Gældsstyrelsen
Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
Jobannonce: Knowledge manager til optimering af videndeling
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Knowledge manager til optimering af videndeling
Brænder du for kommunikation og evner du hurtigt at sætte dig ind i ny faglig viden? Kan du formulere dig kort og præcist mundtligt og i særdeleshed på skrift? Og har du drivet til at opbygge, implementere og drive vores nye Vidensbase i Gældsstyrelsens Kontaktcenter?
Som Knowledge Manager skal du bidrage til opbygningen af Vidensbasen, implementere den samt sikre den daglige drift af Vidensbasen og dermed understøtte videndeling på tværs af forretningen, herunder mellem Gældsstyrelsens Kontaktcenter og Gældsstyrelsens Pressefunktionen, Jura og Proceskontor. Det er dit ansvar at sikre, at teksten i opslagsværktøjet overholder de sproglige retningslinjer og hele tiden er fagligt opdateret.
Anbefalede job
Banedanmark
Career
JEVI A/S