Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
18 jobannoncer matcher din søgning 18 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Payroll Administrator
The Payroll Administrator ensures accurate and timely payroll processing for the business units in Denmark.
Duties and responsibilities include but are not limited to:
- Responsible for the full spectrum of tasks regarding the monthly payroll for Denmark.
- Ensure accurate and timely processing of payroll in accordance with local statutory requirements and regulations.
Adaptability, good judgement and a commitment to self-improvement are essential for success in this role.
Flådemanager
Vil du være med til at opbygge en ny funktion i Kalundborg Kommune? Vi søger en medarbejder til udvikling, administration og styring af den kommunale bilflåde.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har indgående kendskab til biler og til branchen, og har en nysgerrighed på udviklingen. Derudover har du indsigt i økonomi og logistik knyttet til flådestyring og flair for både projektledelse og de administrative dele af opgaven.
Supply Chain Manager
Are you experienced in purchase, logistics and inventory management and have what it takes to be the new Supply Chain Manager in Alumichem?
You will be responsible for overseeing all aspects of our supply chain operations. From sourcing raw materials to delivering finished products to our customers, you will play a critical role in optimizing inventory efficiency, minimizing costs, and together with the stakeholders ensure seamless coordination.
You will be leading a small operational team of 3 to coordinate and drive supply chain operations, improvement initiatives and operational excellence.
Udviklingskonsulent med mod på udvikling af lærings- og kompetenceudviklingsaktiviteter og flair for at få viden til at vokse
Vil du være med til at etablere en helt ny måde at tænke kompetenceudvikling på? Vil du være den, der går forrest, når der skal findes nye måder at dele viden, bruge viden og få viden? Og vil du gennem dit arbejde være med til at løfte det samlede videns- og kompetenceniveau i Jobcenter Kalundborg?
Du vil få masser af mulighed for at bidrage til udviklingen af din stilling. Variationen af opgaver er stor, og du vil få stor mulighed for fleksibilitet og selvstændig opgaveudførsel. Du vil derfor få brug for dine kompetencer, erfaringer og motivation til at arbejde med proces- og projektledelse.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Virksomhedskonsulent med særligt fokus på det rummelige arbejdsmarked
Har du lyst til at implementere en ny virksomhedsrettet strategi for det rummelige arbejdsmarked, så vi får flest mulige med på væksten i Kalundborg?
De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset efter vedtagelse af strategi og efter den rigtige kandidats kompetencer, men en del af arbejdsopgaverne vil være:
- Implementering af en ny virksomhedsrettet rummelighedsstrategi
- Kontakt til de socialøkonomiske virksomheder og videreudvikling af den socialøkonomiske indsats
- Projektorienterede opgaver, der bidrager til at skaffe relevant arbejdskraft til virksomhederne i Kalundborg, herunder dialog og oplæg for eksterne samarbejdspartnere
Project Coordinator
SDK søger en passioneret og erfaren Project Coordinator til at styrke vores sjællandske stevedoreaktiviteter samt Agency-forretninger. Er du klar til at bidrage med og forme fremtidens fragthåndtering?
Du være medansvarlig sammen med vores Cargo Coordinator for at koordinere og facilitere alle faser af vores lastninger og losninger, og din indsats vil være afgørende for at sikre en effektiv og sikker håndtering af fragtopgaver.
Processkolen søger en Lectioadministrator
Kalundborg er i rivende udvikling, og det er Processkolen også. Vi får hele tiden flere og flere elever, og det er vi meget stolte af. Derfor har vi brug for en skarp hjerne, som kan gennemskue og hjælpe med, at skolen hver dag kan afvikle en stor mængde undervisning og andre aktiviteter.
Hvis du har lyst til at være med på denne rejse, så bliver dine primære arbejdsopgaver at holde styr på skemaplanlægning, vikardækning, tage mod sygemeldinger samt daglige ad hoc-opgaver.
Vi tilbyder fantastiske kollegaer og en positiv arbejdskultur samt fleksibelt arbejde med mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Økonomi- og lønmedarbejder søges til Vestsjællands brandvæsen
Vi er 5 kollegaer i Økonomi og Administration som har til huse i Kalundborg. Du vil blive den ene af to som udfører lønopgaven. Det er også jer to der tager jer af alt den daglig bogføring. I en lille organisation som vores er vi nødt til at være alsidige og trække på hinanden efter behov og viden. Du vil derfor også blive inddraget i andre administrative opgaver og projekter på tværs af organisationen.
Vi har skabt et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor man giver sin kollega en hjælpende hånd og er fælles om opgaveløsningen. Der tilbydes flekstid samt mulighed for op til 2 ugentlige hjemmearbejdsdage.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Projektassistenter til vikariater af 3-6 måneders varighed
Opgaverne, der skal løses, er mange, alsidige og varierende.Det kan blandt andet være:
- Support til en eller flere projektledere
- Koordinering af møder o.l.
- Referatskrivning
Derudover vil der være diverse ad hoc-opgaver såsom indkøb, kontakt til forskellige leverandører og lettere praktiske funktioner, som blandt andet kan være klargøring til møder, indkøb af kage og andet.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Kommerciel Kontraktansvarlig
Vil du være i en vigtig rolle der sikrer succesen af spændende projekter? Er du drevet af at håndtere kontrakter ned i detaljen? Og har du erfaring inden for entreprenørbranchen?
Som kommerciel kontraktansvarlig vil du være ansvarlig for forhandling og udarbejdelse af kontraktvilkår, der sikrer et positivt, ligeværdigt og langvarigt samarbejde mellem os, kunden og andre interessenter.
Du får en hverdag med frihed under ansvar i et team af dygtige kolleger, der står klar til at bakke op om og støtte dig.
Serviceminded sekretær til fuldtidsstilling i ABC Klinik
ABC Klinik er en psykologisk-psykiatrisk privatklinik, og da vi får nye spændende opgaver, søger vi endnu en-to kliniksekretærer, primært til vores klinik i Ballerup, men også til vores klinik i Kalundborg.
Hos os får du en ambitiøs virksomhed i udvikling, en arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden og gør os umage. Et arbejdsmiljø præget af en uformel og humoristisk tone.
Udviklingskonsulent med mod på udvikling af lærings- og kompetenceudviklingsaktiviteter og flair for at få viden til at vokse
Vil du være med til at etablere en helt ny måde at tænke kompetenceudvikling på?