Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
51 jobannoncer matcher din søgning 51 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vicevært eller viceværtinde
Som vicevært eller viceværtinde vil du være et af de primære kontaktpunkter for vores lejere. Du bliver en del af et serviceorienteret team, der samarbejder med passion, kreativitet og ansvarlighed og selvstændigt håndterer ansvaret for egne ejendomme.
Vi leder efter en kollega, der deler vores engagement i at skabe de bedst mulige rammer for et trygt miljø for vores lejere. Din indre motivation, dit smittende humør, din evne til at bemærke detaljer og din erfaring gør dig til den ideelle kandidat. En holdspiller, som trives med alsidige opgaver både indenfor og udenfor.
Hvidvaskspecialist til ODD-team
Har du bankerfaring, og trives du med at arbejde med kundedata, er det måske dig, vi har brug for til vores ODD-team.
Vi prioriterer bekæmpelse af hvidvask og terrorfinansiering højt, og her er ODD (Ongoing Due Dilligence) en central del af vores arbejde. I bankens ODD-team, der hører under Hvidvaskafdelingen, er du med til at udvikle området – og sikre, at vi har det nødvendige kendskab til vores kunder lige fra legitimation til viden om, hvad kunderne forventer at bruge banken til.
Du kommer til at arbejde i en koncern, hvor din indsats og indflydelse vil være synlig.
Data- og informationsspecialist
Er du god til virksomhedsinformation og finansielle data?
Jobindholdet vil udvikle sig over tid, og du er selv med til at præge din opgaveportefølje, men i udgangspunktet skal du bl.a. formidle anvendelsen og indholdet af databaser inden for virksomhedsinformation (fx ORBIS og Moody’s Hub) samt finansielle data (fx Bloomberg, WRDS, Morningsstar og Eikon/Datastream), som er tilgængelige online eller via CBS Library Data Lab, som du også vil blive medansvarlig for driften og udviklingen af.
Du får oplæring i opgaverne med sparring fra nærmeste leder og kolleger samt rig mulighed for videre faglig udvikling.
Formidlingsstærk generalist til intern koordinering, styring og ledelsesstøtte - et barselsvikariat
Vil du arbejde med koordinering, styring og compliance i et kontor med stor variation i opgaverne? Er du struktureret, skriftligt stærk og har sans for detaljen? Og kan du lide at arbejde på tværs af organisationen med mange forskellige interessenter? Så er du måske vores nye barselsvikar i Digitale Kanaler og Design.
Dine arbejdsområder omfatter:
- Styregruppebetjening samt betjening af samarbejdsfora
- Koordinere og udarbejde materiale (dagsorden, mødemateriale og referater) til en række styregrupper og samarbejdsfora samt sikre professionelle og strukturerede processer herfor.
PA til fagforeningen DM’s forperson
Har du politisk forståelse, stærke koordineringsevner og trives du med at være tæt på den øverste ledelse, så kunne du måske være den nye PA i fagforeningen DM
Som PA får du en vigtig rolle som vores forpersons højre hånd, hvor du bl.a. skal løse kalender-opgaver og få enderne til at mødes i en til tider hektisk hverdag.
Opgaverne vil både være af praktisk karakter og strategiske karakter. Du skal sikre koordination på tværs af DM og den røde tråd internt og eksternt. Dit arbejde vil bidrage til, at DM’s forperson får brugt sin stemme og position bedst muligt til gavn for vores medlemmer
Bankrådgiver med fokus på Private Banking kunder og virksomhedsejere
Trives du med at bevæge dig i krydsfeltet mellem kundens privatøkonomi og deres erhverv og kan du se mulighederne på tværs?
Du bliver en del af et team med fokus på at levere sublim kundeservice og hvor du skal have lysten til at arbejde med de mere komplekse kunders økonomi og yde personlig rådgivning indenfor bolig, pension og investering.
(Senior) Project Finance Manager
Your primary focus will be to secure the best debt terms for Better Energy and will be handling and assisting with the continuous dialogue we have with financial institutions across Scandinavia, Germany and Poland. Your important role will be to ensure that decisions made with respect to our financing are carried through in a swift and efficient manner.
Our People team is dedicated to making sure that you feel great about going to work and it is their mission to make Better Energy one of the top employers in the world.
Client-focused Controller in Finance Operate & Transformation
If you possess 1-5 years of proven experience in accounting, controlling, and reporting, then you are indeed the qualified candidate we've been seeking.Your mission is to support our clients in vital financial roles - spanning from a accountant, financial controller to a strategic business partner.
As an client-centric interim controller, you have the opportunity to shape your career. Your tasks will be determined by our client's requirements, your distinctive skills, and your individual career goals.
Brænder du for god service?
Er du interesseret i at bruge din erfaring til at løse en række administrative opgaver i Lægernes Bank, så bankrådgiverne kan bruge tiden på at tage sig godt af lægerne?
Din primære opgave vil være at sørge for at tage telefonerne, når vores kunder ringer til os samt løse forskellige praktiske opgaver som letter dagligdagen for vores kunder og bankrådgivere, fx
- oprette nye kunder og konti
- besvare netbank beskeder og mails fra vores kunder
- postsortering
- diverse kontoropgaver
Barselsvikariat: Frederiksberg Sundhedscenter søger en strategisk sundhedskonsulent, som vil være med til at gøre Frederiksberg til en endnu sundere by
Vi leder efter dig, som formår at sætte fokus på sundhedsfremme i en virkelighed, hvor mange andre dagsordener banker på. Du trives med at samarbejde med alle, fra borgere over kommunale og ikke-kommunale samarbejdspartnere til politikere.
Dine opgaver vil bl.a. være
- At være projektleder på Frederiksbergs Politik for Sundhed
- At understøtte den tværgående implementering af de politiske vedtagne strategiske indsatser i Politik for Sundhed
- At bidrage til opgaveløsningen i ungeteamet – det kunne blandt andet være søvnworkshops for elever og bidrage til dataindsamling
Generalister med skarp pen og interesse for arbejdsmiljø
Brænder du for at styrke arbejdsmiljøet og understøtte trivslen hos os? Og er du skarp til opgavestyring og til at skrive? Så er det måske dig, vi søger, til at være med til at gøre en forskel for medarbejderne i en offentlig styrelse, der varetager en vigtig samfundsmæssig opgave
Du bliver ansat i enheden Strategisk HR og Organisation. Vi ansvaret for at sikre, at styrelsens ledere og medarbejdere står på det bedst mulige fundament i forhold til udførelsen af det daglige arbejde. Det omfatter også de fysiske rammer, Facility Management og dermed arbejdsmiljøet.
Financial Assistant
Har du lyst til at anvende dine kompetencer indenfor bogføring, fakturahåndtering og kreditorer?
Eller er du måske nyuddannet og klar til at kickstarte din karriere indenfor økonomi og regnskab?
Vil du være en del af et inkluderende team, der arbejder sammen om at skabe et sjovt og udviklende arbejdsmiljø?
Så er jobbet som Financial Assistant hos DEAS lige noget for dig!
Betjent søges til Universitetshospitalet for Familiedyr, Institut for Klinisk Veterinærmedicin
Du vil skulle indgå i et betjent team på 4 personer (inkl. en betjentformand) med arbejdssted på Universitetshospitalet for Familiedyr og de 3 tilhørende videnskabelige sektioner.
Arbejdsopgaverne vil være forefaldende arbejde - herunder rengøring af bure og stalde, håndtering af vasketøj, IT-opgaver efter aftale, omdeling af post, ad hoc-reparationsopgaver, håndtering af døde dyr, driftsrelateret kørsel, ad hoc-flytteopgaver samt opgaver relateret til forberedelse af materialer (herunder døde dyr) til undervisningsaktiviteter.
Erfaren forandringskonsulent der er stærk på adfærd, formidling og proces
Vil du være med til implementere professionelle forandringer? Brænder du for forandringsledelse, og har du erfaring med at bringe forandringsledelsens forskellige discipliner i spil i praksis? Så er du måske vores nye forandringskonsulent i fagdirektørområdet Gæld, Motor, Sikkerhed og Digital Arbejdsplads i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.
Du kommer til at arbejde inden for forandringsledelsens deldiscipliner: Ledelse af forandringer, træning, adfærdsdesign og forandringskommunikation. Du skal facilitere forandringsprojekter og transformationer på tværs af fagdirektørområdet.
Data Engineers til tværgående ejendomsdatakontor
Har du lyst til at arbejde med datamodellering, dataanalyse og programmering? Kan du trives i en stor organisation med mange interessenter?
Fremtidens ejendomsvurderinger baseres på nye og detaljerede data, som skal sikre ejendomsvurderinger – og dermed også ejendomsbeskatning – af høj kvalitet. Du og andre gode kollegaer skal være med til at styrke den samlede værdikæde fra vurderings- til beskatningsdata og levere et afgørende løft til den datamæssige modenhed i Vurderingsstyrelsen.
Legal Specialist for Project Management team
Do you have practical or theoretical knowledge within the legal fields of real estate and project development? We are looking for a Legal Specialist for the Project Management team to make an impact that matters.
Your primary tasks and responsibilities will include:
- Overseeing the execution of purchase and lease agreements within the project portfolio
- Drafting and negotiating addenda for purchase and lease agreements.
- Providing legal support for contract works related to project development and execution
Kollega til revisorgruppe med ejendomsspeciale herunder andelsboliger og ejerforeninger
Drømmer du om en karriere, hvor du gør en mærkbar forskel og skaber resultater sammen med andre? Er du nyuddannet eller måske med et par års erfaring?
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og arbejdsglæde har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver. Redmark tilbyder en række medarbejdergoder samt en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt.
Spændende og alsidig stilling til SOS Medical Centre
Vi åbner for en helt unik mulighed for at bringe din erfaring og dine kompetencer i spil indenfor rejse, sundhed og/eller assistancebranchen i en spændende og alsidig kombinationsstilling på tværs af organisationen i SOS Travelcare.
Dine primære opgaver er autorisation af patientransporter og øvrig medicinsk assistance på flyrejsen, visitation af indkommende rejseassistancesager, ligesom du vil fungere som støtte og rådgivningsfunktion for vores sagsbehandlere på Alarmcentralen og for vores medicinske personale.
Advokatfuldmægtig
Vi søger 1-2 advokatfuldmægtige (nyuddannet eller med erfaring).
Arbejdet vil primært bestå i at bistå partnere inden for kontorets retsområder, herunder i særdeleshed procesafdelingen ved varetagelse af rets- og voldgiftssager inden for forskellige retsområder.
Vi tilbyder et job i et travlt og yngre miljø, hvor entreprenørånden hersker, og hvor alting ikke skal gøres, ”som vi plejer”.
Stillingen indeholder spændende faglige udfordringer og gode muligheder for udvikling samt selvstændig sagsførelse
Arbejdsmiljøinteresseret projektleder med flair for Facility Management og bygninger
Er du klar til at spille en afgørende rolle i vores indsatser, der skal bidrage til at styrke vores arbejdsmiljø og daglige trivsel?
Din primære opgave bliver styring af projekter og opgaver – store som små, der vedrører de fysiske rammer. I disse projekter og opgaver skal du bl.a. kunne:
- lægge realistiske planer og sikre fremdrift
- agere i et samarbejdsfelt mellem flere forskellige interne og eksterne interessenter og samtidig håndtere de forventninger og behov som vores organisation har
- rådgive ledelsen og kunne tænke alternative løsninger, hvis den umiddelbare løsning ikke ligger lige for