4 jobannoncer matcher din søgning 4 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
TDC NET

Supplier Manager in TDC NET Supply Chain

København N

TDC NET is amid an exciting transformation where network infrastructure is expanding, and IT landscape is being updated at a rapid pace. This exciting transformation offers a unique opportunity to apply and develop your supplier management experience and competencies.

As a Supplier Manager you can expect to be involved in activities such as:

  • Facilitate relationship management with TDC NET main suppliers, driving governance, knowledge sharing, mutual growth opportunities and innovation
  • Mitigate and minimize business disruptions through ongoing supplier performance management
European Sperm Bank

Client Care Specialist with an international profile

København N

You will work for an organisation striving to help people all over the world fulfil their dream of becoming parents.

Based on our unique counselling methodology, your primary task is to assist our clients seeking fertility treatment with a sperm donor.

Using both email, phone and chat, you will help the client to find the desired donor and handle related orders and storages.

Semler Gruppen

Servicerådgiver til Volkswagen København – en del af Semler Mobility

København N

Du hjælper og vejleder vores kunder, når deres bil skal til service eller repareres – eller hvis de blot har spørgsmål. Vores kunder er afhængige af bilen i dagligdagen, og det er derfor vigtigt, at du er opmærksom på at yde den bedste service og hjælpe kunden hurtigt tilbage på vejen igen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Personlig rådgivning for at sikre langsigtet kundeloyalitet og kundetilfredshed.
  • Rådgivning af dine kunder om alle servicemuligheder, afdækning af kundens behov, og du bruger dette som et grundlag for at oprette værkstedordrer.
Semler Gruppen
Udviklingsplatformen for Scenekunst S/I

UP søger administrativ medarbejder

København N

Med en kalender pakket med aktiviteter og et hus fuld af brugere, har vi behov for en administrativ nøgleperson, som kan agere hurtigt og effektivt på alle de spørgsmål og opgaver, der opstår i dagligdagen.

Dit arbejde vil bl.a. omfatte følgende opgaver:

  • Varetagelse af lokalebookinger og koordinering af lokalefaciliteter
  • Modtagelse og assistance for de mange aktører, der benytter UP's lokaler
  • Udførelse af regnskabsmæssige opgaver, herunder håndtering og kontering af bilag og fakturaer
  • Håndtering af diverse koordineringsopgaver af praktisk og logistisk karakter

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV