Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
4 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Automatiktekniker
Brænder du for produktionsteknik, og kan du tage teten i en ambitiøs vækstvirksomhed?
Som vedligeholdelsesteknikker hos Triplan International A/S får du din daglige gang i produktionen. Dine arbejdsopgaver spænder mellem vedligehold, fejlfinding og reparation af produktionsanlæg.
Virksomheden tilbyder et selvstændigt, spændende og udviklende job i en vækstorienteret virksomhed, der er inde i en spændende udvikling og hvor der er plads til, at du også kan sætte dine fingeraftryk på den fremtidige udvikling af virksomheden
Reparatør til kosttilskudsfabrik på fast aftenhold
På vores fabrik i Ishøj udvider vi på vores værksted og søger derfor en reparatør med god erfaring og forståelse for teknisk produktionsudstyr. Er det dig?
Primære arbejdsopgaver:
- Besvare servicekald fra operatører
- Fejlfinding og problemløsning i produktionens tekniske udstyr (især tablet- og kapselmaskiner, granulerings- og coatningsanlæg samt pakkemaskiner og andre anlæg)
- Planlægning af eget arbejde og dokumentere vedligeholdelse af udstyr
To undervisere til industrioperatøruddannelsen på NEXT Industri i Ishøj
På NEXT Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og uddannelser, der gør en forskel for mange.
Industrioperatøruddannelsen har stor elevtilgang, hvorfor vi søger to relationskompetente undervisere, der bl.a. kan undervise på vores grund- og hovedforløb på uddannelsen.
Du får fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsdage.
NEXT søger undervisere til værksteds- og projektfag på grundforløb 1 (GF1)
Vi er et GF1-team i rivende udvikling, da vi får flere og flere elever, der gerne vil have en bygningsfaglig uddannelse. Derfor er vi klar til fire nye kollegaer.
Du skal være indstillet på, at vi på GF1 har en fast opbygning af elevernes 20-ugers forløb, og at der er faste rammer for, hvad vi skal nå at introducere eleverne for. Det betyder blandt andet, at man som GF1-lærer skal være åben for at præsentere og introducere for flere forskellige slags håndværk, også selvom man måske ikke har uddannelse i disse.