Ledernes Hovedorganisation

950 følgere

Ledernes Hovedorganisation som arbejdsplads

37 evalueringer, 12 kommentarer

Kategorier

Ledelse
Kultur og mening
Karrieremuligheder
Belønning
Arbejdsmiljø og balance
Samarbejde og relationer

Er du eller har du været ansat hos Ledernes Hovedorganisation?

Som nuværende eller tidligere ansat kan du også fortælle, hvad du synes om at arbejde hos Ledernes Hovedorganisation.
Husk, at selvom du er logget ind, er din evaluering 100% anonym over for arbejdsgiver.

Kommentarer

Vi har ingen aktuelle jobannoncer lige nu

Ledernes Hovedorganisation

Hos Ledernes Hovedorganisation bliver du en del af en arbejdsplads med over 350 medarbejdere, som er drevet af en stærkt følelse af ansvar og engagement til at give vores medlemmer den bedste rådgivning og service. Som arbejdsplads vægter vi fleksibilitet og trivsel i jobbet højt og prioriterer samarbejde, feedback, tid til videndeling og kompetenceudvikling.

Vil du vide mere om, hvordan det er at arbejde hos Ledernes Hovedorganisation kan du finde mere information på vores karriereside.

Nærværende og anerkendende ledelse

Vi lægger stor vægt på, at alle vores ledere har et højt ledelsesfagligt niveau, og at de lever op til de ledelsesmæssige værdier og principper, som Ledernes Hovedorganisation står for – eksternt såvel som internt.

Derfor er vi meget stolte af, at vores seneste medarbejdertilfredshedsanalyse bekræfter os i, at 99% af vores medarbejdere synes, at deres leder anerkender deres indsats, er empatiske, nærværende og udviser høj grad af tillid.

Vi har over 350 medarbejdere


Vores kønsfordeling er 62% kvinder og 38% mænd


Gennemsnitlig anciennitet er 6,5 år
Arbejdsglæde og stærkt sammenhold

Medarbejdernes arbejdsglæde og engagement skinner igennem i dagligdagen. I vores seneste medarbejdertilfredshedsanalyse blev det bekræftet, at vores ansatte finder mening og værdi i deres arbejdsopgaver, og at deres viden og evner bliver brugt aktivt i opgaveløsningen. Glæden og stoltheden over at arbejde i Ledernes Hovedorganisation giver 98% af vores medarbejdere lyst til at anbefale arbejdspladsen til andre.

I Ledernes Hovedorganisation vil du som medarbejder opleve et stærkt kollegialt sammenhold, hvor vi støtter og hjælper hinanden på tværs af huset. Dette blev ligeledes bekræftet i vores seneste medarbejdertilfredshedsanalyse, hvor scoren omkring tilfredsheden med det sociale arbejdsmiljø lå helt i top med 100%.

Udvikling

Vores faglighed og professionalisme er helt afgørende for, at vi kan hjælpe vores medlemmer videre. Medlemmerne har krav på løbende at blive mødt og serviceret af medarbejdere, der på alle fagområder behersker den nyeste viden. Det er derfor vigtigt for os at sikre, at alle vores medarbejdere løbende udvikler deres faglige og personlige kompetencer.

Vi lægger vægt på at styrke medarbejdernes kompetencer på mange forskellige måder; gennem opgaveløsning, videndeling og selvfølgelig gennem netværk, workshops, kurser og uddannelse.

Vi afholder en række skræddersyede interne kurser gennem Ledernes KompetenceCenter, som bl.a. er med til at styrke fagligheden inden for kommunikation, samarbejde, digitalisering og agil ledelse.

Vi har et særligt fokus på mindfulness gennem et længere forløb som både medarbejdere og ledere deltager i.

Hos Ledernes Hovedorganisation har vi flere goder til dig som ansat



7 ugers ferie

Foruden 5 ugers ferie får du som fastansat hos os også tildelt 10 ferie-fridage.



Sociale arrangementer

Vi afholder fredagscafe, sommer-og julefest, og har også en aktiv personale- og kunstforening.



Take Away

Meyers Kantine sørger både for morgenmad, frokost og muligheden for at tage mad med hjem.



Motion

Vi kan lide at lave aktiviteter i fællesskab og tilbyder foruden DHL også ugentlige sportshold, outdoor træning samt yoga.



Privatforsikringer

Som fastansat er du automatisk dækket af vores kollektive ulykkesforsikring, helbredssikring samt tandforsikring.



Massageordning

Tre gange om ugen har vi besøg af massører som alle medarbejdere kan benytte sig af.

Regnskab for Ledernes Hovedorganisation

Ingen regnskabsdata tilgængelig

Regnskab for Ledernes Hovedorganisation

Registreret navn

LEDERNES HOVEDORGANISATION

Momsnummer

DK56995811

Selskabsform

Forening

Etableret

1964

Antal ansatte

348

Ingen regnskabsdata tilgængelig

Kilde til ovenstående informationer

Annoncestatistik for Ledernes Hovedorganisation

Her kan du danne dig et overblik over jobannoncer fra Ledernes Hovedorganisation. Du kan se hvilke kanaler og regioner annoncerne var placeret i og hvordan antallet af indrykkede jobannoncer har ændret sig fra kvartal til kvartal.


Adresse

Ledernes Hovedorganisation
Vermlandsgade 65
2300 København S
http://www.lederne.dk/

Kort