Jobannonce: Regnskabsmedarbejder til faktura- og bilagshåndtering i Toldstyrelsen

Toldstyrelsen

Regnskabsmedarbejder til faktura- og bilagshåndtering i Toldstyrelsen

Tranbjerg J

Trives du i en spændende hverdag med både faste og varierende opgaver?

I kontoret Økonomi løser vi Toldstyrelsens opgaver i forbindelse med budget, økonomistyring og regnskab, ligesom vi har en koordinerende tovholderfunktion på en række områder. Det indebærer blandt andet opgaver med hensyn til revisioner, Toldstyrelsens bygninger og anlæg, informationssikkerhed og beredskab.

Som regnskabsmedarbejder i Økonomi får du dine egne ansvarsområder, og du løser også opgaver i samarbejde med kolleger i kontoret og i resten af styrelsen.

Dine primære opgaver vil være at:

  • håndtere fakturaer og varemodtagelse i vores elektroniske fakturahåndteringssystem, hvilket bl.a. indebærer at indhente dokumentation for det fakturerede og at sikre korrekt fakturabeløb
  • koordinere og indsamle bilag i forbindelse med kreditkortfakturaer.
Toldstyrelsen