Jobannonce: Medarbejder til administrative opgaver, som leverer kundeoplevelser i særklasse

Gem
Struer Kommune
Medarbejder til administrative opgaver, som leverer kundeoplevelser i særklasse

Struer Kommune

Har du lyst til en arbejdsdag, hvor du skal være i dialog med borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere? Hvor kundeservice ikke bare er en opgave, men en attitude. Har du lyst til at løse opgaver, hvor du både er i dialog med borgere og virksomheder samt være ansvarlig for at bygninger, boliger og erhverv registreres korrekt? Så er det måske dig, vi mangler.

Vi søger en administrativ kollega, som vil understøtte primært vores 5 byggesagsbehandlere, men også de øvrige medarbejdere i center for Plan og Miljø, gennem effektiv og kvalificeret sagsbehandling med kundeoplevelser i særklasse.

Dine primære opgaver vil omfatte

  • Varetage reception og telefonbetjening med et smil og med fokus på god service
  • Oprettelse af byggesager, men også af andre sagstyper
  • Ajourføring af Bygnings- og Boligregistret (BBR)