ansvar for alle opgaver i selskabet og én medarbejder.
Forsikringsrådgiver til GF Horsens, Silkeborg, Skanderborg
- Har du erfaringen med rådgivning og salg af privatforsikringer, og gerne erhvervsforsikringer
- Har du lyst til at servicere og sælge pr. telefon men også have personlige medlemsmøder på kontoret?
Som forsikringsrådgiver hos os får du ansvar for at rådgive og sælge til nye og eksisterende medlemmer.
Du får mulighed for at få mange spændende udfordringer samt indflydelse på din egen hverdag.
Accountant – Vær med til at præge udviklingen i en international virksomhed.
En karriereplatform, en blanding af drifts- og udviklingsopgaver, masser af fleksibilitet og ansvar, et team af fantastiske kolleger fra hele verden og en kerneforretning med fokus på luksusprodukter inden for lyd.
Lyder det spændende? Det er nemlig lige præcis det, vi tilbyder dig som vores nye regnskabsmedarbejder.
Vi er påbegyndt en spændende udviklingsrejse i Dynaudio, så stillingen er en perfekt mulighed for dig der vil udfolde dine optimeringsfærdigheder og være med til at udvikle vores regnskabsområde,
Purchaser med ansvar for operationelt indkøb
The Army Painter i Skanderborg er en prisvindende virksomhed, der fremstiller speciallavet maling til brætspilsfigurer. Vores mangeårige vækst fortsætter, og derfor udvider vi vores indkøbsteam.
Du bliver en del af det operationelle indkøbsteam, hvor du og din kollega i samarbejde med produktionsplanlæggeren er ansvarlige for effektiv disponering af råvarer samt handelsvarer.
Handelselev eller e-handelselev til 2-årig uddannelse
Kunne du tænke dig en spændende 2-årig elevstilling, hvor du kan få berøring med alt fra e-handel over markedsføring til indkøb?
Du bliver en del af teamet på lige fod med dine kolleger og kan se frem til en hverdag med forskellige opgaver og udfordringer. Til at starte med vil dit udgangspunkt være salg, ordrebehandling, e-handel, indkøb og lignende, der indgår i en moderne webshop.
Document Controller
Kan du se dig selv, som del af et teknisk miljø, hvor både dine faglige og menneskelige evner kommer i spil? Arbejder du struktureret, og har du erfaring med at sikre korrekt dokumentation og udbudsmateriale? Har du flair for IT, god forståelse for CRM-systemer, og kommunikere du godt på engelsk?
Så er det måske dig, vi leder efter! Vi søger hos Door System A/S i Hørning en analytisk stærk blæksprutte til vores tekniske afdeling. Du kan se frem til en varieret og udfordrende arbejdsdag.
Group Controller med lyst til udvikling
AVK-koncernen (5.500 ansatte i 35 lande) har stadig høj vækst og søger controller til mangeartede opgaver i koncernens Group Finance-afdeling, herunder deltagelse i udarbejdelse af koncernrapportering, support til koncernens mange selskaber samt udfærdigelse af finansielle analyser og præsentationer til koncernledelsen.
Du får her mulighed for et spændende job i en global virksomhed, der er præget af vækst, innovation og forandringer. Du bliver en del af et kompetent og internationalt miljø med rig mulighed for såvel faglig, personlig som karrieremæssig udvikling.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Group Tax Manager
AVK-koncernen (5.500 ansatte i 35 lande) søger Group Tax Manager til nyoprettet stilling med ansvar for skat, transferpricing og moms.
Dine primære opgaver vil være:
- Koordinerende rolle omkring skat for de sambeskattede selskaber i Danmark samt opstille skatten for AVK Holding.
- Opstille den krævede skattedokumentation.
- Hjælpe økonomicheferne med selvangivelser for de danske selskaber.
AVK tilbyder et spændende job i en global virksomhed, der er præget af vækst, innovation og forandringer.
Sundhedsfaglig alarmoperatør, dag-/aften-stilling
Brænder du for at hjælpe andre mennesker, og gøre en forskel? Har du smil i stemmen? Så er det DIG vi søger!
Tryghedscentralen er en døgnbemandet vagtcentral, der formidler nødkald mellem ældre borgere og hjemmeplejen – alle årets 365 dage.
Vi kan tilbyde et spændene og meningsfuldt job samt gode arbejdsforhold.
Vil du være med på holdet i Skanderborg? Og har du sans for koordinering, kvalitet og kommunikation?
Så er det dig, vi mangler hos os. Vi mangler en ledelsessupporter, hvor fokus er på at understøtte sekretariatschefen i den daglige drift.
Opgaverne vil være mangeartede og udvikle sig i takt med dit organisationskendskab og sekretariatets opbygning samt udvikling.
Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af følgende:
- Kommunikation og afrapportering, herunder departementsbetjening
- Projektarbejde, f.eks. udviklingsprojekter som tovholder
- Tilvejebringelse og bearbejdning af driftsinformation
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).