
IAM Analytiker
Kom og vær med til at udbygge vores nye SailPoint løsning, som Identity and Access Management Analytiker i Andel
Har du lyst til at blive en del af et nyt team, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på vores løsning, og hvor høj faglighed, godt kollegaskab og balance i hverdagen er i højsædet? Kan du lide at skabe struktur og orden samt at automatisere? Og har du forståelse for modellering og opbygning af roller i Identity and Access Management (IAM)? Så er du måske vores nye IAM Analytiker.
Vær med når vi udvikler og vedligeholder brugerroller og rettigheder
Vi søger en IAM Analytiker til vores team i Andel. Teamet består lige nu af 7 kollegaer. Din primære opgave vil være at designe, oprette og vedligeholde adgangsroller i vores IAM-system i overensstemmelse med virksomhedens forretningsmæssige krav og sikkerhedsstandarder. Dine ansvarsområder inkluderer opbygning og vedligeholdelse af roller til forretningen, deltage i integrationen af nye systemer til IAM i forhold til at få modelleret systemets adgangsrettigheder ind i adgangsroller, rådgive systemansvarlige i forhold til styring af adgangsrettigheder for både eksisterende og nye systemer, samt sikre governance i IAM-systemet.
For at lykkedes i rollen skal du:
- Have forståelse og erfaring med adgangsrettigheder
- Du skal kunne forstå forretningens adgangsrettigheds behov og omsætte det til effektive adgangsroller (rollemodellering og role mining)
- Afholde mindre workshops (3-5 kollegaer) mhp. at opbygge adgangsroller
- Kunne analysere og behandle data samt have en forståelse for booleske udtryk i f.eks. SQL, Excel eller lignede værktøjer
- Trives med at skabe struktur og evner at eksekvere
- Tage ejerskab for arbejdsprocessen, uddelegere opgaver og sikre at opgaverne kommer i mål
- kunne flydende dansk i skrift og tale, og være kompetent på engelsk.
Du har erfaring fra lignende stillinger, eller anden relevant baggrund inden for IT fx etablering og drift at systemer, applikationskonsulent mv. der giver dig det nødvendige fundament ift. stillingen.
Bliv en del af noget nyt
Samarbejdet her fås ikke bedre. Vi har nemlig ikke kun fokus på individuelle mål – for det er teamets succes, der kommer først. Derfor støtter vi altid hinanden. Samtidig er der en god stemning, hvor der også er plads til humor.
Vi er et nyt team som er under opbygning, og vi udvider derfor med flere nye kollegaer over den kommende tid. Vi har forskellige kompetencer, så du har mulighed for at lære nyt og at lære fra dig. Netop fordi vi er nye, er der mulighed for at præge arbejdet og sætte retning for Andels brugerstyringsrejse.
Vi holder til i Virum, hvor vi mødes 2-4 gange om ugen, så der er også mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi har tillidsbaseret arbejdstid, og vi går op i familieliv og arbejdsliv skal passe sammen.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en naturlig del af dagligdagen.
Vores særlige andelskultur bygger på et stærkt fællesskab og på tillidsfulde relationer. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget unikt og værdifuldt.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Ulrich Høgsted på telefonnummer +45 2926 1339.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.