Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
511 jobannoncer matcher din søgning 511 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Produkt- og reguleringsansvarlig / PSRA-officer
Er du klar til at påtage dig en vigtig rolle i udvikling og implementering af den regulatoriske strategi for Bostik og LIP Nordic, der er førende producent af byggematerialer i Norden?
Vi stræber efter at skabe en innovativ og fremsynet arbejdsplads hvor dine idéer kan blive til virkelighed.
Som PSRA Officer er du i frontlinjen af den regulatoriske strategi. Ansvarsområderne inkluderer at produkterne sikrer fuld overholdelse af både dansk- og EU-lovgivning samt overholdelse af krav om miljø og andre regulatoriske regler og sikre at dokumentation har compliance til de højeste standarder.
Statistiker til analyse af dansk husdyrproduktion
Vil du arbejde med databehandling og anvendt statistik i et spændende og udfordrende miljø, hvor du har stort ansvar og indflydelse på fagligheden i dine projekter?
I SEGES Innovation er vi ansvarlige for at udvikle ny viden og nye produktionsværktøjer til gavn for danske husdyrproducenter.
Du er med, fra idéen fødes, til der kommer en publikation. Dit arbejde består både i at medvirke til at lave forsøg og til at skabe viden/styringsværktøjer ud fra eksisterende databaser. Du er medvirkende til at skabe indsigt i data og til at formulere hypoteser, lave forsøgsdesign og dimensionering i samarbejde med landbrugsfaglige specialister.
Sustainability and Compliance Controller
Here is an opportunity to combine a passion for controlling with the chance to make a difference within sustainability and the path towards a greener future.
You will be functioning as internal controller of compliance-related tasks as well as assisting with design and implementation of new compliance set-ups, especially related to sustainability.
Produktionsplanlægger
Motiveres du af at få planlægning til at gå op i en højere enhed på tværs af forsyningskæden? Trives du med optimering af processer i samarbejde med andre?
Du skal sammen med resten af planlægnings- og produktionsteamet sikre, at produktionsplanerne afstemmes i henhold til udbud og efterspørgsel og eksekveres rettidigt.
Du får i høj grad mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer i en travl hverdag.
Leder af regnskabsfunktion
Har du erfaring med regnskab, financial controlling eller revision og motiveres af processtyring og teknologi?
Du vil blive en nøgleperson i den videre udvikling af afdelingen, herunder med fokus på udviklingen af regnskabsfunktionen. Du vil komme til at indgå i et miljø af revisorer og regnskabsspecialister, hvor du selv er med til at forme hverdagen.
Vores arbejdsmiljø er internationalt og fagligt, og omgangstonen er uformel, hvor sammenhold, kultur sammen med individuelt fokus er højest på vores agenda.
Leder for Verdensarv
Du kommer til at stå i spidsen for ~12 fastansatte akademiske medarbejdere med kompetencer indenfor historie, etnografi, arkæologi og marinarkæologi.
Stillingen som leder for verdensarv er nyoprettet som led i en organisationsændring og der vil derfor være mulighed for at have indflydelse på afdelingen og på en forestående rekruttering af ledige stillinger.
Vi tilbyder et spændende job med faglige udfordringer på en fascinerende kulturattraktion med højt til loftet og store ambitioner. Der er tale om en fuldtidsstilling omfattet af funktionærloven med aflønning efter kvalifikationer.
Afdelingsleder til Jord og Grundvand
Vil du stå i spidsen for vores arbejde med jord og grundvand og evner du at finde tværgående løsninger i Danmarks hurtigst voksende kommune så har du mulighed for at blive afdelingsleder for Jord og Grundvand, Aarhus Kommune.
Som afdelingsleder for Jord og Grundvand får du en central rolle i den grønne omstilling, og du kan glæde dig til:
- At arbejde med et område med ambitiøse politiske mål.
- At arbejde sammen med engagerede ledere og medarbejdere om at skabe forandringer i samfundet.
- Et afvekslende arbejde med opgaver indenfor strategi og politik, teknologi og adfærdsændringer.
Teamleder til skadeafdelingen
Har du erfaring indenfor skadebehandling, og trives du med at lede et mindre team?
Du vil blive ansvarlig for et team på to kolleger, der håndterer såvel mindre indkomne autoskader som større godsskader. Det er din opgave at lede og drive teamet, så vi finder frem til den bedste løsning - også når du oplever, at følelserne kommer i spil, og der er modvind undervejs.
Vi vægter værdier som samarbejde, ansvar og en god omgangstone højt. Du bliver omfattet af vores sundhedsordning og ulykkesforsikring.
Finance Manager, Performace Management
Would you like to join us on our Finance Transformation journey, where 'business as usual' is never the norm?
We are seeking a Finance Manager capable of best-in-class partnering for our Business Units, such as Danish Crown Business Unit, Danish Crown Beef, KLS, Sokolow, DAT-Schaub, and ESS-Food, while also managing the group's CAPEX infrastructure, including processes, governance, and reporting. You will be reporting directly to the VP of Performance Management.
Data scientist til udvikling og monitorering - R det dig?
Vi søger data scientist til udvikling, optimering, produktionslægning og drift af en lang række løsninger, som skal føde ind i forretningsprocesser på tværs af Skattestyrelsen. Hvis du kan sætte dig ind i komplekse datastrukturer og udsøge relevante data til analyseformål, så har vi et spændende job, hvor du er med til at udvikle monitoreringen i Skatteforvaltningens styrelser.
Hos os vil du få udfordrende og komplekse opgaver, du får medansvar for planlægning og prioritering af din opgaveportefølje, og vi er lydhøre overfor dine input og ideer.
Kundeservicemedarbejder til telefonbetjening hos Aarhus og Horsens Taxa
Aarhus og Horsens Taxa søger dig, der bidrager med smil og stabilitet, til at servicere vores kunder, vognmænd og chauffører i vores callcenter. Din fornemmeste opgave bliver at ekspedere bestillinger, så taxierne ankommer rettidigt til de korrekte adresser.
Du får en struktureret, sjov og udfordrende arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens.
Underviser til finansuddannelserne
Vil du være med til at forme fremtidens finansielle medarbejdere? Erhvervsakademi Aarhus søger en underviser til vores videregående uddannelser inden for finans og økonomi.
Du bliver en del af et inspirerende team af kolleger, som arbejder for at levere den bedste undervisning til vores studerende. Som en del af det at være underviser på Erhvervsakademi Aarhus skal du gennemgå et adjunktforløb. Det betyder, at forsknings- og udviklingsaktiviteter samt undervisning på efter- og videreuddannelse også bliver en del af dit job.
Ejendomsinspektør til AE Ejendom i Aarhus
Vores ejendomsportefølje vokser i takt med, at A. Enggaard A/S opbygger gode, strategiske samarbejder med større investorer. Derfor har vi brug for en ejendomsinspektør til vores erhvervsejendomme med udgangspunkt fra vores kontor i Ceres Byen, Aarhus C. Ejendommene er primært beliggende i Aarhus, men vi servicerer også en række mindre ejendomme rundt om i Midtjylland. Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil være centreret omkring drift af større og nye/nyere kontorejendomme i Aarhus.
Vi tilbyder:
- Et job med afvekslende opgaver
- Et job med høj grad af selvstændighed
- Et godt arbejdsmiljø
Health & Safety Koordinator til vores produktionsvirksomhed i Randers
Vil du være med til at gøre en forskel ved at skabe et sikkert og godt arbejdsmiljø og evner du at gennemskue tekniske processer?
Vi søger en koordinator, der kan bidrage med en teknisk viden til at understøtte H&S-arbejdet. Hos Berry Superfos Randers vil du i hverdagen arbejde med sikkerhedskultur og motivere til sikker adfærd og på den måde reducere ulykker.
Vi har brug for dig, der ønsker at deltage i det daglige arbejde for praktisk og kulturelt at skabe en stærk forankring af H&S-arbejdet i alt arbejdet på virksomheden.
Procurement Specialist
Can you drive effective procurement and purchasing processes in accordance with business projects, plans, and strategic direction? Can you develop strong relationships with suppliers and internal stakeholders? Then join us as on our exciting growth journey.
As our new Procurement Specialist you will play a pivotal role in defining and implementing our internal purchasing processes and procurement function. As a part of our operations department, you will report directly to our COO and work out of HQ in Lystrup, Denmark or alternatively our London office.
Finance Senior Consultant
Som SAP S/4HANA Finance Senior Consultant vil du komme til at arbejde med digital transformation indenfor finansielle processer for vores kunder. Du vil arbejde med forretningsanalyse, løsningsdesign, og implementering hos kunderne og er dermed involveret i hele forløbet hos kunden fra A-Z.
Du vil få en tæt relation til kunderne og være deres troværdige rådgiver, og dermed være med til at sikre dem den bedste SAP-løsning indenfor SAP Finance.
Som virksomhed har vi de seneste år oplevet stor vækst. Der er højt til loftet og ambitioner om at vokse yderligere – både for den enkelte medarbejder og for 2BM, part of SOA People som helhed.
Kunderådgiver til landets bedste Kundecenter
Din vigtigste opgave bliver telefonisk kundebetjening med salg, service- og supporthenvendelser. Du vil opleve en meget stor variation i opgaverne, da vi hjælper vores kunder med stort set alt indenfor hverdagens IT.
Vi tilbyder mere end en fast løn og personalegoder, men også en lækker frokostordning, provisionsordning, bonusaftale, og et socialt arbejdsmiljø med fredagsbar, sommerfester og interne konkurrencer. Og selvfølgelig masser af mulighed for personlig og faglig udvikling.
Controller til international virksomhed med stærke faglige værdier
Er du en forretningsdrevet controller med mod på og erfaring med at sikre både produktions- og finansiel controlling?
Med egne afdelinger inden for udvikling, produktion, indkøb, salg, kvalitet, administration og økonomi, foregår det meste inhouse, og derfor får du som den nye controller mulighed for at arbejde tæt med kolleger fra hele organisationen.
Du får ansvar for både produktions- og finansiel controlling.
Bankrådgivere til Online, Rådgivning
Kan du sikre så gode kundeoplevelser, at de kunder, du rådgiver, er klar til at give dig topkarakter på kundetilfredshedsskalaen? Så står vi klar til at byde dig velkommen til en faglig og uhøjtidelig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som giver mest værdi for netop vores kunder
- Medindflydelse på fortsat at udvikle vores og fremtidens hybride afdeling
- Opbakning fra et professionelt bagland og fleksibilitet i hverdagen
Økonomiassistent
På vegne af vores kunde søger vi en engageret og positiv økonomiassistent til at varetage bogholderi- og administrationsopgaver på vores kundes lokation i Silkeborg.
Som medarbejder hos vores kunde får du en spændende og afvekslende hverdag. Du bliver en del af et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, korte beslutningsprocesser og stor selvstændighed.