Udviklings- og Forenklingsstyrelsen som arbejdsplads
Kategorier Læs mere
Her kan du se yderligere evalueringer af forhold på arbejdspladsen. Bemærk, at evalueringerne i kategorierne optræder separat fra den overordnede score, der skal ses som en særskilt kategori.
Når medarbejdere evaluerer nuværende eller tidligere arbejdspladser tildeles stjerner inden for en række kategorier. Men hvad der lægges i ordenes betydning er forskelligt, og derfor har vi nedfældet en sætning om hver kategori, som kort forklarer den tiltænkte mening med dem:
- Ledelse er din vurdering af øverste og nærmeste ledelse samt ledelsens troværdighed.
- Kultur og mening er din vurdering af kultur og værdier, samt om du oplever mening i dit arbejde.
- Karrieremuligheder er din vurdering af mulighederne for at avancere og dygtiggøre dig i din karriere.
- Belønning er din vurdering af, om du bliver belønnet og anerkendt for dit arbejde.
- Arbejdsmiljø og balance er din vurdering af arbejdsmiljøet samt oplevet work-life balance.
- Samarbejde og relationer er din vurdering af samarbejdet med kolleger samt fællesskabsfølelsen.
Er du eller har du været ansat hos Udviklings- og Forenklingsstyrelsen?
Som nuværende eller tidligere ansat kan du også fortælle, hvad du synes om at arbejde hos Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.
Husk, at selvom du er logget ind, er din evaluering 100% anonym over for arbejdsgiver.
Kommentarer
Vi søger lige nu:
Økonom til nyetableret kontor for Projekt- og Programøkonomi
Vi søger lige nu:
Vil du være applikations-supporter i en organisation, der er i rivende udvikling på IT Service Management-området?
Vi søger lige nu:
Full-stack-udviklere
Vi søger lige nu:
SAP-specialist til autorisation og sikkerhed
Vi understøtter udviklingen af en fremtidsparat og sikker digital skatteforvaltning
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen skal vedligeholde eksisterende it-systemer samt understøtte udvikling og forenkling af it-løsninger og processer gennem en data- og analysedrevet tilgang.
Vi leverer strategiske løsninger, der understøtter behovene hos såvel Skatteforvaltningen som hos borgere og virksomheder. Vi har fokus på fremtidssikrede og enkle løsninger, som understøtter datadrevne forretningsprocesser. Sammen med de øvrige styrelser arbejder vi for, at den indsigt, vi får, på baggrund af data og analyse, omsættes til løsninger, der effektiviserer Skatteforvaltningen ved blandt andet at muliggøre prioriteringer ud fra en risikobaseret tilgang.
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er medarbejderne fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder. Det høje faglige niveau er udgangspunktet for, at vi kan tænke nyt, se løsninger og levere resultater af høj kvalitet. Kun gennem et stærkt fællesskab på tværs af fagområderne, og i tæt samarbejde med de andre styrelser, kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.
Vi tager ansvar, og vi samarbejder – om den samlede opgave og i de daglige beslutninger. Sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet sikrer Udviklings- og Forenklingsstyrelsen fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.
Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af det danske samfund. Er det dig?
Find ud af mere på: www.ufst.dk
Hvorfor arbejde i Skatteforvaltningen?
Det er der mange gode grunde til.
- Et stærkt fagligt miljø
- Stort ansvar og karrieremuligheder – i hele Danmark
- Mulighed for at gøre en forskel
- Respekt for det hele menneske
- Fokus på nærværende ledelse og gode kolleger
- Et match for mange
- En god samlet pakke
Hvad er mine muligheder?
Karrieremulighederne i Skatteforvaltningen
IT
Infrastruktur
Application Management
IT Service Management
Support
Leverandørstyring
Løsningsarkitektur og test
Projektledelse
Projekt- og porteføljestyring
Jura
Contract Management
Lovfortolkning
Juridisk vejledning
Personalejura
Udbudsret
Lovimplementering
Klage- og straffesager
Ministerbetjening
Revision
Transfer Pricing
Told
Antisvindel
Compliance
Skattely
Afgiftshåndtering
Internationalt samarbejde
Administration og vejledning
Borger- og virksomhedsbetjening
Sagsbehandling
Forskuds- og årsopgørelse
Registreringsafgifter
Gældsinddrivelse
Momsangivelse og refusion
Ejendomsvurdering
Ledelsesstøtte
Forretningsudvikling
Digital design
Digital kommunikation
Procesudvikling
Trendanalyse
Brugerundersøgelser
Brugervenlighed
Økonomi
Regnskab
Controlling
BI og Data
Økonomistyring
Strategi og analyse
Facility
HR & Kommunikation
Uddannelse
Kompetence- og organisationsudvikling
Rekruttering
Presse
Kommunikation – intern og ekstern
Direktionsbetjening
Regnskab for Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Ingen regnskabsdata tilgængelig
Regnskab for Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Registreret navn
Skatteministeriet DepartementetMomsnummer
DK34730466Selskabsform
Statslig administrativ enhedEtableret
2012Antal ansatte
Ingen regnskabsdata tilgængelig
Annoncestatistik for Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Her kan du danne dig et overblik over jobannoncer fra Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Du kan se hvilke kanaler og regioner annoncerne var placeret i og hvordan antallet af indrykkede jobannoncer har ændret sig fra kvartal til kvartal.
Adresse
Udviklings- og ForenklingsstyrelsenOsvald Helmuths Vej 4
2000 Frederiksberg
http://www.ufst.dk/
Nuværende medarbejder
27. november 2018
Fantastisk sammenhold kollegaerne imellem. Spændende arbejdsopgaver.
Trods mange gode intentioner, formår ledelsen (på alle niveauer) ikke at skabe et tillidsfuldt og positivt arbejdsmiljø. Stor udskiftning på alle niveauer i organisationen skaber meget uro.