Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
15 jobannoncer matcher din søgning 15 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Indkøbselev
Har du flair for indkøb/marketing/Supply Chain, er du ambitiøs og kunne du tænke dig at få en uddannelse, hvor du får et bredt kendskab til opgaverne inden for Supply Chain/Produkt og indkøb?
Som indkøbselevelev hos Lomax får du en solid og anerkendt toårig uddannelse inden for Supply Chain, hvor du vil få lov til at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver.
Customer Service Manager
Are you highly service-minded and experienced with system and process improvements?
Joining our amazing and experienced Customer Service team in this newly established role, you will have plenty of opportunity to influence your role. Reporting to our Global Operations Director you will work closely with the Customer Service team, being part of the daily tasks as well as managing the team.
Faglig medarbejder
Vi søger en kollega, som har lyst til at arbejde i en politisk organisation, hvor det kræves, at man som person er åben, engageret og kan holde hovedet koldt i en hektisk hverdag med humoristisk sans og godt humør.
Vi tilbyder bl.a. fleksibelt introduktionsforløb og grundlæggende intern sagsbehandleruddannelse.
Arbejdsområde:
- Sagsbehandling af medlemssager vedrørende løn og arbejdstid, herunder vejledning i og fortolkning af overenskomster, love og regler, der relaterer til medlemmernes løn- og arbejdsforhold
- Servicering af afdelingens sektorer og afdeling i det daglige arbejde.
Privatkundedirektør til kundeområde Nordsjælland
Som privatkundedirektør bliver du overordnet ansvarlig for kundeområdets drift og indtjening. Du får det ledelsesmæssige ansvar for 17 medarbejdere, som du i samarbejde med kundeområdet’s to privatkundechefer skal motivere og inspirere i det daglige arbejde.
Medarbejder til kommunens Callcenter 24 t/ugen
Vi har en ledig stilling på 24 timer om ugen i Frederikssund kommunes Callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.
Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen.
Der udarbejdes vagtplan, ligesom der efter aftale kan arbejdes hjemmefra, når man betjener Den Digitale Hotline i ydertimerne.
Reservedelsekspedient hos HiCo CarService A/S
Er du en erfaren reservedelsrådgiver eller reservedelsekspedient? Vil du være en del af en virksomhed i kraftig vækst, der mangler kompetente hænder til at servicere nogle af Danmarks største bilflåder, hvor bilerne er nyere firmabiler?
Vi er i en betydelig vækst og søger nu dedikerede medarbejdere til at styrke vores team.
Hos os vil du få mulighed for personlig og faglig udvikling, professionel uddannelse og en værdifuld læringsoplevelse.
Debitorbogholder
Med direkte reference til vores CFO, vil du indgå i vores Debitor-team, som kommer til at tælle 4 ud af i alt 16 medarbejdere i økonomiafdelingen. Vi sætter en ære i at levere gode resultater, og vi ønsker at levere høj service til både kunder og kolleger.
Vi lægger vægt på at skabe en sjov og motiverende hverdag, hvor vi har en stærk kultur, og et godt sammenhold i afdelingen – og hvor vi samtidig ønsker at bidrage til forretningens vækst.
Teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter
Vi er et fælles hold af medarbejdere og en leder, der søger efter vores nye teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter.
Går du med en koordinator-drøm om at arbejde med udvikling af både kerneopgaver og borgerkontakt samt faglighed, medarbejderkompetencer og arbejdsmiljø, vil vi glæde os til at få en ansøgning fra dig.
Du vil få til opgave sammen med medarbejderne at skabe løbende overblik samt prioritering af de mange opgaver, som i et Borgerservice-center kommer i en lind strøm, men også afklaring af lovgivning samt implementering af politiske forventninger til borgerkontakten.
Supply Chain Elev
Vil du kickstarte din karriere i Danmarks største online totalleverandør til erhvervslivet? Er du på udkig efter en solid uddannelse indenfor den administrative del af logistik?
Vi klæder dig på til din fremtidige karriere indenfor Logistik og Indkøb. Som Supply Chain Elev hos Lomax får du en solid 2-årig uddannelse indenfor logistiske processer og arbejdsgange.
Salgselev
Brænder du for salg og kundeservice? Og ønsker du at kickstarte din karriere i en virksomhed med et uformelt arbejdsmiljø, stort socialt fællesskab samt gode lærings- og udviklingsmuligheder?
Som salgselev hos Lomax får du mulighed for at kickstarte din karriere inden for salg og service i en virksomhed med et højt ambitionsniveau, teamånd og stærkt fællesskab.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Økonomielev
Har du flair for tal, er du ambitiøs og kunne du tænke dig at få en uddannelse, hvor du får et bredt kendskab til opgaverne inden for regnskab og økonomi?
Vi tager sammen ansvar for din læring, og når du starter, får du en plan for dit uddannelsesforløb, hvor vi lægger stor vægt på, at du får mulighed for at udvikle dig selvstændigt i jobbet.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Velfærdsteknologikonsulent på ældre- og socialområdet - genopslag
Som velfærdsteknologikonsulent vil du spille en afgørende rolle i vores arbejde med at implementere og udvikle velfærdsteknologi på kommunens ældre- og socialområde.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at
- Identificere og vurdere behovene for velfærdsteknologi og AI på kommunens ældre- og socialområde.
- Indgå i samarbejde med kommunens ældre- og sundhedsområde samt socialområdet for at identificere områder, hvor velfærdsteknologi og AI kan forbedre effektiviteten og borgernes livskvalitet.
- Udføre behovsanalyser, udarbejde løsningsforslag og implementere velfærdsteknologiske løsninger.