Tide Bus Danmark A/S

Bliv en del af et af landets største busoperatører

Er du klar til at komme med på en fantastisk rejse? Så skal næste skridt i din karriere være hos Tide!

“Til at stole på” er vores vision i Tide. Vi skal være en rentabel, fremtidsrettet og førende udbyder af offentlig transport og rejser i Skandinavien.

Gennem vores værdier, professionel ledelse, kompetente medarbejdere, en effektiv drift og god service, skal vi skabe tilfredse kunder, medarbejdere, samarbejdspartnere og ejere.

Tide er en visionær busoperatør, som tager hensyn til mennesker og miljø med den måde vi driver forretning på.

Vi ønsker at…
  • Bidrage til at stoppe klimaændringerne og udvikle bæredygtige mobilitetsløsninger
  • Hjælpe med at få flere til at rejse kollektivt ved at gøre det nemt og sikkert
  • Være en attraktiv arbejdsplads og drive et ansvarligt samfund
En kvindelig Tide buschauffør hilser på en kvindelig kunde

En attraktiv arbejdsplads med gode karrieremuligheder

Hos Tide tilbyder vi ikke kun spændende og udfordrende opgaver, men også en kultur med fokus på godt kollegaskab og samarbejde. Vi giver vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt, og det kan også være at det næste skridt i karrieren er internt i Tide Bus.


Ledelsen i Tide

I Tide er vi handlekraftige holdspillere med fokus på kommunikation og trivsel. Vi leder med hovedet og med hjertet hvilket er defineret i de fire ledelsesprincipper vi har. Dette er samtidig synligt i vores daglige arbejde – og noget som vi er enormt stolte af.

Vores værdier

Vi arbejder ud fra en række værdier, som viser, hvordan vi gerne vil drive forretning. Vores værdier kommer dagligt til udtryk på daglig basis da alle vores medarbejdere arbejder tæt op ad disse - og gør det med stolthed.

Stolt - Jeg er stolt over det arbejde, som virksomheden og jeg gør for såvel den enkelte som for samfundet.

Miljøbevidst - Jeg bidrager positivt til miljøet for eksempel igennem min kørselsadfærd og med genbrug.

Ansvar - Jeg tager ansvar for at udføre mine opgaver bedst muligt for kunder, kolleger, virksomheder og samfundet.

Respekt - Jeg behandler kolleger, kunder og samarbejdspartnere med respekt.

Trivsel - Jeg bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø, hvor man viser interesse for og bekymrer sig om sine kolleger.