Jobannonce: Generalist til policy, koordination og ledelsesbetjening til ledelsessekretariatet

Vurderingsstyrelsen

Generalist til policy, koordination og ledelsesbetjening til ledelsessekretariatet

Roskilde

Vil du være med til at sikre effektive sagsgange og processer mod direktionen og øvrig ledelse i Vurderingsstyrelsen? Har du politisk flair, gode analytiske evner og arbejder du løsningsorienteret? Motiveres du af ansvar, varierende og udfordrende opgaver tæt på beslutningsprocesserne? Så kan et job i ledelsessekretariatet være noget for dig.

Selvom din præcise opgaveportefølje vil blive fastlagt efter dine kompetencer, vil du komme til at arbejde med:

  • betjening af interne fora og understøtte effektive sagsgange og processer mod direktion og øvrig ledelse, herunder via kvalitetssikring af sagerne
  • udvikling af strategier, politikker og redskaber, der skal forbedre styrelsens koordination, styringsstrukturer og kommunikation
  • håndtering af henvendelser fra eksterne interessenter og andre offentlige myndigheder, herunder i tæt samarbejde med de øvrige fagkontorer i styrelsen
Vurderingsstyrelsen