Jobannonce: Kundesupporter med sans for at finde løsninger

Applus Danmark A/S

Kundesupporter med sans for at finde løsninger

Applus Bilsyn er markedsledende både indenfor bilsyn og test af biler i Danmark. Derfor har vi hver dag kontakt med rigtig mange kunder. Desværre er der også kunder, der forlader Applus Bilsyn til fordel for vores konkurrenter.

Med fokus på vores branchekunder har vi brug for, at du kontakter dem, så vi præcist ved, hvad vi skulle have gjort anderledes, og hvad vi kan gøre anderledes for at få kunderne tilbage til Applus Bilsyn igen.
Størstedelen af din tid bruger du derfor på at tale med kunder, når du ringer rundt og bagefter i vores system informerer kollegaerne om din samtale og nødvendige aktioner.

Som person får du energi af at løse problemer, du arbejder struktureret og har smil i stemmen. Du forstår at skære ind til selve kernen af problemet og finde løsninger på baggrund af kundernes input, så vi kan genvinde de tabte kunder.