Social Media Boost
Mind kandidaterne om din ledige stilling – få en teaser på udvalgte sociale medier som tillæg til din annoncering på Jobindex.
Sideløbende med din aktuelle, online jobannonce på Jobindex, får du her mulighed for at tease for jobannoncen på medier, hvor kandidaterne løbende færdes. Her bliver de mindet om jobmuligheden i deres feed på facebook, Instagram og LinkedIn og/eller TikTok og Snapchat.
Et godt supplement i en digital verden, hvor danskernes tid på sociale medier tager en stor del af online-aktiviteten dagligt.
Du får opmærksomheden fra både aktive og passive jobsøgende
Sandsynligheden for at kandidaterne, som du ønsker at høre fra, er (stor)forbrugere af sociale medier er virkelig stor. Så et skub i den rigtige retning netop her, kan være en god måde at få flere øjne på din aktuelle jobannonce, der er online på Jobindex.
Med skarp segmentering på sociale medier rammer vi de relevante kandidater for dig. Hertil optimerer vi med algoritmer for også at ramme profiler, der minder om de mest relevante. Vi segmenterer ikke på alder, men på interesser, uddannelse, joberfaring og lignende data på de respektive medier.
- Øget eksponering og tiltrækning
- Omnichannel-effekt på tre forskellige sociale medier plus online på Jobindex
- Komplet rapportering af kampagnedata
Få Social Media Boost i 3 varianter alt efter kandidatbehov
Social Media Boost
Bliv set på facebook, Instagram og LinkedIn. Stillbillede med kort tekst, der teaser for jobbet. Bredt anvendt på tværs af brancher og profiler fx bygge og anlæg, industri og produktion, detailbranchen, offentlige stillinger, social og sundhed, energibranchen, finans, IT og mange flere. Tillæg til din Profilannonce på Jobindex.
Pris: 5.950 kr.
Alle priser er ekskl. moms.
Formater: jpg eller png i 1080x1080 pixels (så passer det til alle formater)
Virksomhedens logo: Ja, det må meget gerne være med.
Tekst: Der er et maksimum på 30% tekst på selve billedet, men der er andre tekstfelter med følgende specs:
Primary text: 120 karakterer
Headline: Max 40 karakterer
Description: Max 30 karakterer
Social Media Boost – Play
Bliv set på både TikTok, Snapchat og Instagram. Kort video-promovering på de ny-populære sociale medier, der er meget visuelle og videobårne. Ofte anvendt, når der søges flere til samme type stillinger som fx elever og butikspersonale. Tillæg til din Profilannonce på Jobindex – kun eksponering, ikke videoproduktion. Men du har mulighed for at tilkøbe simpel videoproduktion hos os til de sociale medier, hvis du ønsker.
Pris: 9.000 kr.
Alle priser er ekskl. moms.
Pris: 4.900 kr.
Alle priser er ekskl. moms.
Snapchat – 9:16. Max 15-20 sek.
Instagram – 4:5 eller 1:1. Max 15-20 sek.
Hook: Fang kandidatens opmærksomhed inden for de første 6 sekunder med jobtitel, jeres virksomhed og gerne vise en medarbejder i aktion. Det kan vises visuelt eller med tekst.
Body: Vis arbejdspladsen og teamet for at skabe interesse og engagement. Videoannoncer, der viser virksomheden øger interessen med 65% og hukommelsen med 25%
Close: Afslut med en stærk call-to-action, der opfordrer kandidaterne til at ansøge. Og gør dit indhold skarpt, så det tiltrækker.
Virksomhedskultur: Vis kort arbejdspladsen og teamet i aktion og giv en fornemmelse af miljøet og dynamikken, som man kan glæde sig til hos jer.
Medarbejderhistorier: Lad en eller flere medarbejder kort dele sin oplevelse med jobbet og/eller arbejdspladsen for at give en personlig vinkel, som er let at relatere til.
Jobfordele: Fremhæv unikke fordele og muligheder, som fx karrieremuligheder, arbejdsmiljø, fleksible arbejdstider eller andre bløde værdier, der har stor betydning.
Social Media Boost – Ledere
Bliv set på LinkedIn, facebook og Instagram. Billede og budskab rettet direkte mod lederkandidater – fungerer til ledere i alle typer brancher. Tillæg til din Lederpakke med Profilannonce hos Jobindex.
Pris: 2.995 kr.
Alle priser er ekskl. moms.
Formater: jpg eller png i 1080x1080 pixels (så passer det til alle formater)
Virksomhedens logo: Ja, det må meget gerne være med.
Tekst: Der er et maksimum på 30% tekst på selve billedet, men der er andre tekstfelter med følgende specs:
Primary text: 120 karakterer
Headline: Max 40 karakterer
Description: Max 30 karakterer