Vil du være med til at styrke faglighed, struktur og samarbejde – og samtidig være tæt på borgernes hverdag?

Bofællesskabet Lindevang i Frederikssund søger en erfaren og struktureret medarbejder, som kan kombinere pædagogisk arbejde med rollen som teamkoordinator og vagtplanlægger. Du skal brænde for at tage ansvar, skabe overblik og sætte retning i et team i udvikling.

Din rolle
I rollen som teamkoordinator får du et medansvar i udviklingen af vores faglige fællesskab, og i planlægningen af det daglige arbejde. Du får et tæt samarbejde med afdelingslederen og dine kollegaer og bliver ansvarlig for koordinering, vagtplanlægning og løbende opfølgning på arbejdsopgaver, ferie og ressourcer.

Samtidig indgår du i det pædagogiske arbejde tæt på borgerne, hvor du bidrager til struktur, stabilitet og faglig retning i hverdagen.

Om Lindevang
Lindevang består af to boenheder med i alt 13 voksne borgere med udviklingshandicap, som bor i egne lejligheder med fællesarealer og have. Vi arbejder ud fra §§ 83 og 85 og tilrettelægger støtten individuelt. Vores faglige ståsted bygger på neuropædagogik, anerkendelse, struktur og Low Arousal.
Vi dokumenterer i CURA og planlægger i KMD Opus Vagtplan.

Vi søger dig, der
  • Har en pædagogisk uddannelse og solid praksiserfaring
  • Har stærke planlægningskompetencer og erfaring med vagtplanlægning
  • Har lyst til at tage et koordinerende ansvar og være bindeled i teamet
  • Er fagligt ambitiøs og god til at skabe struktur og overblik
  • Trives med at arbejde i en organisation i udvikling
  • Er tydelig i din kommunikation og god til at skabe følgeskab
  • Er nysgerrig, fleksibel og har blik for både borgernes og kollegaernes behov
  • Er indstillet på at deltage i årlig beboerferie i Danmark

Vi tilbyder
  • En central rolle i et team med ambitioner og stærkt fællesskab
  • Mulighed for at sætte dit præg på faglig retning, struktur og samarbejde
  • Supervision, temadage og faglig sparring
  • En nærværende og engageret leder, der lægger vægt på samarbejde, tillid og dialog
  • En arbejdsplads i forandring – med plads til både ledelse og læring

Ansættelsesproces og løn
  • Ansøgningsfrist: 27. juli 2025
  • Samtaler: Afholdes den 30. juli 2025 (Ansøgere, som er på ferie, tilbydes samtale via Teams)
  • Stillingen: 37 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. september 2025
  • Arbejdstid: Skiftende vagter med weekendvagt hver 3. weekend
  • Åbningstid: Hverdage kl. 6.30-20.00
  • Løn: Efter gældende overenskomst med udgangspunkt i funktion og erfaring (Ny Løn)

Vil du vide mere?
Kontakt afdelingsleder Johnny Wittendorff Pedersen, telefon 24 76 00 28 (fra den 24. juni - 2. juli) eller afdelingsleder Pernille Schmidt, telefon 21 51 01 14 (fra den 3. juli - 25. juli).

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex