Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
69 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Sagsbehandler – mulighed for remote/hybrid – fuldtid
Din primære opgave bliver at gennemlæse indkomne klager over udstedte parkeringsafgifter, sagsbehandle disse ud fra et fastlagt regelsæt samt besvare hver enkelt klage skriftligt og utvetydigt.
Vi søger både sagsbehandlere, der ønsker at blive en fast del af vores sagsbehandlerteam på hovedkontoret, men også sagsbehandlere, der foretrækker at arbejde hjemmefra med mere fleksible arbejdstider og uden en fast kontorplads.
Vi tilbyder desuden en hybridløsning, hvor du kombinerer kontorarbejde med hjemmearbejde.
Psykologer med interesse for samtaleterapi
Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med psykiske og/eller fysiske udfordringer? Og vil du samtidig elske at arbejde i et stærkt tværfagligt fællesskab med dygtige kolleger på en af Danmarks største psykolog-arbejdspladser?
Som psykolog hos AS3 Work&Care får du mulighed for at sætte din faglighed i spil, når du i fællesskab med kandidaten tilrettelægger et individuelt forløb. Disse forløb kan foregå både fysisk som online, afhængigt af kandidatens behov.
Nye kollegaer til Botilbuddet Rosenfeldthusene i Frederikssund
Motiveres du af at skabe udvikling og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne og kunne du tænke dig at indgå i et team med erfarne og kompetente kollegaer? - Så kom og vær med.
Botilbuddet Rosenfeldthusene er et døgntilbud og er en af Frederikssund Kommunes tilbud for voksne med et udviklingshandicap.
Rosenfeldthusene arbejder, sammen med resten af Handicap og Botilbud, ud fra en neuropædagogisk tilgang. Vi støtter borgerne via visuel struktur, lige fra boardmaker, tegn til tale og f.eks. My Day og meget andet.
Mødebooker/Account Manager
Vi tilbyder en enestående mulighed for dig, der vil tage ejerskab over din karriere og arbejde målrettet mod at blive Key Account Manager, hvor du selv booker og afholder møder via Microsoft Teams..
Vi tilbyder:
- Enten 100% hjemmekontor eller en kombination af hjemme- og kontordage.
- En virtuel arbejdsplads: Du vil være online og i tæt kontakt med dine kollegaer gennem hele arbejdsdagen.
- En spændende mulighed for karriereudvikling som Key Account Manager, Buddy eller Team Leder
Fysioterapeut - Allerød og Frederikssund
Vil du bidrage til at optimere vores kandidaters fysiske og mentale helbred? Og er du samtidig fagligt stærk og brænder for fysioterapeutiske indsatser, der retter sig mod psykiske lidelser?
Vi vækster og derfor søger vi efter en fysioterapeut, som skal arbejde i en delt stilling på vores centre i Allerød og Frederikssund.
Du kommer til at spille en vigtig rolle i at udføre fysioterapeutiske indsatser, der skal hjælpe vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet. Kandidaterne er henvist fra vores samarbejdspartnere inden for pensions- og forsikringsområdet.
Head of Department
Vi udvider lederkredsen med endnu en Head of Production og søger derfor en engageret og erfaren leder, der kan træde ind i den rolle og lede og udvikle et team af ledere og specialister samt en produktion i en enhed på ca. 30 medarbejdere.
Du vil sammen med dit lederteam have ansvaret for at sikre, at alle medarbejdere forstår og arbejder efter afdelingens mål, samt at produktionen foregår arbejdsmiljø-, miljø- og sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Virksomheds- og fastholdelseskonsulent til Job- og virksomhedsindsats
Vi opnormerer med en stilling som virksomhedskonsulent med det formål at få flere på ledighedsydelse i job og sikre at borgere der bliver syge kan fastholdes i deres job.
I et job som virksomhedskonsulent vil du hver gang det lykkes at få afklaret en borger til fremtidig beskæftigelse være en del af en succes.
Dine primære arbejdsopgaver er iværksættelse af relevante tilbud og eller henvisning til job i samarbejde med vores dygtige sagsbehandlere.
Administrativ medarbejder til Pas og kørekort - Borgerservice
Du vil blive en del af et team på 7 gode kolleger, som i fællesskab bemander vores frontbetjening.
Din hverdag vil primært bestå af arbejdsopgaver tilknyttet sagsbehandling på pas-kørekortsområdet, udbetaling af sygesikringsgruppe 2 og andre administrative opgaver som digitale fritagelser, aktindsigter og lign.
Du vil hos os opleve nærværende kollegaer, der bakker op om hinanden både med humor og omsorg, ligesom vi står sammen om opgaverne. Samtidig er der plads til personlig udvikling, og der er gode muligheder for at indgå i nye opgaver.
Erfaren sagsbehandler til Folkeregister - Borgerservice
Du vil blive en del af et team på 7 gode kolleger, som i fællesskab bemander vores frontbetjening.
Din hverdag vil primært bestå af opgaver på folkeregisterområdet, som omhandler sagsbehandling af ind- og udrejser, flytninger, lægevalg samt afvikling af valg.
Du vil hos os opleve nærværende kollegaer, der bakker op om hinanden både med humor og omsorg, ligesom vi står sammen om opgaverne. Samtidig er der plads til personlig udvikling, og der er gode muligheder for at indgå i nye opgaver.
Kostfaglig medarbejder til Tolleruphøj & Lundebjerggård
Barselsvikariat med mulighed for fastansættelse er 32 timer ugentlig med arbejde hver 4. weekend og med start den 1. januar 2025.
Som medarbejder i den kostfaglige gruppe skal du være omstillingsparat, du vil have din gang på 2 centre, Tolleruphøj og Lundebjerggård.
Dagvagten er fra kl. 7 til 15. Du vil have en aftenvagt om ugen fra kl. 12 til 19, hvor du tilbereder mad til borgerne på Tolleruphøj. Du kommer til at have et tæt samarbejde med aktivitetsmedarbejderne omkring fester og arrangementer.
Rådgiver til Nykredit i Frederikssund
Motiveres du af forretninger, rådgivning og dialog i øjenhøjde? Værdsætter du et tæt kollegialt samarbejde? Tør du være stolt af din arbejdsplads?
Som rådgiver i Nykredit i Frederikssund, har du ansvaret for, at vores kunder oplever finansiel tryghed. Det sker gennem din rådgivning, omkring hele kundens økonomi. Vi har et stort fokus på proaktivitet mod kunderne, så vi får ydet rette rådgivning i rette tid.
Vi søger revisortrainees
Som revisortrainee i Dansk Revision får du en flyvende start på din karriere, og du bliver en del af et stærkt sammenhold, der har trivsel og udvikling øverst på programmet.
På kun 2 år bliver du ikke bare ekspert i at arbejde med mennesker og økonomi – du bliver en betroet rådgiver, der kan formidle komplekse problemstillinger på en simpel måde og skabe værdifulde løsninger for dine kunder.
Vi søger 10 erfarne telesalgs-konsulenter til at jobbe hjemmefra eller fra vores kontor i Odense
Er du en dygtig sælger med erfaring inden for telesalg? Så har vi en spændende mulighed for dig!
Vi arbejder med værnemidler og fokuserer udelukkende på B2B-salg. Du vil få ansvaret for at opbygge og vedligeholde din egen kundeportfolio. Vi tilbyder en grundløn, og en høj kommissionssats, hvilket giver dig mulighed for at tjene godt, hvis du er en dygtig sælger.
Bogholder
Kunne du tænkte dig at arbejde fast hjemmefra og planlægge din egen arbejdsdag? Vi søger dig som trives i det digitale bogholderi - og ønsker ekstraordinær fleksibilitet.
Du kommer til at have ansvar og kontakt med flere forskellige rare kunder fra mange spændende brancher. Du kommer ikke til at stå stille fordi ønskerne er så forskellige fra kunde til kunde.
Trives du med nye spændende opgaver kommer du til at nyde den her rejse.
Husassistent til Børnehuset Ådalen
Dine arbejdsopgaver i køkkenet vil være klargøring af mad fra en ekstern madleverandør, herunder foretage madbestilling ved den eksterne leverandør, let tilberedning, anretning, klargøring af frokostvogne til stuerne, rengøring og opvask i køkkenet m.m.
Din rolle som køkkenansvarlig er en vigtig funktion for dagligdagen i børnehuset, og du vil indgå i et ligeværdigt samarbejde med alle medarbejdere, og bidrage til at skabe en god institution med godt arbejdsmiljø og et godt samarbejde. Du bliver eneansvarlig for køkkenet og er i den forbindelse ansvarlig for egenkontrol.
Rengøringsassistenter
Vi søger dygtige servicemedarbejdere til forskellige lokationer – stillingerne er IKKE fuldtidsstillinger.
Du skal have rengøringserfaring og erfaring med brug af gulvvaskemaskiner.
Vi tilbyder følgende:
- God løn.
- Fast plads.
- Frihed under ansvar.
- Ordnede arbejdsforhold.
Chefpsykologer til deltidsansættelse - hele landet
Er du fagligt dygtig, selvstændig og empatisk, og ønsker du at hjælpe mennesker i krise? Så er det dig, vi er på udkig efter.
Som chefpsykolog vil du spille en central rolle for vores kunder på mange niveauer; ledere, HR- partnere og ansatte, der har brug for akut krisehjælp.
Din primære opgave bliver at modtage og håndtere opkald via vores akutfunktion. De ledere og HR- konsulenter der kontakter os, befinder sig i en situation, hvor noget akut eller voldsomt er sket. De kontakter os for at rekvirere krisehjælp til ansatte. Dit arbejde vil bestå i krisestyring samt omsorg og støtte telefonisk, indtil du selv eller en chefpsykolog kollega kan gennemføre krisesamtalerne telefonisk.
Salgsassistent – er du Danmarksmester i kundeservice?
Har du mod på nye udfordringer og lyst til at blive en del af et ambitiøst og dynamisk team med god energi og et drive om at føre Müllers Guldsmedje endnu længere?
Vi sælger både smykker og ure og har eget produktions- og reparationsværksted, der udelukkende servicerer egne forretninger.
Vi er ikke en del af en større kæde, hvilket giver en større frihed og et godt samarbejde forretningerne imellem. Alle ideer og forslag er velkomne og selvfølgelig også dine.
Blæksprutte søges til barselsvikariat i salgsvirksomhed i Frederikssund
Vi tilbyder et spændende og udfordrende barselsvikariat med store muligheder for personlig indflydelse og udvikling, samt muligheden for at arbejde med en bred vifte af opgaver.
Nogen af arbejdsopgaverne vil være:
- Vedligeholdelse, opdatering og udvikling af vores CRM-system Hubspot
- Udfærdigelse af nyhedsbreve i Mailchimp
- Udvikling og udarbejdelse af fysiske kataloger i fx Canva
SHE Manager
Som SHE Manager hos Croda Denmark er du ansvarlig for SHE-afdelingen, samt udvikling og implementering af Safety, Health and Environmental programmer i overensstemmelse med gældende lovkrav og virksomhedens politikker og målsætning.
Du forventes at agere som ressource og yde den nødvendige støtte til ledelse og medarbejdere i SHE relaterede spørgsmål og opgaver. Du vil arbejde med videreudvikling af vores systemer og kultur, i samarbejde med Croda’s Group SHE-funktion samt den daglige ledelse hos Croda Denmark.