Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
3.363 jobannoncer matcher din søgning 3.363 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Learning & development specialist
Hos Synoptik brænder vi hver dag for at gøre en synlig forskel over for vores nye og eksisterende kunder. Vi lever for det øjeblik, hvor alting falder på plads, og vi ved, at vi har gjort en synlig forskel.
Som Training Specialist bliver du ansvarlig for planlægning, håndtering og tracking af Synoptiks virtuelle og face-to-face træningsaktiviteter, herunder koordinering af uddannelse med interne stakeholders, validering af oversættelser og forankring af spændende internationale uddannelsesprogrammer fra vores ejer EssilorLuxottica.
Konsulent til international udveksling
Brænder du for at arbejde i et internationalt og dynamisk miljø? Er du detaljeorienteret, service-minded og har lyst til at arbejde med unge mennesker? Trives du med at have mange bolde i luften og en stor kontaktflade?
Travel to Farm er en non-profit udvekslingsorganisation, som hvert år placerer ca. 90 udenlandske landbrugselever på danske gårde og udsender omkring 150 danske landbrugselever. Vi har sekretariat hos Landbrug & Fødevarer F.m.b.A med beliggenhed centralt i København.
Gruppeleder til Operationelle indkøbere
Vil du gerne tage ansvaret for at sikre den rette faglighed og ensartethed i operationel indkøbs leverancer, samtidig med at du driver udviklingsprojekter og sikrer tilfredse kunder?
Så bliv en del af Energinet, og vær med når vi sikrer en stabil drift, sikring af hensigtsmæssige og optimeret processer indenfor operationalisering af indkøb, tilfredse kunder og høj trivsel.
Du får en vigtig rolle som gruppeleder for afdelingens dygtige og dedikerede operationelle indkøbere, og vi kommer sammen til at få et stærkt fokus på udvikling.
Du af alle ved, hvor vigtig den rette hjælp og rådgivning er - Bliv Teamleder hos os
Tager du nogle gange dig selv i at stirre tomt ud i luften, fordi du længes efter at kunne udforske flere og nye facetter af ledelse? Og går du i dit stille sind og drømmer om at dykke ned i nye fagområder?
Hvad nu, hvis vi fortæller dig, at du hos os ikke bare er teamleder for dit eget team? Du er også en del af et tæt makkerskab, der i fællesskab leder Medlemsservice og Virksomhedsservice-afdelingens ca. 50 knalddygtige medarbejdere.
Så gør dig klar til at møde både sagsbehandlere, kunderådgivere og phonere – der tæller alt fra de unge arbejdsomme studerende i start 20’erne til de garvede og skarpe hjerner i 60’erne.
International Business Controller
The purpose of the position is to provide proactive financial controlling related to DRC’s projects, along with the necessary operational support to our country offices, such as informing and advising on financial risks.
The Department of Finance, Supply Chain and Risk (FRISC) consists of more than 70 colleagues divided into 4 divisions. You will be part of the Business Controlling Section, under the Operational Finance Division, that consists of 12 dedicated Business Controllers working together as partners to our DRC Operations in over 40 countries.
Kundeservicemedarbejder til el-handel
Hos os vil du være den første kunderne møder, når de ringer med spørgsmål til deres el-leverandør. Her handler det om at være nærværende, og altid møde kunden med et smil trods travlhed.
I El-kundeservice lægger vi vægt på, at tonen er uformel, og at der er plads til humor. Vi VIL være blandt de bedste og udfordrer hele tiden os selv og hinanden på at gøre tingene bedre. Vi hjælper hinanden og bidrager hver især med den viden. vi har, for at skabe den rigtige løsning for kunden.
Vicevært/Ejendomsinspektør
Er du en grundig, moden og stabil person som vil være med til at sørge for orden samt sikre at vores bygning altid er renholdt og ryddelig, og holder du af at arbejde ude i den friske luft hver dag med alsidige opgaver, så er du lige den vicevært, vi søger.
Dine primære ansvarsområder er bl.a.:
- Almindelige viceværtopgaver såsom feje, rydde sne, salte, renhold ude, samt renhold af opgange, vaskerum og kældre
- Ansvar for de grønne områder, græsslåning, klippe hæk, fjerne ukrudt o.l.
Akademiker med politisk tæft, sans for koordination og gode samarbejdsevner til Politisk Team i Bygge-, Parkerings- og Miljømyndigheden
Vi søger en politisk koordinator til sekretariatet i Bygge-, Parkerings- og Miljømyndigheden i Teknik- og Miljøforvaltningen, hvis fornemmeste opgave er at bidrage til at betjene direktion og politikerne i Teknik- og Miljøudvalget.
Sammen med os får du en 37-timers arbejdsuge inkl. frokostpause, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde, når opgaven tillader det.
Senior Presales Consultant
Omada is looking for an exceptional self-motivated Presales Consultant to assist in winning new customer logos and developing the market, in the Nordic countries.
Responsibilities includes:
- Provide communications and presales support for Omada Identity with our account managers, our marketing team, the customer success organization and Omada partners.
- Attend sales meetings, providing technical expertise and demo of Omada solutions, when requested.
Områdeleder søges til Studievejledningen
Vil du arbejde med både drift og udvikling i en organisation hvor du har brugerne (undervisere og studerende) tæt på i din hverdag? Har du et godt overblik og sans for prioritering af opgaver?
Du bliver områdeleder for et team af 7 dedikerede medarbejdere, der arbejder med studie- og karrierevejledning og studenterrettet kommunikation til universitetets bachelor- og kandidatstuderende.
Teamets arbejdsopgaver er daglig vejledning af potentielle og nuværende studerende skriftligt, telefonisk, online og ved fremmøde.
Service Room Agent
Har du lyst til at arbejde med salg af produkter, levere excellent kundeservice og sikre tilbagevendende kunder? Vil du være en del af et verdensomspændende brand? Og vil du være en del af en relativ ny afdeling, som skal hjælpe vores kunder igennem en god digital smart service oplevelse?
Dette er en central rolle, som skal sikre succes af vores nye digitale smart service-initiativ. Forberedelse og hastigheden i servicen er afgørende for at sikre en god kundeoplevelsen, og det skal du som Check-in Support Agent være en del af.
Finansministeriets Koncernøkonomi søger dygtig controller til den regnskabsmæssige koordinering af ministerområdet
I controllingteamet i Koncernøkonomi er vores vigtigste opgave at sikre, at regnskabet er retvisende hver måned, kvartal og år. Herudover lægger vi vægt på, løbende at arbejde med, hvordan vi kan effektivisere og målrette vores controlling bedst muligt.
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, der er præget af en uformel tone og et højt fagligt niveau. Vi har et stort og systematisk fokus på kontorets samlede udvikling såvel som den enkeltes faglige udvikling og performance.
Proceskonsulent til optimering af økonomistyringsprocesser
Som proceskonsulent vil du blive ansvarlig for, i tæt samarbejde med forretningen, at koordinere og facilitere kortere eller længere forløb, hvor de administrative processer kortlægges, opdateres og optimeres.
Dit mål er at sikre fremdrift gennem procesfaglig støtte og rådgivning, sikre god service til den enkelte procesejer og struktureret forløb, hvor ansvar, roller og opgavefordeling er tydelig for alle.
Vil du arbejde med udvikling af Danmarks miljø og åbne land? Så søger vi en engageret AC-kollega
Trives du i en varieret arbejdsdag med mange forskellige opgaver, hvor effekten er, at vi både passer på naturen og støtter landbrugserhvervet?
Motiveres du af at finde gode løsninger, der gør en forskel for de danske landbrug og miljøet? Og trives du i rollen som problemknuser og bindeled, så opgaverne kommer sikkert i mål til tiden?
Du kommer til at bidrage til vores kontrol af over 80 forskellige tilskudsordninger og medvirke til, at de udvikler sig i takt med teknologien og virkeligheden indenfor de juridiske og politiske rammer.
Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Privat med fokus på drift
Vil du være en del af indsatsen i Jyske Bank og være med til at sikre god kvalitet på hvidvaskområdet, så har vi jobbet til dig.
Du bliver en del af den daglige drift, hvor du indgår i udførelsen af driftsopgaver med primær fokus på de gentagne kundekendskabsprocesser (EDD/ODD) på privat og Private Banking kunder.
Ejendomsfunktionær
Har du et højt serviceniveau og hænderne skruet rigtigt på?
Som ejendomsfunktionær, vil du være det primære kontaktpunkt for foreningens beboere. Du samarbejder med beboere, bestyrelsen og leverandører med passion, kreativitet og ansvarlighed, og du håndterer selvstændigt ansvaret for vores dejlige ejendom.
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor du vil få stor indflydelse på din dagligdag og på driften og videreudviklingen af vores ejendom.
Procurement Specialist
Vil du være med til at sætte et aftryk på den grønne omstilling og blive en del af en international virksomhed, der udvikler og sælger noget af verdens mest innovative og fascinerende tekniske udstyr? Har du erfaring inden for indkøb og projektledelse samt evnen til at koordinere og optimere processer?
Du vil have det overordnede ansvar for at sikre processen omkring implementeringen af nye varer, der bliver efterspurgt af vores kunder. Du vil være bindeleddet mellem forskellige afdelinger og være med til at optimere processer og forretningsudvikle strategisk indkø.
Motiveret og positiv kontorelev eller voksenelev
Er du på udkig efter en spændende mulighed for at kickstarte din karriere med opgaver inden for import og eksport?
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende hverdag i en dynamisk virksomhed
- Et positivt og engageret arbejdsmiljø med plads til sjov og humor
- Evt. mulighed for at elevtiden delvis kan foregå i udlandet
- Mulighed for fastansættelse efter endt elevtid
Service & Sales Coordinator with experience in customer service for the Norwegian Market
You handle incoming inquiries by phone and mail in Norwegian and English. In addition, you support our customers processing their orders in our order system and Salesforce.
As part of our team, you'll enjoy the freedom to work in your own way, with plenty of collaboration across departments. We provide all the training, tools and resources you need to excel in your role. We offer you a competitive salary + pensions scheme and a wide range of other benefits
Servicemedarbejder/receptionist
Holst, Advokaters kontor i København søger netop nu en ny servicemedarbejder/receptionist. Går du med ønske om at få indblik i advokatbranchen, så er stillingen en oplagt mulighed for dig.
Vi tilbyder et job på et advokatkontor med gode arbejdsforhold, uformel omgangstone og kollegialt sammenhold.