Change Direction ApS
Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
Jobannonce: Regnskabsmedarbejder til faktura- og bilagshåndtering i Toldstyrelsen
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Regnskabsmedarbejder til faktura- og bilagshåndtering i Toldstyrelsen
Trives du i en spændende hverdag med både faste og varierende opgaver?
I kontoret Økonomi løser vi Toldstyrelsens opgaver i forbindelse med budget, økonomistyring og regnskab, ligesom vi har en koordinerende tovholderfunktion på en række områder. Det indebærer blandt andet opgaver med hensyn til revisioner, Toldstyrelsens bygninger og anlæg, informationssikkerhed og beredskab.
Som regnskabsmedarbejder i Økonomi får du dine egne ansvarsområder, og du løser også opgaver i samarbejde med kolleger i kontoret og i resten af styrelsen.
Dine primære opgaver vil være at:
- håndtere fakturaer og varemodtagelse i vores elektroniske fakturahåndteringssystem, hvilket bl.a. indebærer at indhente dokumentation for det fakturerede og at sikre korrekt fakturabeløb
- koordinere og indsamle bilag i forbindelse med kreditkortfakturaer.
Anbefalede job
Moment
OK a.m.b.a.
BAUHAUS