366 job matcher din søgning 366 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Frederiksberg KommuneBørneambassaden søger pædagog til vuggestue

Frederiksberg Kommune

Det er nu, du har muligheden for at være med til at udvikle Børneambassadens pædagogiske praksis i arbejdet med den styrkede læreplan.

Børneambassaden har brug for en ildsjæl, der skal være med til at skabe nærvær, omsorg, tid og plads til både leg og læring. Sammen med gode kollegaer vil du arbejde målrettet på at skabe de bedste læringsmiljøer for børn.

Er legen mere end bare fri leg og er kreativitet meget andet end maling og papirklip? Så er Børneambassaden måske noget for dig.

Vi arbejder med at styrke børnenes sociale, sproglige, kognitive og motoriske udvikling. Det gør vi for, at de bliver robuste, både til livet og skolen.

Frederiksberg KommuneKompetent afdelingsleder søges til Lejlighederne LSV på Frederiksberg

Frederiksberg Kommune

Vi søger en fagligt stærk socialfaglig profil til stillingen som afdelingsleder.

En afdelingsleder, der kan gå foran og sammen med medarbejdere og ledelsesteamet sikre, at indsatsen over for borgerne har høj faglig kvalitet. Er du en leder, som kan formidle klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og god holdånd? Og kan du drive faglige udviklingsprocesser, så der skabes de bedst mulige rammer for borgerne? Så er det måske dig, vi søger som vores nye afdelingsleder og kollega.

Som afdelingsleder bliver du en del af den samlede ledelse for bofællesskabet Lioba og Lejlighederne LSV. Din primære funktion vil være som daglig leder af Lejlighederne LSV, med ansvaret for 30 beboere og 12 fuldtidsansatte medarbejdere i dag-, aften-, og rådighedsvagt.

Frederiksberg KommuneUdvalgssekretær til Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsområdet på Frederiksberg Rådhus

Frederiksberg Kommune

Vil du være med til at levere politisk betjening af højeste kvalitet til en ny kommunalbestyrelse? Har du talent for at koordinere komplekse dagsordner med mange bidragydere og har du erfaring med betjening af topledelse og politikere? Så er du måske vores nye udvalgssekretær.

I Ledelsessekretariatet er det vores vigtigste opgave at understøtte kommunalbestyrelsen og den øverste ledelse i Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsområdet (SSA) med områdets strategiske udvikling og opgaveløsning.

Lige nu søger vi en dygtig sekretær med ansvaret for at koordinere godkendelsesprocesser i forbindelse med politiske sager og betjeningen af de fire politiske udvalg, som SSA betjener. Det drejer sig om Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget, Socialudvalget, Sundheds- og Forebyggelsesudvalget og Ældre- og Omsorgsudvalget.

DMStudenterrådgiver til forhandling og Rådgivning i fagforeningen DM

DM, Frederiksberg

Kunne du tænke dig at rådgive DM’s studentermedlemmer?

Forhandling og Rådgivning er den helt centrale indgang for DM’s 20.000 studentermedlemmer, hvor vi yder medlemmerne den bedst mulige faglige rådgivning og juridiske bistand. Som studenterrådgiver skal du svare på de studerendes spørgsmål om deres studiejob eller første job som kandidat.

Dine opgaver

  • Telefonisk og skriftlig rådgivning af DM’s studentermedlemmer om deres ansættelse
  • Ad hoc-driftsopgaver for konsulenterne

Vi forventer, at du læser på et universitetsstudie og har minimum et års studietid tilbage – gerne 1,5 til 2 år. Du kan sætte din viden i spil på tværs af medlemmernes ansættelsesområder.

Vi tilbyder et udfordrende job og et stort netværk på en arbejdsplads i bevægelse og med medlemsvækst. Du får gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og kompetente kolleger med fagligheden i orden.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenBarselsvikar til stilling som Data Scientist til Machine Learning og AI

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Vil du udvikle løsninger, der bygger på data og integrerer Machine Learning og AI, og vil du være med til at bygge fremtidens data- og analysebaserede Skatteforvaltning?

I centeret Avanceret Analyse får du ansvaret for at udvikle og idriftsætte Machine Learning og AI-løsninger, som forbedrer forretningsgange i hele Skatteforvaltningen.

Der er stort fokus og opmærksomhed omkring Machine Learning og AI i hele Skatteforvaltningen, og derfor har vi brug for en barselsvikar i perioden 01-08-2021 til 30-06-2022. Vi leder efter dig, som har en ambitiøs tilgang til modeludvikling, og kan og vil tage ansvaret for at udvikle og levere end-to-end-løsninger.

Som Data Scientist er dine opgaver at:

  • udvikle modeller i RStudio med R og Python
  • sætte modeller i produktion
  • udtænke løsninger sammen med forretningen, der skaber værdi
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Irma A/SAssistance, Irma Ndr. Fasanvej & Irma Finsensvej

Irma A/S

Som assistance i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at alle vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for. I Irma brænder vi for at gøre en forskel - for vores kunder og vores kollegaer.

Du vil blive en del af to medarbejderteams i butikker der begge er beliggende på Frederiksberg. I praksis betyder det, at du nogle dage vil have vagt i én butik, og en anden dag i den anden butik. Begge butikker har samme butikschef, og butikkerne arbejder i det daglige tæt sammen. Butikkerne er kendetegnet ved at have et godt og uformelt arbejdsmiljø med plads til højt humør og personlig udvikling.

Vi tilbyder:

  • Et job med masser af kontakt til mennesker
  • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser
  • Oplæring på Irmas egen kasseskole.
Parfums Christian Dior A/SMARKETING AND DIGITAL MANAGER SCANDINAVIA

Parfums Christian Dior A/S, Frederiksberg

Reporting to the Country Manager Nordics, the Marketing and Digital Manager will:

  • Be responsible for defining and implementing an exciting and effective Marketing and Digital strategy that will continue to drive the business and raise brand awareness online and offline with our 2 key retailers within 4 countries.
  • Develop and manage a program of in-store events and activities that drive the retail business and create brand awareness.
  • Measure the success of all activities and events by analysing results.

For this position, we're looking for:

  • Marketing or similar degree with a 3-5-year experience minimum in a similar role
  • Communication skills · Strong problem solving and analytical skills · Results driven · Good attention to detail Good planning and organisation skills · Assertive and confident · Creative, reactive, and fun
Betaniahjemmet Plejehjem Selvejd InstitutionKok eller ernæringsassistent

Betaniahjemmet Plejehjem Selvejd Institution, Frederiksberg

Betaniahjemmet er et plejehjem med 60 madglade beboere, som vi laver ernæringsrigtig, økologisk og ikke mindst velsmagende mad til. Vi er tre ernæringsassistenter, en økonoma og en køkkenmedhjælper og så dig.

Køkkenet samarbejder med det øvrige personale omkring mad og måltider, og vi bevæger os rundt i hele huset og har daglig kontakt med beboerne. Beboerne har stor indflydelse på menuen i form af ønsker, men som vores nye kollega deltager du også i menuplanlægningen, som skal leve op til sølvmærke i økologi og have fokus på at mindske madspild.

Udover produktion skal du indgå i rengøring og egenkontrol og alle øvrige køkkenrelaterede opgaver.

Hjemmearbejdsplads
Sport Import GmbHSALES SPECIALIST (M/F/D) FOR DENMARK (B2B) SALES REPRESENTATIVE

Sport Import GmbH

Sport Import GmbH – THE distribution company for MTB, Road, Triathlon and BMX. Bikes have been our passion since 1982 and we share this passion with more than 3500 bike dealers across Europe, our customers. After focusing on Germany, Luxemburg and Austria, Sport Import is now expanding into new markets like Belgium, the Netherlands, Croatia, Slovenia, Poland and Denmark.

At the earliest date possible we are looking for a Sales Specialist (m/f/d) for Denmark (B2B) Sales Representative

Our Offer:

  • A versatile job in the B2B bike business
  • Co-worker training on the job
  • Working in a company that´s industry-leading when it comes to digital transformation

Your Responsibilities:

  • Drive sales with existing customers
  • Acquisitions of new customers and establishing a trusted relationship
  • Develop brand awareness on shop floors
DEAS
Facility Manager med fokus på strategisk ejendomsdrift (Flintholm, Frederiksberg)

DEAS, Frederiksberg

Vil du arbejde i Danmarks bedste facility service og management organisation?

DEAS Facility Services og Management (ØST) søger en skarp og erfaren profil til strategisk driftsrådgivning af vores kunder.

Brænder du for drift og vedligeholdelse? Motiveres du af at styre den driftsmæssige og bæredygtige udvikling af ejendomme og har du et solidt greb om økonomi? Har bæredygtighed også din interesse – så er du måske den kollega vi drømmer om at tage ind i vores team.

Vi er en flok dedikerede driftsrådgivere, som hjælper vores kunder med strategisk driftsrådgivning og har et skarpt øje på driften og vedligeholdelsen af deres ejendomme. Vi har fokus på at optimere og udvikle ejendommenes drift, herunder planlægge og styre de tilhørende budgetter.

DEAS
EY
Revisor til finansielle virksomheder, København

EY

Er du en dygtig revisor, der ønsker en forrygende karriere hos en fantastisk virksomhed? Og ønsker du også at arbejde med Danmarks største og mest spændende finansielle kunder i Danmarks hurtigste voksende revisionsafdeling? Så læs videre.

EY’s finansielle afdeling er i hastig vækst og servicerer mange af Danmarks største og mest spændende finansielle kunder. Du får mulighed for at være en del af en succes og selv at have stor indflydelse på dine arbejdsopgaver. Allerede i forbindelse med ansættelsen skræddersyr vi en karrieplan, som med dig i fokus vil sikre, at du vil udvikle dig frem mod de fælles mål, som vi sætter for dig i din rolle hos EY.

EY
Barona IT
Tech Talent Recruiter

Barona IT, Frederiksberg

Barona IT i Danmark er en mindre og relativt nystartet afdeling i Barona-koncernen og pga. vækst søger vi nu en energisk tech-rekrutteringsansvarlig til at varetage rekrutteringen af både danske og udenlandske tech-profiler til primært danske virksomheder.

Du vil som udgangspunkt få ansvaret for hele rekrutterings-processen, når vores kunder har valgt os som rekrutteringspartner, og du kan derfor selvstændigt varetage både den udadvendte kontakt til kandidater og kunder samt indadtil til vores nordiske leverance-team. Ved internationale rekrutteringer trækker du på vores specialister i det nordiske leverance-team, som vil bistå med search og opbakning til at opgaven løses.

Barona IT
Danish Board of District Heating (DBDH)
Project Manager – bæredygtige energiløsninger

Danish Board of District Heating (DBDH), Frederiksberg

DBDH søger en Project Manager, der i en nyoprettet stilling skal tage lead på DBDH’s internationale projekter. Dit ansvar bliver at sikre, at DBDH bliver involveret i nationale og internationale markedsudviklingsprojekter inden for fjernvarme og fjernkøling. Projekter som kommer vores medlemmer til gavn. Du får fuld support fra dine kollegaer til at udvikle dette nye indsatsområde.

Det seneste år har DBDH i stigende grad involveret os i en række spændende og innovative markedsmodnings-, forsknings- & udviklingsprojekter med danske og udenlandske organisationer. Det er alle projekter, som fremmer udviklingen af fjernvarme i verden.

Derfor har vi nu brug for endnu en medarbejder, som kan tage ansvaret for de mange nye projekter, vi har fået bevilling til – og ikke mindst være med til at sikre DBDH en endnu stærkere position i disse projekter.

Danish Board of District Heating (DBDH)
Landau HeadhuntingDesignansvarlig til førende altanvirksomhed på Frederiksberg

Landau Headhunting søger for MiNALTAN.dk i Frederiksberg

Vil du med ombord hos en sund og vækstende virksomhed, der arbejder seriøst med bæredygtighed og et sikkert og inklusivt arbejdsmiljø? Kan du lave produktionstegninger til stålkonstruktion og være skarp, når det gælder optimering og standardisering? Og har du lyst til at påtage dig rollen som fagansvarlig for et lille designteam i udlandet?

Da virksomheden fortsat er i rivende udvikling, søger vi nu en Designansvarlig med base på kontoret centralt på Frederiksberg. Som Designansvarlig refererer du til MinAltan’s leder af Eksekveringsafdelingen, og det vil blive din opgave at sikre et godt flow i tegnearbejdet og en løbende optimering af MinAltan’s designprocesser. Samtidig vil du få det faglige ansvar i forhold til samarbejdet og koordineringen med et team på 2-3 dygtige designkonsulenter i Ukraine.

Hjemmehjælpen A/SVi søger vi 1 ny dygtig daggruppeleder

Hjemmehjælpen A/S, København, Kastrup og Frederiksberg

Et godt arbejdsmiljø begynder med respekten for den enkelte. Og for os betyder det blandt andet, at vi dagligt støtter, vejleder og bakker op om hinanden. Et positivt og udviklende miljø er alfa og omega for en arbejdsplads, hvor det handler om at have overskud og drage omsorg for andre mennesker.

Vores ledelse har et særligt ansvar for at sikre, at den enkelte medarbejder trives og har opgaver, der matcher medarbejderens kompetencer. Ledelsen har også ansvar for, at medarbejderne løbende udvikles gennem efteruddannelse.

Ansvarsområder:

  • Optimal planlægning og vedligeholdelse af kørelister for eget område ca. 8 ansatte.
  • Varetagelse af arbejdsgange og funktioner i forhold til de visiterede og leverede ydelser i omsorgssystemerne (CURA).
  • Telefonbetjening af borgere.
Codan Forsikring A/S Salgsorienterede forsikringsrådgivere søges til Codans bankassurance

Codan Forsikring A/S, København

Brænder du for service og rådgivende salg? Er du klar til at udvikle dig i en karriere i forsikringsbranchen? Så er rollen noget for dig.

Din primære arbejdsopgave som forsikringsrådgiver bliver at afholde telefon- og onlinemøder, samt efterfølgende administrative opgaver. Der er som regel booket 5-7 møder til dig på en dag. Varigheden af møderne afhænger af, hvor mange produkter kunden har, men vil typisk vare mellem 30 minutter – 45 minutter.

Vi tilbyder dig muligheden for at opbygge eller styrke din faglighed inden for forsikring. Dette starter med et træningsforløb på ca. tre uger, hvor vi klæder dig godt på til rollen. Herefter vil du få opfølgende coaching og sparring fra vores erfarne supportafdeling.

Hjemmearbejdsplads
SuperprofPassionerede individer til privatundervisning

Superprof

Superprof leder efter motiverede og passionerede undervisere til at slutte sig til vores hurtigt voksende fællesskab af private undervisere. Vi rekrutterer på tværs af hele Danmark og inden for et stort antal fagområder, herunder matematik, videnskab, sprog, musik, lektiehjælp, sundhed og velvære, fitness og meget mere.

Vi tror på, at alle kan blive en privat underviser. Brænder du for noget, eller er du bare enormt god til et fagområde, kan du videregive din viden. Alt efter hvor godt du kender dit fag, kan du tilbyde undervisning på forskellige niveauer.

Fordelene ved at arbejde på Superprof:

  • Administrer dine egne priser uden mellemliggende omkostninger (vi opkræver ikke provision)
  • Vælg dine egne elever, og administrer din egen tilgængelighed — vær din egen chef!
  • Undervis i dit hjem, i dit lokalområde eller online
EY
Compliancespecialist til betalingsområdet, EY Regulatory Office

EY, Frederiksberg

Brænder du for at rådgive finansielle virksomheder om implementering og overholdelse af den finansielle lovgivning? Trives du med at tilegne dig ny viden og omsætte det til værdi for både kunder og kollegaer? Så læs videre her.

Du vil indgå i et specialiseret team af regulatoriske eksperter, der rådgiver kunder og kollegaer om en lang række regulatoriske forhold. Der vil være fokus på at opbygge og vedligeholde relationer til nøglepersoner hos vores kunder og hjælpe med at skabe overblik over den regulatoriske agenda i både et dansk, nordisk og europæisk perspektiv.

EY
Synoptik A/SButikschef til Frederiksberg

Synoptik A/S

Hvis du deler vores ambition, har mod på en hverdag med masser af ansvar og generelt lever for det øjeblik, hvor du og dit team gør en positiv forskel for kundens liv, så er det måske dig, vi søger som butikschef i Synoptik.

Som butikschef i Synoptik er det din opgave at sørge for at realisere målene for din butik. Du har selv en aktiv rolle på salgsarealet og kommer ikke til at bruge din tid på kontoret.

Du vil have et tæt samarbejde med regionschefen om de overordnede mål, men du vil have frie hænder til at udøve den salgsledelse, som leverer de bedste kundeoplevelser og salgsresultater. Du skal være ambitiøs og proaktiv, og du skal kunne trives med et stort ansvar for salg, bemanding, butiksdrift samt træning og ledelse af dit team.

Hald HR ConsultingB. Braun Medical er i vækst og søger til nyoprettet stilling en Technical Manager med mulighed for ledelse

Hald HR Consulting søger for B. Braun Medical A/S på Frederiksberg

Vil du være med til at servicere B. Brauns tekniske udstyr i Danmark? Har du interesse for medicobranchen? Vil du være med til at sikre et højt og professionelt serviceniveau? Kan du sikre fremdrift i tekniske projekter? Er du struktureret, omhyggelig og får du afsluttet dine opgaver? Så er det dig vi søger.

Til daglig bliver du en del af en gruppe på 6 personer. I har ansvaret for salg og servicering af B. Brauns medicotekniske udstyr inden for kronisk dialyse, akut blodrensning, kirurgi samt infusionsterapi. Du skal sammen med en anden tekniker servicere alle 3 divisioner, hvilket er Hospital Care, Aesculap og B. Braun Avitum.