Jobannonce: Serviceminded, dynamisk og ansvarsbevidst driftssekretær søges

Boligforeningen 3B

Serviceminded, dynamisk og ansvarsbevidst driftssekretær søges

København

Har du lyst til at være vores ansigt udadtil i Boligforeningen 3B’s område H på Amager? Sætter du en ære i at yde den bedste service? Så har vi brug for dig som vores nye driftssekretær!

Vi er på vej i en god udvikling med mange spændende opgaver. Der er god mulighed for at arbejde selvstændigt og yde den gode service over for områdets beboere. I det daglige er du en nøgleperson for, at vores drift hænger godt sammen.

Dine opgaver som driftssekretær er meget alsidige og indeholder telefoni, administration, økonomiske, sekretær- og koordineringsopgaver. Derfor er det vigtigt, at du kan prioritere og have flere bolde i luften samtidigt.

Dine arbejdsopgaver vil foregå på mail, telefon, iopgave og UNIK. Du kommer også til at deltage i afdelingsmøder og andre mødefora, hvor du naturligt skriver referater og sikrer dokumentation for vigtige beslutninger. Struktur, mødestabilitet og lyst er nøgleord.