Du bruger 100% vores produkter til dagligt uden at vide det. Bliv vores nye administrationselev i produktionsafdelingen og få et indblik i hvordan vi arbejder med kvalitetssikring, kreditorer, fakturering og produktionsdata for at sikre effektiviteten i en moderne produktionsvirksomhed.

Som Administrationselev i vores Produktionsafdelingen hos Rul-Let A/S får du mulighed for at tilfredsstille din nysgerrighed og virkelig prøve kræfter med de grundsten, der får virksomheder i den virkelige verden til at køre rundt. Du vil få en rolle i driftskontoret, hvor vi understøtter produktionen og er et centralt bindeled til forskellige afdelinger i virksomheden.

Din elevuddannelse hos Rul-Let A/S starter 1. september 2024.

En attraktiv uddannelse og et godt fællesskab i mens
Du bliver en del af et team bestående af 4 og din nærmeste leder bliver vores Produktionschef Pernille Dahl Kulow. Du får nogle rigtig gode kollegaer og en leder, som ikke er bange for at lære fra sig, og du bliver en del af et team, hvor vi arbejder sammen om at få opgaverne løst.

Vi har et sundt arbejdsmiljø med plads til både gode og dårlige jokes, og selvom arbejdet skal udføres til tiden, så skal man glæde sig til at komme på arbejde.

Vi sørger for at du får en god og bred uddannelse indenfor salgsadministration, mens du også har snitflader til Produktionen, Bogholderi, Indkøb og Salg – hele organisationen rundt. Sammen tilrettelægger vi din uddannelsesplan, så den tilgodeser din faglige udvikling og ønsker. Vi kan være meget fleksible og imødekommende overfor dine ønsker, hvis du viser os at du er nysgerrigt lærende og arbejder ansvarsbevidst og grundigt.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Effektivitetsmåling og optimering igennem produktionsdata
  • Kvalitetskontrol (kvalitetsskemaer)
  • Processering af produktionsordrer i vores ERP system
  • Kreditor fakturering
  • Indkøb af div. artikler
  • Oprettelse og vedligehold af indkøbsordre i ERP system
  • Håndtering af vareprøver til kvalitetskontrol i produktionen
  • Koordinerende opgaver i forbindelse med arrangementer

Vi forventer at du:

  • har bestået din EUX, HHX eller STX kombineret med EUD-S fagretning kontor eller gør det til sommer
  • er grundighed: Vi bestræber os efter at gøre tingene rigtigt fra starten
  • er ansvarsbevidst: Vi stoler på hinanden, og vi forventer at kollegerne kan regne med at opgaverne bliver løst til den forventede tid og kvalitet
  • er selvstændig: Vi er der for hinanden, og vi hjælper hinanden, men det er også vigtigt, at du kan selv kan løbe med bolden.
  • besidder gode IT-egenskaber og har flair for at lære nye systemer og programmer at kende

Vi glæder os til at læse din ansøgning

Er ovenstående lige dig, så send os din ansøgning og evt. CV med relevante bilag hurtigst muligt – vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Arbejdssted: Søstvej 13, 6200 Aabenraa

Vil du vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Produktionschef Pernille Dahl Kulow peku@rul-let.dk eller ring på telefon 51 58 19 36.

Om Abena
ABENA er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi beskæftiger ca. 2000 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande.
ABENA producerer og sælger en lang række kvalitetsprodukter, og vores kunder er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder. Udover vores egenproduktion i Danmark, Sverige og Frankrig, sourcer vi fra producenter over hele verden.
Du kan læse mere om os på www.abena.dk

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex