
Customer Experience Coordinator
Vil du være drivkraften bag vores visuelle udtryk ombord – og sikre, at idéer bliver til virkelighed?
Som Customer Experience Coordinator er du hands-on i eksekveringen, koordinerer tæt med kolleger på tværs af teams og sørger for, at alt fra foliering, visuelle udtryk ombord og i havnene til skærmindhold understøtter vores brand. En rolle for dig, der elsker at skabe resultater gennem samarbejde og har øje for detaljen i helheden.
Jobbeskrivelse
Vil du stå i centrum for samarbejdet mellem teams på tværs af organisationen – og være den, der sikrer, at idéer bliver til konkrete resultater ombord?
Som vores nye Customer Experience Coordinator bliver du bindeleddet mellem Customer Success, onboard crew, ledelse, Food & Concepts og marketing. Du spiller en afgørende rolle i at omsætte strategiske beslutninger til synlige, operationelle tiltag, der styrker passageroplevelsen og sikrer, at vores visuelle udtryk altid er i tråd med brandet.
Her handler det ikke kun om at koordinere – men om at være tæt på, hvor tingene sker. Du vil være hands-on i implementeringen, følge projekterne helt til dørs og skabe værdi gennem stærk stakeholder management og relationer på tværs. Fra foliering og skærmindhold til nye initiativer og opdateringer ombord – du bliver garant for, at detaljerne spiller sammen med helheden.
Kort sagt: En rolle for dig, der trives med at kombinere struktur og eksekvering med samarbejde og dialog, og som motiveres af at se dine indsatser leve i praksis.
Ansvarsområder
- Har erfaring med marketingkoordinering eller visuel kommunikation
- Er struktureret og proaktiv med en stærk sans for at få tingene til at ske
- Har øje for detaljer og forstår vigtigheden af et konsistent brandudtryk
- Trives, og har erfaring, med at samarbejde på tværs af teams, fagligheder og lokationer
- Er fleksibel og indstillet på at være til stede både ombord, i Rødby, Gedser og på vores kontor på Havneholmen i København.
Personlige kompetencer
- Du er relationsstærk og skaber tillid gennem åbenhed, nærvær og samarbejde på tværs af teams
- Har en naturlig handlekraft og får tingene til at ske – uden at miste sansen for struktur og detaljer
- Du er fleksibel, positiv og omstillingsparat – og bevarer overblik, også når meget er i gang på én gang
- Du er idérig og løsningsorienteret, men samtidig jordnær og god til at omsætte tanker til konkrete handlinger
- Og så er du en fantastisk kollega, der har en naturlig lyst til at være danne et godt kollegaskab, hvor der hver eneste altid er plads til grin og en god samtale
Vi tilbyder:
- Et udfordrende og spændende job i en organisation med stor arbejdsglæde
- LEAN uddannelse
- En konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer samt en række attraktive personalegoder, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, kantine, feriefridage og diverse rabataftaler
Du bliver en del af en team, der består af entusiastiske og dygtige kolleger, med et uformelt arbejdsmiljø.
Ansøgningsfrist: 16-11-2025
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen eller Scandlines, er du velkommen til at kontakte: Head of Customer Success, Dennis Nedergaard, tlf. 51 30 51 00.
Besøg os på Facebook, Instagram eller vores hjemmeside www.scandlines.dk for at få indsigt i en virksomhed i rivende udvikling.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via nedenstående link. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.
Scandlines er et moderne og innovativt rederi med en grøn vision for fremtiden. Vi har en stolt kultur baseret på et stærkt dansk-tysk samarbejde og en maritim historie, som rækker tilbage til 1872.
Scandlines driver to færgeruter med høj kapacitet og frekvens. Seks af vores syv færger er hybridfærger, og to er desuden udstyret med et innovativt rotorsejl – og det bidrager til at gøre vores færger grønnere.
Vores kerneforretning består i at levere en effektiv og pålidelig transportservice til både passagerer og fragtkunder. Fokus i alle vores aktiviteter – uanset om det er om bord på vores færger eller i vores BorderShops – er at give vores kunder en god oplevelse.
Med 37.500 afgange fordelt på syv færger transporterede Scandlines i 2024 tæt på 6,4 millioner passagerer, over 1,6 millioner personbiler og 700.000 fragtenheder på ruterne Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock.