Banedanmark
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Customer Experience Manager
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Customer Experience Manager
Kan du se dig selv arbejde med kundeoplevelsen i en virksomhed, som er en stor del af den danske befolknings hverdag? I DSB sætter vi kunden i centrum i alt hvad vi gør, og søger en ny kollega, der kan være med til at drive den strategiske CX-agenda på tværs af DSB. Du kommer til at bidrage til at skabe en kulturforandring i hele organisationen, skabe fokus på kunderejsen, og være med til at realisere DSB's vision for kundeoplevelsen de næste mange år.
Opgaverne er meget forskelligartede og er blandt andet:
- Se og koble forretningsmæssige muligheder og udfordringer med kundeindsigter
- Scope analyser og efterfølgende forankre indsigter i DSB
- Samarbejde med analysebureauer i analysefasen
- Planlægge arbejde med CX i samarbejde med den Kommercielle ledelse og andre interessenter
Anbefalede job
Sund & Bælt Holding A/S
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Region Hovedstaden