Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
49 jobannoncer matcher din søgning 49 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Administrationschef
Vi søger en administrationschef der kan videreudvikle den økonomiske rapportering, og som kan sikre effektive processer, der understøtter sekretariatet. Du kommer til at tage en aktiv del i hverdagens opgaveløsning i sekretariatets administration.
Din opgave er meget operationel og omfatter blandt andet budgettering, lønadministration og likviditetsstyring. Du har ansvaret for udarbejdelse af periodeopgørelser og klargøring af regnskabet til revisor for både DGU og Dansk Golf Union Erhverv (DGUE).
Night receptionist, hver anden weekend - deltid 60 timer, Scandic Glostrup
Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye deltids ”natteravn” på Scandic Glostrup.
Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med.
Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Breddedommer-koordinator
Har du en analytisk og nysgerrig tilgang til mennesker og viden, og vil du spille en vigtig rolle i udvikling af breddedommer-området i DanskHåndbold?
Du vil blive ansvarlig for en bred vifte af opgaver, der spænder fra rekruttering af nye dommere, samarbejde med det nationale dommerudvalg og til behandling af dommerindberetninger.
Du bliver en del af et inspirerende arbejdsmiljø og et stærkt hold, hvor passionen for at skabe de bedst mulige rammer for håndbolden er i centrum.
Ejendomsfunktionær/1.-mand til Brøndbyparkens afdeling på Brøndbyøster Torv
Klar til at forme fremtiden hos Brøndbyparken?
Vi søger en engageret ejendomsfunktionær/1.-mand til vores boligafdeling på Brøndbyøster Torv. Med 500 moderne lejemål venter der en spændende rolle for den rette kandidat, hvor du bliver en del af et team på syv gode kollegaer.
Vi tilbyder en spændende hverdag i en afslappet atmosfære, hvor vi værner om godt kollegaskab og trivsel.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Payroll Administrator
The Payroll Administrator ensures accurate and timely payroll processing for the business units in Denmark.
Duties and responsibilities include but are not limited to:
- Responsible for the full spectrum of tasks regarding the monthly payroll for Denmark.
- Ensure accurate and timely processing of payroll in accordance with local statutory requirements and regulations.
Adaptability, good judgement and a commitment to self-improvement are essential for success in this role.
Vil du være vores nye skatteinkasso specialistmedarbejder i et dynamisk team?
Motiveres du af at arbejde i et dynamisk og innovativt miljø med skiftende opgaver, herunder rapportering af skatteindberetning, sagsbehandling, intern kontrol og kvalitetssikring? Ønsker du være med til at skabe fundamentet for en mere compliant fremtid og sikre korrekt og rettidig rapportering
Du bliver en del af en dynamisk afdeling med engagerede kolleger, der prioriterer samarbejde og deling af viden.Vi er en arbejdsplads, hvor både faglig og personlig udvikling er i fokus.
Gør en forskel: Bliv en del af vores team som kundeservicemedarbejder!
Vi søger en ny kollega til vores kundeservice, hvor vi arbejder målrettet med at hjælpe og rådgive mennesker i udfordrende økonomiske situationer. Erfaring er ikke et krav – vi tilbyder et grundigt oplæringsforløb.
Vi kan tilbyde dig
- Gode udviklingsmuligheder både personligt og fagligt.
- Engagerede og passionerede kollegaer, der elsker at dele viden og støtte hinanden.
- Et positivt arbejdsmiljø præget af samarbejde og gensidig tillid.
To erfarne og dedikerede profiler til compliance & kvalitetsudvikling
Er du klar til at gøre en forskel inden for socialområdet? Og har du viden om socialtilsynets kvalitetsmodel og ved, hvad der skal til for at styrke kvalitetsudvikling på det organisatoriske og pædagogiske plan på botilbud?
Har du gode samarbejdsevner og god forståelse for, hvordan vi sikrer det gode samarbejde mellem socialtilsynet og Habitus og sikrer, at vi fortsat er et attraktivt tilbud for vores borgere og samarbejdspartnere, så er du måske en af dem, vi leder efter.
Socialfaglig koordinator til Børn, Unge og Familier
Brænder du for faglig ledelse inden for området med udsatte børn og unge, så er det måske dig, vi mangler.
Som socialfaglig koordinator vil dine ansvarsområder være at understøtte den faglige udvikling i afdelingen, herunder at varetage den daglige faglige sparring med børne- og ungerådgiverne, deltage i møder med borgere, varetage faglig sparring på faggruppemøder, lave sagsgennemgange med børne- og ungerådgiverne, være tovholder for vores nye KIT-forløb, et tværfagligt samarbejde med psykiatrien, der starter til årsskiftet, og deltagelse i andre spændende tværfaglige fora.
Pensionsrådgiver
Vil du gøre en forskel med personlig pensionsrådgivning? Er du drevet af at gøre en forskel for andre, og brænder du for at levere enestående rådgivning?
Vi søger pensionsrådgivere, der kan vejlede og hjælpe kunder med at træffe informerede beslutninger om deres pension og investeringer med henblik på at sikre deres økonomiske fremtid.
Vi har et yderst velfungerende fællesskab, med en let og humørfyldt omgangstone. Et godt socialt miljø er en høj prioritet hos os.
Projektkoordinator til dommerafdelingen
DBU søger en projektkoordinator til at drive et nyt projekt, der i tæt samarbejde med DBU’s lokalunioner og dommerfaggrupper, skal udgøre sammenhængskraften i arbejdet omkring rekruttering og fastholdelse af fodbolddommere i Danmark.
Vi kan tilbyde dig en levende og spændende arbejdsplads i en dynamisk og forandringsparat organisation, med en god atmosfære og kompetente kolleger, hvor arbejdsopgaverne er udfordrende og alsidige.
Team manager til DBU's ungdomslandshold
Som team manager får du ansvaret for at planlægge og afvikle landskampe og aktiviteter for et eller flere af DBU’s ungdomslandshold i ind -og udland, samt for at håndtere diverse administrative opgaver i DBU's sportlige afdeling.
Vi kan tilbyde dig en levende og spændende arbejdsplads med et positivt, travlt og levende miljø og en god atmosfære og kompetente kolleger, hvor humor og faglig ansvarlighed trives godt sammen.
Projektledere til Politiskolen
Politiskolen søger én eller flere projektledere til udvikling af politiets uddannelser.
Som projektleder er du en del af Politiskolens Udviklingsenhed. Opgaverne i enheden er af varierende størrelse. Nogle opgaver kan fx være udvikling af en konkret efteruddannelse, mens andre opgaver vil være som projektleder for større projekter, der indeholder både analyse-, udviklings- og implementeringsfaser.
Arbejdet som projektleder er selvstændigt, men du indgår i en enhed med andre projektledere og digitale læringskonsulenter, som du enten samarbejder med i det konkrete projekt, eller som du til daglig sparrer med.
Barselsvikar til handicapteam på det specialiserede børneområde i Børn, Unge og Familier i Brøndby
Vil du være en del af et stærkt fagligt fællesskab, og er du også optaget af at udfolde og udfordre din faglighed i en dynamisk afdeling?
Uanset om du har mange års erfaring eller er nyuddannet, hører vi meget gerne fra dig.
Vi ønsker at få en ny kollega, som finder arbejdsglæde i at udfolde, udvikle og udfordre deres faglighed i en hverdag, hvor ingen dage er ens. En kollega, som gerne vil arbejde for at gøre en forskel for udsatte børn og unge og deres familier, og som er klar til at bidrage med nye faglige perspektiver.
Logistik- og lagermedarbejder søges til Brøndby!
Er du struktureret og har solid erfaring med forsendelseshåndtering? Og har du lyst til en hverdag med stor alsidighed i opgaverne?
Du vil efter grundig oplæring komme til at varetage de forskellige jobfunktioner i logistikafdelingen, som bl.a. inkluderer booking og pakning af forsendelser, modtagelse af forsendelser samt daglig dialog med interne kunder og eksterne transportører.
Du bliver en del af et engageret team med fokus på gensidig opbakning omkring de daglige opgaver.
Ejendomstekniker til ejendomme på Vestegnen og i Roskilde
Brænder du for ejendomsdrift, og har du øje for god kvalitet og service? Sætter du en dyd i god beboerpleje og samarbejde med eksterne håndværkere?
Vi tilbyder en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver med gode muligheder for ansvar og udvikling.
Du bliver tilknyttet vores team Vestegnen, hvor du sammen med dygtige kollegaer skal tilse vores ejendomme i Brøndby, Hedehusene og Trekroner, der omfatter såvel bolig som erhverv.
Ejendomsfunktionær søges til Driftscenter Ballerup med primært arbejdssted i Brøndby
Boligforeningen AAB søger en engageret og serviceorienteret ejendomsfunktionær til afdeling 53 som består af 470 lejemål, og er beliggende i Brøndby.
Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- Renholdelse af udearealer
- Pasning af fællesarealer
- Pasning af grønne områder
Foreningen er bygget på et fundament af stærke, lokale fællesskaber mellem beboerne.
Serviceminded Business Supporter til teknologisk miljø
Har du struktur og orden i DNA'et? Og motiveres du af at yde førsteklasses service til kunder og kolleger? Så bliv en del af vores dynamiske team med et stærkt sammenhold!
I hverdagen skal du sammen med vores driftsledelse, undervisningsafdeling samt vores kvalitetsfunktion, bidrage med oprettelse og fakturering af sager for vores sjællandske kunder, dokumentation for uddannelse samt årlige lægetjek.