Jobannonce: Kundeservicerådgiver til teknisk support

Gem
Webhelp

Kundeservicerådgiver til teknisk support

Som kundeservicerådgiver vil din primære opgave være rådgivning af kunder ang. tekniske problemer samt vejledning i elektroniske produkter. Det vil hovedsageligt være indgående opkald, men du vil også få spørgsmål på e-mail. Her er det vigtigt, at du kan omsætte teknisk fagsprog til letforståelig information for kunden og finde en løsning på eventuelle tekniske udfordringer. Ligeledes kommer du til at besvare spørgsmål omkring procedurer og services.

Webhelp Nordic

Arbejdsopgaver

  • Besvare tekniske spørgsmål og løse eventuelle tekniske problemer for kunder via telefon eller e-mail
  • Identificere tekniske problemer ved at lytte til kunden og stille opklarende spørgsmål
  • Sikre en god kundeoplevelse ved hjælp af din tekniske forståelse, som du får igennem en grundig oplæring
  • Indtaste relevant information i vores system for at sikre et højt niveau af kundeservice
  • Være opdateret inden for teknologi og forbrugerelektronik relateret til stillingen
Webhelp