Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
27 jobannoncer matcher din søgning 27 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Teamleder til Udvikling af Løn og Regnskabsprocesser
I vores udviklingsafdeling står vi over for en spændende tid med øget fokus på digitalisering og brug af ny såvel som eksisterende teknologi for at understøtte og optimere vores løn- og regnskabsprocesser.
Som teamleder vil du spille en nøglerolle i at navigere teamet gennem denne spændende periode, sikre innovation, og vedligeholde høj kvalitet i vores processer.
Vi tilbyder et engageret og professionelt arbejdsmiljø, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus.
Dygtige personaleledere med blik for driftsledelse søges til kontoret Løn og refusion
Vi søger to teamledere, der kan arbejde videre med opgaver inden for ledelse, driftsstyring og administration. Konkret er der tale om en teamleder til refusionsteamet og en teamleder til et af de tre lønteams.
For begge teamlederstillinger gælder, at du bliver personaleleder med ansvar for ca. 20-25 dygtige medarbejdere, der arbejder med administration og servicering af kunder på enten løn eller refusionsområdet. Vi har en bred arbejdsportefølje, er fagligt ambitiøse og har konstant fokus på at levere effektivt og i høj kvalitet til tiden.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Har du lyst til at arbejde med Løn og Regnskab i statens shared service-center?
Statens Administration søger medarbejdere med både løn- og regnskabsmæssige kompetencer, vi søger både fastansatte og midlertidige.
Vi tilbyder en stilling, hvor der er en bred palet af kunder og opgaver, og hvor dagene ikke altid ligner hinanden.
- Finansopgaver: Arbejdsopgaverne omhandler postering og afstemning af banker, udstedelse af debitorfakturaer, anlægshåndtering, momskontrol og indberetning af moms.
- Kreditoropgaver: Arbejdsopgaverne omhandler posteringer, stamdata, behandling af kreditorfaktura og betaling af disse.
- Rapportering og Afstemning: Arbejdsopgaverne omhandler den løbende afstemning af fx debitorer, kreditorer, lønposter mv., samt månedlige afrapportering til kunder.
Svensktalende sælger
Vil du være nøglen til Keatechs succes på det svenske marked?
Keatech ApS har oplevet en ekstraordinær rejse med årlige vækstrater på over 100% inden for deres abonnementsbase. De bryder konstant salgsrekorder og har store ambitioner for Sverige. Som førende udbyder af en velafprøvet og succesfuld platform til styring af biler og maskiner for håndværkere og servicevirksomheder, er de klar til at investere stort i at gøre deres brand kendt i Sverige.
De har allerede fået de første svenske kunder ombord på deres platform, men leder nu efter dig, der kan bidrage til at skabe lige så stor succes for Keatech i Sverige, som de har haft i Danmark.
Faglig Koordinator til kontraktstyringsområdet
Dit ansvarsområde vil primært omfatte koordinering og planlægning af kontraktstyringsområdet, e-handel, leverandørhåndtering, mindre konkurrenceudsættelser, analyse og compliance.
Du vil blive en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og trivsel er i centrum og hvor du vil have rig mulighed for at præge og tilrettelægge din egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen. Derudover har vi fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde.
Faglig Koordinator til kontraktstyring af IT-porteføljen
Dine arbejdsområder vil bl.a. omfatte kontraktopfølgning, konkurrenceudsættelser indenfor IT-området, implementering af nye aftaler, samt udvikling og effektivisering af kommunens it-porteføjle.
Du vil blive en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og trivsel er i centrum, og hvor du vil have rig mulighed for at præge og tilrettelægge din egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen. Derudover har vi fleksibel arbejdstid, med mulighed for hjemmearbejde.
Faglig koordinator til udbudsområdet
Kom og bliv en del af Hjørring Kommunes Udbuds- og kontraktsyringsafdeling hvor du, i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer, vil spille en central nøglerolle i kommunens strategiske og ambitiøse arbejde med udbud og kontraktindgåelse.
Du vil blive en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og trivsel er i centrum og hvor du vil have rig mulighed for at præge og tilrettelægge din egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen.
Interesse for telefonisk vejledning? Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Hjørring
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.
Hos os er man ikke “bare” en elev. Man er en del af holdet og bliver inkluderet i alt. Man indgår i et fantastisk og trygt team. Du har mulighed for at udvikle dig som elev, men også som individ med en bred vifte af karrieremuligheder.
Administrations- og regnskabschef til Rønnovsholm nær Hjørring
Kom med på en spændende vækstrejse i en solid og succesfuld virksomhed.Har du erfaring med bogføring og regnskab, og er du frisk på nye udfordringer? Er du klar til at bringe din struktur og gode overblik i spil i en stor landbrugsvirksomhed med flere forskellige driftsgrene?
Vi er på udkig efter en ny kollega til at lede vores administration og bogholderi samt levere vores økonomirapporter.
Du bliver en nøgleperson i virksomheden og vil stå i spidsen for administrative og økonomirelaterede opgaver. Den smukke herregård Rønnovsholm er omgivet af en dejlig natur, frisk luft, og som virksomhed har eksisteret i mere end 50 år. En årlig omsætning på +100 mio. kr.
Specialist til risikostyring og kontrolmiljø
Vil du være med til at optimere Forsvaret inden for risikostyring og kontrolmiljø i en udviklingsorienteret stilling?
Du bliver en del af team ”Risikostyring og Procesmetodik”, der har til opgave at fastlægge risikostyringsprocessen for finansielle processer og rådgive om risikostyring samt kontrol i hele Forsvarsministeriets koncern.
Organisationens størrelse og den alsidige opgaveportefølje åbner op for spændende opgaver. I FRS giver vi vores medarbejdere gode muligheder for kompetenceudvikling, fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden samt et bredt og spændende arbejdsmiljø.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Business Controller til Økonomiafdelingen i Ejendomsstyrelsen
Du vil blive tilknyttet en sektion på 9 medarbejdere, der til daglig bl.a. understøtter Ejendomsstyrelsen med afholdelse af økonomimøder, assistere med udarbejdelse og opfølgning af budgetter. Du vil primært yde support og rådgive den del af Ejendomsstyrelsen, der håndterer vedligeholdelse af Forsvarets bygninger og anlæg.
... Jeg oplever stor fleksibilitet i mit arbejdsliv, og der er mulighed for hjemmearbejde, hvilket giver en god Work-Life balance. Der er fokus på kompetenceudvikling, således at man hele tiden føler, at man udvikler sig og har mulighed for at påtage sig nye udfordringer.
Indkøbselev
Er du klar til en af de bedste elevpladser i Nordjylland? Thermex er en solid og velkonsolideret virksomhed med mere end 60 års erfaring indenfor udvikling og salg af emhætter og ventilationsprodukter.
Thermex er et veletableret brand og er kendetegnet ved innovative produkter, flot design og god kvalitet.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Chef til regnskabsafdelingen i Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Kan du lede og sætte retning for en kompetent afdeling, og vil du være med til at formidle de strategiske retningslinjer og sikre, at der arbejdes for det samlede mål i organisationen?
Du får mulighed for at sætte dit præg på, hvordan væsentlige finansielle processer tilrettelægges og gennemføres med baggrund i risikovurdering. Det kræver et stærkt ledelsesmæssigt fokus, da der sker en konstant udvikling af fagområderne, og opgaverne skal derfor understøttes med moderne digitale løsninger samt faglig rådgivning og sparring både internt og eksternt.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Økonomimedarbejder/Controller
Bliv en nøgleperson i økonomiafdelingen hos ROLLTECH, og grib muligheden for at være med til at sætte rammen for deres digitaliseringsproces.
”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!I samarbejde med den nyankomne CFO, vil du blive en vigtig spiller i ROLLTECH’s økonomifunktion. Som en central del af økonomiafdelingen vil du ikke kun håndtere de daglige opgaver, men også være med til at forme den fremtidige succes gennem implementeringen af nyt ERP-system (Dynamics 365FO cloud) og andre digitale løsninger. Derigennem vil du være med til at løfte afdelingen til nye højder og udvikle på tværs af organisationen inden for digitalisering.
Faglig Koordinator til kontraktstyring af IT-porteføljen i Hjørring Kommune
Kom og bliv en del af Hjørring Kommunes Udbuds- og kontraktsyringsafdeling hvor du, i samarbejde med dygtige og...