Employer brand-analyse


Få styr på, hvordan potentielle ansøgere opfatter din virksomhed

En employer brand-analyse er en undersøgelse af, hvordan en specifik målgruppe opfatter din virksomhed. Undersøgelsen belyser styrker og svagheder ved din nuværende kommunikation og viser, hvordan en udvalgt målgruppe opfatter din virksomhed som arbejdsplads. Det giver dig værdifuld indsigt i din virksomheds omdømme og evne til at tiltrække de rigtige kandidater.

Analysen af din virksomheds brand giver dig værktøjer til at skille jer ud i kampen om de bedste ansøgere samt viden, der er helt nødvendig for at arbejde fremadrettet og strategisk med din virksomheds brand. Virksomheder får typisk undersøgt, hvor stærkt de står i markedet, hvad kandidater tror om at være ansat i virksomheden, eller hvordan kandidater opfatter virksomheden i forhold til udvalgte konkurrenter.

  • Adgang til Danmarks største spørgepanel inden for employer branding med 23.000 respondenter inden for stort set alle faggrupper
  • Konkret feedback på specifikke udfordringer som f.eks. kendskab og omdømme i branchen
  • Indsigt i relevante kandidaters præferencer, når de søger job
  • En præsentation af resultaterne hos din virksomhed samt en sammenfatning af konklusionerne i en rapport

”Employer brand-analysen har givet os en række håndgribelige konklusioner og øget indsigt i den faktiske holdning til TDC som arbejdsplads og vil fremadrettet indgå som et vigtigt element i det videre arbejde med TDC’s employer branding-strategi.”

Heidi Heltborg Juul, HR Direktør, TDC

Employer brand-analyse

35.000 kr.

Bliv ringet op

Alle priser er ekskl. moms.