Jobannonce: Generalist til policy, koordination og ledelsesbetjening til ledelsessekretariatet

Vurderingsstyrelsen, Roskilde
Vil du være med til at sikre effektive sagsgange og processer mod direktionen og øvrig ledelse i Vurderingsstyrelsen? Har du politisk flair, gode analytiske evner og arbejder du løsningsorienteret? Motiveres du af ansvar, varierende og udfordrende opgaver tæt på beslutningsprocesserne? Så kan et job i ledelsessekretariatet være noget for dig.
Selvom din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer, vil du komme til at arbejde med:
- betjening af interne fora og understøtte effektive sagsgange og processer mod direktion og øvrig ledelse, herunder via kvalitetssikring af sagerne
- udvikling af strategier, politikker og redskaber, der skal forbedre styrelsens koordination, styringsstrukturer og kommunikation
- håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder, herunder i tæt samarbejde med de øvrige fagkontorer i styrelsen
