SSH/SSA i aftenvagt til ældreboligerne på Ulleruphus
Er du vores nye medspiller?
Har du mod på at arbejde selvstændigt – og samtidig lyst til at være en del af et fagligt stærkt fællesskab?
Er du nysgerrig, god til at skabe relationer og møder andre med et åbent sind?
Bringer du både humor og varme med dig i hverdagen?
Så er det måske netop dig, vi står og mangler.
Vi søger en kompetent, stabil og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar og udvikling – og som møder både borgere og opgaver med en positiv og anerkendende tilgang.
Om Ældreboligerne på Ulleruphus
Ældreboligerne er en del af den selvejende institution Ulleruphus, hvor vi arbejder i en tosproget kultur med både døve og hørende beboere og medarbejdere. Du behøver ikke kunne tegnsprog ved ansættelsen – vi klæder dig på undervejs, og nysgerrighed tæller højt hos os.
Ulleruphus består af 46 ældreboliger og 45 plejeboliger under samme tag. Din primære base vil være i ældreboligerne, men du vil også indgå i plejehjemmets opgaver ved behov.
Vores medarbejdergruppe er bredt sammensat og tæller social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, pædagoger, husassistenter, ufaglærte, spirer, aktivitetsmedarbejdere, service- og køkkenpersonale, pedel og administrativt personale. I alt er vi 65 dedikerede kolleger, der arbejder tæt sammen – ikke nødvendigvis i takt, men med respekt for hinandens forskelligheder og faglige perspektiver.
Vi forventer, at du- er uddannet SSH/SSA, og er fagligt velfunderet og nysgerrig.
- har erfaring med udekørende teams og kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt i den daglige opgaveløsning.
- er stabil i dit fremmøde og møder op med en positiv indgangsvinkel til opgaverne.
- er interesseret i samarbejde med døve og værdsætter det tværfaglige arbejde.
- har fokus på både egen og kollegaers faglige udvikling og ønsker at arbejde helhedsorienteret inden for dit kompetenceniveau.
- har gode samarbejdsevner, er imødekommende og tør tænke kreativt – ikke kun ”som vi plejer”.
- er klar til at blive oplært i særlige sundhedsfaglige opgaver, som personligt uddelegeres.
- har flair for IT og gerne kendskab til KMD Nexus og FS3.
- Et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation.
- Mulighed for selv at præge din arbejdsdag med udgangspunkt i borgernes behov.
- Deltagelse i implementeringen af den nye ældrereform.
- Medlemskab af en personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling.
- Kollegial sparring både i formelle og uformelle rum med plads til refleksion.
- Et tværfagligt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
- Introduktionsforløb, der sikrer en god start.
- Et arbejdsmiljø, der vægter både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, og hvor der er ”højt til loftet”.
- En dagligdag præget af humor og god omgangstone.
- En arbejdsplads i konstant udvikling.
Vil du vide mere
Kontakt konstitueret afdelingsleder Christine Rømer, 2256 6178 eller AMR Jeanette B. S. Nielsen, 22136858. Send gerne en sms, og du bliver kontaktet hurtigst muligt.
Har du lyst til at komme forbi og se, hvor vi bor, er du meget velkommen. Kontakt blot Jeanette B. S. Nielsen for et tidspunkt.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Stillingen er en aftenvagt på 37 timer om ugen med arbejde hver 2. weekend i ulige uger.
Tiltrædelse 1. oktober 2025 eller snarest muligt derefter.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisationsnummer og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
Ansøgningsfrist
20. august 2025.
Egen bil:
Du skal være villig til at benytte egen bil i jobbet
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex