Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
19 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Jurist til Sydbanks GDPR-afdeling
Du har nu en unik mulighed for at blive en del af Sydbanks GDPR-afdeling, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og være med til at videreudvikle funktionen
Som GDPR-specialist skal du agere sparringspartner for bankens rådgivere og stabsfunktioner, og sammen med disse finde brugbare og praktiske løsninger, som både sikrer overholdelse af databeskyttelsesreglerne samt muliggør en effektiv bankdrift. Du skal som led heri udarbejde risikovurderinger, konsekvensanalyser og databehandleraftaler i tæt samarbejde med forretningsområderne.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Business Developer til Område Transaction Banking
Vi søger en Business Developer, som har interesse i at udvikle og drive bankens produkter på betalingsdomænet, som reelt set omfatter alle betalingstyper fra kundernes betalingsinitiering fx i bankens mobilbank og med betalingswallets til bankens administrative betalingsfunktioner.
Gennemførsel af betalinger kræver opkobling til nationale og internationale clearingssystemer, hvorfor du i nogen udstrækning vil samarbejde med både indenlandske og udenlandske pengeinstitutter.
Forretningsudvikler til Område Syd Fund Management
Som forretningsudvikler vil du være med til at optimere og udvikle vores administrative processer og systemer. Vi anvender platformen Simcorp Dimension, som er omdrejningspunktet for alt, hvad vi foretager os.
Du vil derfor få et indgående kendskab til et bredt udsnit af discipliner indenfor applikationsstyring, økonomistyring, investering og regnskabsudarbejdelse.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
PA til Digital & Marketing direktør
Er du mester i at skabe struktur i en travl hverdag?
I en hverdag hvor tempoet aldrig synes at sænke sig, søger vi en PA, der kan sikre overblik, struktur og fremdrift. Din evne til at understøtte vores direktør vil ikke kun blive målt på dine kommunikative og administrative kompetencer, men også på din evne til at drive og udvikle forskellige indsatsområder.
Regnskabsanalytiker
Din vigtigste opgave bliver at udarbejde regnskabsanalyser for bankens mellemstore og større erhvervskunder.
Analyserne udarbejdes på et kvalitativt højt niveau i overensstemmelse med bankens forretningsgange, hvorved der skabes et korrekt beslutningsgrundlag for bankens kundevendte rådgivere og kreditchefer.
Barselsvikariat i administrationen
Som vores nye kollega kommer du til at være en del af en levende og dynamisk arbejdsplads i udvikling. Det er en spændende stilling, hvor du sammen med dine kollegaer er med til at gøre en forskel for skolens elever og ansatte.
Vi tilbyder:
- Personligt og fagligt udviklende job
- Varierende arbejdsopgaver
- Selvstændighed i opgavevaretagelsen
Sagsbehandler til Sydbank Leasing i Aabenraa
Vi søger en fuldtids sagsbehandler, der med effektivitet, dygtighed og godt humør kan udføre sagsbehandleropgaver i Sydbank Leasings Administration.
Vi beskæftiger os primært med etablering og administration af leasingaftaler til erhverv, herunder biler til erhverv.
I Administrationen er der stor interaktion mellem leasingkonsulenter og administrative medarbejdere, og der er ofte kontakt til bilforhandlere. Hvis du synes, at det lyder spændende, så læs endelig videre.
Country Business Development Manager
In this newly created position, you will be responsible for driving business development, growth, and expansion within five or six of ABENA's subsidiaries, which are gathered in a cluster.
Key responsibilities:
- Carry out market analyses to identify key trends, opportunities, and challenges in the individual countries.
- Develop and implement strategic plans with the individual markets to expand ABENA's market presence and drive growth and earnings.
Bogholder søges – fuldtid og deltid
Til spændende og alsidig stilling i økonomifunktionen, søges en selvstændig og fleksibel bogholder enten som fuldtid eller deltid.
Har du erfaring med bogholderi, interesse for tal og øje for detaljer, så kunne du være vores nye bogholder.
Vi tilbyder en spændende og bred bogholderstilling i en virksomhed i udvikling og med mulighed for selvstændigt at præge sit arbejde. Der er stor fleksibilitet i arbejdet, så det kan passe sammen med privatlivet.
Kundesupporter til Sydbanks interne hotline i Aabenraa
Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser og for at hjælpe og supportere? Er du en teamplayer, som trives med at vi løfter og lykkedes i flok?
Vi søger en Kundesupporter til vores supportfunktion i Sydbank Operations i Aabenraa. Dine vigtigste opgaver bliver at supportere på boligområdet samt forbedre vores supportfunktion, så vores rådgivere oplever den bedste understøttelse i deres hverdag.
Produktkvalitetsassistent
Vil du være med til at give brugerne af vores produkter større livskvalitet? Vi søger vi en ny kollega til vores Produktkvalitetsafdeling, som arbejder med at sikre, at produkterne lever op til vores kvalitetsstandarder.
Du skal behandle og registrere reklamationer og afvigende produkter, herunder rapportering og statistik over afvigelserne. Som Assistent i Produktkvalitetsafdelingen bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor humøret er højt.
Indkøbskoordinator
Vil du spille en afgørende rolle som del af en dynamisk global produktkategori i en international handelsvirksomhed, hvor dine evner til at koordinere, kvalitetssikre, kommunikere og levere ekstraordinær service vil blive værdsat og belønnet?
Som indkøbskoordinator for Foodservice kategorien bliver du del af en indkøbskategori ansvarlig for et tre-cifret mio. indkøb. Du bliver en del af et team, hvor det er vigtigt, at vi har det sjovt på arbejdet, og at vi går op i hinandens velvære.
Revisor til del- eller fuldtid
Ønsker du også at balancen skal gå op i både dit arbejdsliv og privatliv? Så kom med på holdet ved en af Danmarks største rådgivere indenfor landbrugssegmentet. Vi har plads og fleksibilitet, afhængig af hvor du befinder dig i dit liv. Med udvidelse af vores regnskabsteam og med dig på holdet, kan vi holde fuld fleksibilitet og høj faglighed internt i teamet og ud mod vores kunder.
Du vil indgå i et spændende miljø af revisorer og regnskabsspecialister, hvor du selv er med til at forme hverdagen og dine opgaver. Det vil sige, at de opgaver du trives bedst med, kan vi give dig flest af og derved forme dit drømmejob.
kontormedhjælper/piccoline
Aabenraa Selvhjælp tilbyder frivillige sociale arbejde til gavn for sårbare og socialt udsatte mennesker.
Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Jobcenter og Borgerservice
Er du klar til at være den uundværlige støtte for vores afdelingschef og en alsidig blæksprutte for alle dine kolleger?
Administrationselev i Produktionsafdelingen hos Rul-Let A/S
Du bruger 100% vores produkter til dagligt uden at vide det.