Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
15 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Er du vores nye piccoline/piccolo?
Holder du sabbatår, og leder du efter job, så læs her…
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være følgende:
- Omstilling af telefonopkald
- Modtagelse og melding af gæster
- Behandle og fordele indkomne firmamails
Du tilbydes en spændende stilling i en virksomhed i udvikling. Vi tilbyder en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling – selvfølgelig suppleret med en grundig introduktion til virksomheden.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Ordrebehandler til Brd. Klees samlede produktportefølje
Vi søger en stabil og ansvarsbevidst ordrebehandler til at håndtere en stor del af vores daglige ordrer, der kommer via e-mail og Klee.dk.
Den ideelle kandidat vil være struktureret, detaljeorienteret, hurtig på tasterne og i stand til at arbejde effektivt under tidspres.
Du får en travl hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på høj faglighed og trivsel.
Business Controller
Are you a dedicated and passionated Business Controller who can take responsibility for monthly, quarterly and yearly internal reporting and analysis?
You will also be responsible for supporting the business in price setting, ensuring a profitable business both for us and for the customer.
We offer A highly independent and challenging job among highly skilled, experienced, and kind-hearted people.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Service Room Agent
Har du lyst til at arbejde med salg af produkter, levere excellent kundeservice og sikre tilbagevendende kunder? Vil du være en del af et verdensomspændende brand? Og vil du være en del af en relativ ny afdeling, som skal hjælpe vores kunder igennem en god digital smart service oplevelse?
Dette er en central rolle, som skal sikre succes af vores nye digitale smart service-initiativ. Forberedelse og hastigheden i servicen er afgørende for at sikre en god kundeoplevelsen, og det skal du som Check-in Support Agent være en del af.
Finance Business Partner med overblik og gode IT-Kompetencer
Har du erfaring, overblik og mindset til at være den primære finansielle sparringspartner for et selvstændigt forretningsområde? Kan du omsætte viden og formidle tal og øvrige data til beslutningsgrundlag for organisationen? Motiveres du af at være med til at skabe fundamentet for en ambitiøs koncern og trives du med forandringer? Så har vi stillingen til dig.
I dit arbejde som Finance Business Partner trækker du på, og involverer, de relevante ressourcer i det tværgående forretningsteam i Økonomi.
Som Finance Business Partner er din rolle at være den primære finansielle sparringspartner for dit forretningsområde.
Regnskabsansvarlig
Du vil have det fulde ansvar for virksomhedens regnskab.
Arbejdsopgaver bl.a.:
- Kontering, bogføring og afstemninger samt lønadministration.
- Debitor- og kreditorstyring.
Zarges tilbyder spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, med store muligheder for at skabe rammerne for dit eget job, og udfordre dine faglige og personlige kompetencer.
Kampagneplanlægger
Har du lyst til at arbejde kommercielt med kampagner/tilbud i en af Danmarks største detailhandelsvirksomheder? Vil du være med til at opbygge Danmarks stærkeste tilbudsaviser, og har du et godt blik for den skarpeste prissætning, og det optimale varevalg?
Som kampagneplanlægger kommer du til at spille en central rolle i forhold til tilblivelsen af de rette tilbud til vores tilbudsaviser.
Du får stor indflydelse på dit arbejde og har mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt.
CFO til verdens vigtigste dagsorden
Har du indgående kendskab til strategisk økonomistyring i en bevillingsfinansieret projektorganisation? Er du samtidig en erfaren personaleleder med hjertet på rette sted, og har du evnen til sammen med et stærkt team at implementere nye systemer og optimere processerne? Så er du måske den nye økonomi- og administrationschef/CFO i Gate 21.
Du tilbydes
- En afgørende vigtig mission at møde ind til i en organisation af dygtige ildsjæle, hvor omgangstonen er uformel og engagementet højt.
- En arbejdsplads i et hus med en sund økonomi og en masse spændende og forskelligartede projekter.
- Et stærkt team som er klar til næste skridt i forhold til systemimplementeringer og procesoptimering.
Administrativt geni søges til support af vores Key Account team
Du bliver ansvarlig for at supportere vores KAM team med administrative opgaver samt sikre effektiv koordinering af opgaver og aktiviteter.
Vi søger en kollega med et stort drive og en nysgerrig og opsøgende natur. Du tager selv et stort ansvar for - og initiativ til at få tingene gjort.
Du kommer til at arbejde med alt fra sagsbehandling og salgsregistrering samt koordinering til daglig kontakt og statusmøder med nogle af G4S’ største kunder i selskab med Key Account Manageren.
Salgstrainee - butik
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Erhvervskonsulent til Albertslund Kommune
Vil du være med til at gøre en forskel for erhvervslivet i Albertslund Kommune?
Intern Revisor til en af Danmarks største virksomheder
Har du lyst til at bidrage til udviklingen af Coops Interne koncernrevision?
Engageret administrativ medarbejder til pladsanvisningsopgaver i afdelingen Dagtilbud & Skole
Albertslund Kommune er den bæredygtige by for børnene, det grønne og fællesskaber.