Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
7 jobannoncer matcher din søgning 7 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Skolesekretær til specialskolen Kærholm, afdeling Kæret - genopslag
Vi søger en fagligt dygtig, proaktiv og struktureret skolesekretær til Specialskolen Kærholm, afdeling Kæret. Er du serviceminded og kan du bevare overblikket i en spændende hverdag med mange forskellige opgaver, så er dette måske noget for dig.
De overordnede opgaver er
- servicering af skolens brugere og eksterne samarbejdspartnere
- personaleadministration
- elevadministration
- bogføring, budget og regnskab
Sagsbehandler i vores målrettede integrationsteam
Vi har et klart mål!
- at lykkes med at få folk i beskæftigelse, fordi vi tror på, at det er vejen til integration.
Vi søger derfor en engageret sagsbehandler til at indgå i vores ambitiøse erfarne integrationsteam.
Din nysgerrighed og evne til at tænke ud af boksen vil være afgørende for at skabe kreative løsninger, der kan hjælpe vores målgruppe med at finde meningsfuld beskæftigelse og opnå en vellykket integration i det danske samfund.
En barselsvikar og en socialrådgiver til CFR
Vil du være med på holdet, så har vi en fuldtidsstilling samt et fuldtids barselsvikariat ledigt som socialrådgivere/socialformidlere til Myndighedsområdet i Center for Familie og Rådgivning. Stillingerne er i vores distriktsteams.
Til alle nyansatte har vi en mentorordning for at sikre du kommer godt fra start. Mentoren vil booke til ugentlige mentortimer sammen med dig, hjælpe dig på vej i IT-systemerne, introducere dig for vores arbejdsgange, deltage i møder med dig etc.
Så har du lyst til at skabe positive forandringer for kommunens børn og unge og samtidig udvikle dig i rådgiverjobbet, så læs videre.
Sagsbehandler til sygedagpengeopfølgning
I sygedagpengeteamet arbejder vi med at fastholde borgere i beskæftigelse og støtte dem tilbage på arbejdsmarkedet. Fagligheden og engagementet er højt, og vi er gode til at skabe en positiv dialog med vores borgere.
Den ledige stilling er i gruppen med langvarige sygedagpengesager (+22 uger), hvor du kommer til at sidde sammen med fire kollegaer.
Dine kerneopgaver bliver samtaler med borgere, vurderinger af uarbejdsdygtighed og forberedelse af sager til kommunens rehabiliteringsteam.
Medarbejder til kommunens callcenter 34/t om ugen
Vi har en ledig stilling på 34 timer om ugen i Frederikssund Kommunes callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.
Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen.
Du vil i callcenteret møde 4 andre kolleger, hvor visionen er ”Danmarks bedste callcenter”. Du skal derfor forvente en daglig faglig sparring med ugentligt teammøde, og vil indgå i løbende udvikling af de mange fagområder, du skal have kendskab til.
Medarbejder til kommunens Callcenter 24 t/ugen
Vi har en ledig stilling på 24 timer om ugen i Frederikssund kommunes Callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i kontakten til kommunens borgere.
Callcenteret har den indledende dialog ved telefoniske henvendelser, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af de fleste afdelinger i kommunen.
Der udarbejdes vagtplan, ligesom der efter aftale kan arbejdes hjemmefra, når man betjener Den Digitale Hotline i ydertimerne.
Teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter
Vi er et fælles hold af medarbejdere og en leder, der søger efter vores nye teamkoordinator til Borgerservice og Callcenter.
Går du med en koordinator-drøm om at arbejde med udvikling af både kerneopgaver og borgerkontakt samt faglighed, medarbejderkompetencer og arbejdsmiljø, vil vi glæde os til at få en ansøgning fra dig.
Du vil få til opgave sammen med medarbejderne at skabe løbende overblik samt prioritering af de mange opgaver, som i et Borgerservice-center kommer i en lind strøm, men også afklaring af lovgivning samt implementering af politiske forventninger til borgerkontakten.