Lalandia Billund A/S

Vores medarbejdere gør forskellen


Vores mission er at give børnefamilier tid til nærvær og glæde.

Det kan vi kun gøre med de bedste medarbejdere – så har du lyst til at være en del af vores team, så læs mere om os her.

En stor del af vores kultur og værdisæt består i at være socialt ansvarlige. Vi skal kunne rumme hinanden og vores forskelligheder, både blandt gæster og kolleger. På den måde skaber vi det gode værtskab og arbejdsmiljø i overensstemmelse med vores værdisæt. Du vil derfor opleve, at vores medarbejdere er venlige, opmærksomme, positive og aktive.

I Lalandia er vi meget bevidste om, at det netop er vores medarbejdere, der gør forskellen, og som fuldender gæsternes gode oplevelser. Derfor er det vigtigt, at vores medarbejdere trives. Vi foretager årlige trivselsundersøgelser, som vi følger op på med forskellige initiativer for hele tiden at sikre den gode trivsel.


Indflydelse og fællesskab

Vores organisationsstruktur er forholdsvis flad, og du er f.eks. altid velkommen til at hive centerdirektøren i ærmet med spørgsmål eller ændringsforslag. Vi har også officielle fora, hvor vi kommunikerer på tværs.

Som medarbejder har du mulighed for en masse socialt samvær med kolleger på tværs af hele virksomheden. Der bliver afholdt forskellige arrangementer hen over året – nogle kun for medarbejdere og andre for både medarbejdere og deres familie. Eksempler på arrangementer kan være fastelavnsfest, julefest, sportsturneringer, wellnessaftener, teaterture og vinsmagning. Arrangementerne er også med til at skabe det fantastiske kollegiale sammenhold i Lalandia.

Lalandia svømmebasin set fra oven

Vi er alle værter

Som medarbejder i Lalandia får du 400-500 kolleger. Alle arbejder på at være gode værter og give vores gæster uforglemmelige oplevelser med hjem fra deres ophold i Lalandia. Mange har jobfunktioner med direkte gæstekontakt, mens andre arbejder med indirekte gæstekontakt, f.eks. i vores tekniske afdeling. Vi plejer at sige: "Hvis du ikke er i gang med at hjælpe en gæst, så er du sikkert i gang med at hjælpe en medarbejder, der hjælper en gæst."

Uanset hvilket job du har i Lalandia, er der fokus på værtskab. Det skal være lige så naturligt for en rengøringsassistent og en kok at smile, være hjælpsom og vise interesse for gæsterne, som det er for en tjener eller en medarbejder i vores Servicecenter. Vi tilstræber, at alle medarbejdere, uanset jobfunktion, arbejder ud fra princippet: "Den medarbejder, der er tættest på gæsten på ethvert givet tidspunkt, er værten."


Glæden smitter

Vores store fokus på at være gode værter og give vores gæster gode oplevelser påvirker også stemningen blandt medarbejderne – for vi bliver selv glade af at gøre andre mennesker glade. Samtidig er det værd at huske, at både store og små gæster har glædet sig til deres ferie i Lalandia. De glade forventninger og glæden, som gæsterne har med i kufferten, smitter også.


Personalegoder

Vi har et bredt udvalg af personalegoder i Lalandia. Her kan bl.a. nævnes fri adgang til Aquadome og gode rabatter i vores butikker. Der er mulighed for at træne i fitnesscenter, deltage i fester hen over året – og så er der det vigtigste: at få en masse fantastiske kolleger.

Bliv en del af holdet

For at hjælpe og servicere vores mange glade gæster har vi løbende brug for dygtige, engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer for at sikre vores fortsatte succes. Vi har mange forskellige afdelinger og jobfunktioner – nogle med tæt gæstekontakt og andre med mindre.

De mange forskellige jobfunktioner betyder også, at du har gode muligheder for at prøve forskellige typer jobs af, mens du er ansat.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som en del af værtens bedste hold i Lalandia.